20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 135518 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #405 på: 10. Aug. 2016, 21:19 »
Håper jo vi beholder de Jong og Guffran jeg da :P
de Jong kan få muligheten til å bli fit igjen, mens Gouffran kan gjøre en god jobb i Championship. Rykker vi opp, bør han derimot ut. Kan spille på seg verdi i år.

Saivet håper jeg også at blir, men regner med han går til Marseille..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #406 på: 10. Aug. 2016, 22:21 »
Dummet ønsket av premier League-klubber, deriblant Burnley. Newcastle vil ikke selge, men hva ville folk her ha gjort? Solgt og tatt sjansen på en ny en, eller beholdt?

Jeg ville sannsynligvis ha solgt Dummet, og satset på Mbabu (med de vi har i backup, + Galloway snart på plass, tror jeg det hadde vært smartest i år).

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/paul-dummett-wanted-premier-league-11729853#ICID=FB-Chron-main
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #407 på: 10. Aug. 2016, 23:41 »
Mange innlegg fra meg nå her, men men...

Rykter fra Italia sier at vi har tilbudt Lorenzo Isigne (!) en kontrakt som vil triple lønnen hans..
Eneste linken jeg finner, er nufcblog.. Men ser også andre skriver noe om det.

http://www.nufcblog.com/2016/08/10/newcastle-make-massive-bid-for-italian-international-playmaker/?preview=true

DET hadde vært en sinnsyk signering, men tviler på at det skjer. Hvis det i det hele tatt er noe i det.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #408 på: 11. Aug. 2016, 10:22 »
Hehe, Insigne til Newcastle i championship. Da har jeg lest det og:)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #409 på: 11. Aug. 2016, 11:32 »
George Caulkin ‏@CaulkinTheTimes  1m1 minute ago
Unexpected delay in Kone's move from #Safc means #Efc now likely to keep Galloway for this weekend. #Nufc hopeful done start of next week.

Må nok nøye oss med Dummett i helga også, såfremst ikke Gamez blir foretrukket.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3027
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #410 på: 11. Aug. 2016, 12:03 »
http://www.telegraph.co.uk/football/2016/08/11/newcastle-united-in-hunt-for-anderlecht-striker-idrissa-sylla/

Sammenlignes med Waddle. Må da være positivt 😊

http://www.bbc.com/sport/football/37044240

"I spent three and a half years here. I gave everything for this club and I want to play some big games. For that I need to go somewhere else," he added." For en tosk....
« Siste redigering: 11. Aug. 2016, 13:48 av Geordie »
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #411 på: 11. Aug. 2016, 14:26 »
Skulle råtna på reservelaget, godeste Moussa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #412 på: 11. Aug. 2016, 14:55 »
"...want to play some big games." Ikkje rart fyren sugde i alle lokaloppgjera mot Mackems og slik ca i 80% av alle kampar gjennom sesongen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #413 på: 11. Aug. 2016, 16:23 »
Hahaha.. Skjønner jo hva han mener med det utsagnet der. Han vil spille Om titler, champions League etc. Men tror ikke han er god nok. Han har noen raid men ender aldri i noe bra. Er jo hjernedød fotballmessig og sluttprodukt eier han jo ikke.

Har vel ikke kommet et eneste bud på han, så tenker han må bite i det sure eple å være i Newcastle minst til neste vindu.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3027
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #414 på: 12. Aug. 2016, 10:51 »
No fate but what you make

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #415 på: 12. Aug. 2016, 16:44 »
Black and white since 1996

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #416 på: 13. Aug. 2016, 08:52 »
Dummet er jo rask, god dødballfot, god skuddfot, god innleggsfot, i tillegg mer fysisk sterk enn en typisk back...Føler han har det meste av egenskaper fremover...Men også det som kreves av en stopper..

Dummett har ingenting å bidra med fremover på banen. Han er faktisk helt håpløst offensivt, og det er et forbanna faktum.

Har et ganske tungt skudd. Fått ta en del dødballer, noe som tyder på god innleggsfot. Ble vel ikke bedt om å ta disse om han ikke kunne slå innlegg... Blitt målt til å være vår kjappeste spiller sammen med Sissoko....

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #417 på: 13. Aug. 2016, 09:01 »
Ser at vi linkes til Castaignos. Er ganske skeptisk til han.

Forestieri og Assombalonga inn hadde vært fantastisk!  ;D

Håper vi kvitter oss med en del av de Jong, Gouffran og Riviere. Saivet kan få en ny sjanse synes jeg.

Kan du begrunne det? Tror du vi får voldsomme summer for De Jong, Gouffran eller Riverie?... Er dette spillere med voldsom høy lønn vi må bli kvitt? Skader det å ha bredde i stallen? Er disse dårlige for lagmoralen?... De Jong skadefri kan fort bli en god spiller.... Riverie skaper mye, og trenger bare en forløsende scoring forhåpentligvis, og er nok det dummeste tidspunktet å selge han,,økonomisk sett, da han har hatt en ganske ille tørke... Om Ayoze blir brukt bak angrepet, er han faktisk et tredjevalg. Gouffran er ikke en klassespiller, men se hvor tynt vi er på kantene.... Dette er 3 spillere som ikke er milevis fra en plass om skader oppstår.. Husk championsip er en lang sesong, og kan bli mye belastning... Men som sagt...Vi får nok neppe noe særlig penger for disse per dags dato til å forsterke laget. Vi svekker kun bredden..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #418 på: 13. Aug. 2016, 09:14 »
Dummet ønsket av premier League-klubber, deriblant Burnley. Newcastle vil ikke selge, men hva ville folk her ha gjort? Solgt og tatt sjansen på en ny en, eller beholdt?

Jeg ville sannsynligvis ha solgt Dummet, og satset på Mbabu (med de vi har i backup, + Galloway snart på plass, tror jeg det hadde vært smartest i år).

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/paul-dummett-wanted-premier-league-11729853#ICID=FB-Chron-main

Selge Dummet som er ung, lojal,,kan steppe inn bra som stopper,,, ikke hever all verdens lønn, for antakelig en lav sum... Da sitter vi igjen med Mbabu som egentlig er en stopper såvidt jeg har skjønt, og Haidara som er evig skadet. Til nød Anita som Benitez vil satse på på midtbanen...Med et Galloway lån hadde vi stått svært tynt i det Galloway returnerer...

Når det gjelder Sissoko,,, Så er det vel ingen tvil om at han er en av de klart beste spillerne våre, med det største potensialet. Er vel  den eneste som kan konkurrere om en plass på et topplag...Viste sitt enorme potensiale i EM... Men er lov å hate fyren, og også innse at han neppe er særlig motivert til å prestere på dette nivået i vår klubb...

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #419 på: 13. Aug. 2016, 10:45 »
Jeg ville beholdt Dummet, men det er ikke fordi han er outstanding. Og ikke på grunn av hans offensive kvaliteter (man kan ikke beholde en forsvarer pga et tungt skudd). Men han "blør svart og hvitt", han virker ok med å spille andrefiolin (noe han sannsynligvis ville vært i de andre klubbene han er linket til), han virker profesjonell og slike spillere trenger en tropp samme hvor usexy det er. Men han er homegrown, det er viktig for oss og nevnt som en hovedgrunn for at andre klubber og vil ha ham. Selger vi får vi en slant, men vi må til slutt lete etter erstatter i samme marked.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."