20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Tror dere Benitez signerer ny kontrakt?

Ja
2 (20%)
Nei
7 (70%)
Vet ikke
1 (10%)

Stemmer totalt: 10

Avstemning er avsluttet: 14. Juli 2019, 13:11

Skrevet av Emne: Rafael Benitez  (Lest 94388 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #30 på: 12. Mars 2016, 00:38 »
Likte dette utdraget fra innlegget av en Liverpool-fan:

"One of the reasons he is unpopular in the media is that he never bows down to others. His attitude towards Mourinho "F*** you", towards Ferguson  " F*** you", towards Allardyc " F*** F***  F*** you". You will go to Nou Camp, Madrid, San Siro and play with the "F** you we are Geordies, this is how we play attitude". His Valencia and Liverpool teams never bowed to anyone. Ayala used to say about how Rafa wanted him to kick players in the shower and create fights in the dressing room when someone was giving less than 100%. Expect the same at Newcastle."

Hvem får denne rollen i troppen vår? Vært deilig å vært flue på veggen når Jonjo (?) klinker Sissoko opp mot veggen og kjefter'n huden full  :P

I gang på feltet allerede: http://www.nufc.co.uk/page/News/Gallery/0,,10278~5413065,00.html

Denne overrasket meg, Newcastle har vært i kontakt med Rafa 2 ganger før, senest i sommer! http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/what-can-newcastle-fans-expect-11026599#ICID=FB-Chron-main
« Siste redigering: 12. Mars 2016, 03:50 av Geordie »
No fate but what you make

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #31 på: 12. Mars 2016, 11:01 »
Rart å endeli ha litt trua etter noen traurige år med Pardew, Carver og til slutt løken McClaren. Berge plassen nå, sette Sunderland på plass, så ser jeg virkelig lyst på framtiden med Rafa ved roret!! Kred til Ashley for å ta grep (selv om det er 8 år for sent), håper nå at det sportslige går foran det økonomiske. Roter han til det nå er det nok siste dråpen i begeret som eier i Newcastle United.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #32 på: 12. Mars 2016, 11:47 »
Håper virkelig at han får i gang laget og at vi holder oss. Da hadde neste sesong blitt virkelig spennende! Er det forresten nokon som veit om han har ein foretrukket formasjon? Veit i grove trekk at han har tradisjon for å vere god på den defensive strukturen og organiseringa bak i bana, noko som heilt klart har vore vårt svakeste punkt over dei siste åra. Er veldig spent på kva for eit lag han sender ut på mandag, og korleis vi framstår på bana. Veit at han ikkje akkurat har fått veldig mykje tid å jobbe på, men håper at vi ser teikn til endringene allerede i første kamp.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #33 på: 12. Mars 2016, 13:13 »
Jeg synes "beste vi kunne fått i vår nåværende situasjon" er en gedigen underdrivelse. Fyren kommer rett fra Real Madrid. Han har vunnet Champions League, Europa League, La Liga osv. Dette er et navn som ligger så langt over den vektklassen vi har bokset i etter at Ashley tok over at jeg egentlig ikke kan tro det er sant.

Rafa Benitez er en manager jeg har hatt enorm respekt for som person. Det er liksom aldri noe tull eller drittslenging med ham, men en profesjonell, ordentlig type. Igjen en ekstremt kontrast til enkelte av våre tidligere managere.

Dette. Dette!

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Rafael Benitez
« Svar #34 på: 12. Mars 2016, 13:13 »
Er ikkje han kjent for 4-2-3-1? Syns eg las det ein plass...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #35 på: 12. Mars 2016, 14:27 »
Er ikkje han kjent for 4-2-3-1? Syns eg las det ein plass...

Se linken i mitt forrige innlegg.
No fate but what you make

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #36 på: 12. Mars 2016, 14:51 »
Første ikke-britiske manageren Newcastle har siden Ruud Gullit styrte.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #37 på: 12. Mars 2016, 15:23 »
Har hatt en del irer, men den første utenfor de britiske øyer. Faktisk bare den tredje totalt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #38 på: 12. Mars 2016, 15:31 »
Denne bør være bedre enn de to før :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #39 på: 12. Mars 2016, 15:37 »
Og helst bedre enn samtlige av de britiske vi har hatt de siste åra.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #40 på: 12. Mars 2016, 22:39 »
Heile troppen og dei 11 som startar kampane må verkeleg heva seg mange hakk og. Det har lenge sett ut som heile laget har gitt opp. Rafa må sjølvsagt jobba med alt dette, og snu det, men spelarane må verkeleg gå i seg sjølv og utføra det på bana.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #41 på: 13. Mars 2016, 09:11 »
men spelarane må verkeleg gå i seg sjølv og utføra det på bana.

Ikke minst dette. Heldigvis har Benitez en helt annen pondus enn Mclaren. Hvis Sissoko fortsetter å vise dårlige holdninger og er slapp i sin arbeidsinnsats bakover (Jaanmat har ikke vært patent i forsvar, men han har jammen meg fått lite hjelp av Sissoko synes jeg), kommer Benitez til å spise ham levende.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #42 på: 13. Mars 2016, 12:54 »
Fattern og en del kompiser er pool fans. Hørt en del om rafa sin defensive stil. Og at han kjører en del man to man coaching. Det tror jeg vi kan ha veldig godt av. Har ikke sett ut som at gutta helt har skjønt sin oppgave til tider...
Hvis/når rafa holder oss opp og får veto rett på overganger til sommern har jeg stooor tro på framtiden.
En kompis sa han foretrekker å hente spillerer som er rett ved gjennombruddet sitt. Type torres, macherano og alonso sa han. Etablerte spillere, men slo skikkelig igjennom i liverpool..

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #43 på: 14. Mars 2016, 08:29 »
Alan Shearer har vært i kontakt med Rafa Benitez før ansettelsen. Kan han bli en del av trener teamet?

http://www.nufcblog.com/2016/03/14/benitez-willing-to-work-with-board-could-bring-shearer-back/?preview=true

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #44 på: 14. Mars 2016, 13:23 »
Tviler mtp. Shearers forhold til Ashley.