20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle United, søndag 12.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 46930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Tabellen per 5.mai kl 11:00

Stoke - 35   - 40
Fulham - 36 - 40
Aston Villa - 36 - 40
Southampton - 36 - 39
Norwich - 36 - 38
Newcastle - 36 - 38
Sunderland - 35 -  37
--------------------------
Wigan - 35 - 35
Reading - 36 - 28
QPR - 36 - 25

Newcastle sin form:
L W L D L D

QPR sin form:
L D L L D L

Newcastle sin borte form:
L L L L D D

QPR sin heime form:
D L W D L L

Newcastle på bortebane denne sesongen:
1-7-10

QPR på heimebane denne sesongen:
2-8-8

Newcastle sine skader:
M Sissoko, M Haidara, S Marveaux, T Krul, D Santon, H Vučkić, R Taylor

QPR sine skader:
C Samba, A Townsend, S Wright-Phillips, D Campbell

kilde: physioroom

Forventet lag: (4-2-3-1)
                          Elliott
Simpson - S.Taylor - Coloccini - Yanga-Mbiwa
                     Tiote - Cabaye
        Gouffran - Ben Arfa - Gutierrez
                           Cisse

Blir det PL eller Championship neste sesong? Det er kva denne kampen handler om. Viktigaste kampen på lenge for Newcastle United, og tre poeng er nok einaste som er godt nok.
« Siste redigering: 06. Mai 2013, 00:09 av coxie »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Det blir Championship neste sesong, og tap her.
Nei.

Batty73

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
QPR hjemme kan bli tøffere enn man forventer; jeg tror vi må slå Arsenal i siste runde for å være sikre for PL-spill neste sesong.  Skal være ringside på SJP 19. mai, og håper på fest den kvelden ,)

Liker ikke det jeg ser fra etablerte spillere som Cabs, Cisse og Tiote; og tror dette kan medføre tap (stort) når vi gjester QPR.  QPR har ingenting å spille for, bortsett fra å underholde hjemmepublikumet sitt.  Tror dette kan bli tøft.

tigerstaden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 155
    • Vis profil
Jeg så deler av QPR-Arsenal kampen i går, kan bare si at det kommer ikke og bli lett.
Qpr hadde på ingen måte tenkt å gi bort seieren til Arsenal.
Det sier jo litt når Arsenal jakter på CL plass og bare klarer 1-0 mot lag som allerede har rykket ned.
Håper vi gjør noe sprøtt i forhold til lagutak, eks Campbell starter med Cisse på topp.
Kan liksom ikke bli værre.
Jeg håper på at vi vinner 1-0 neste match, venter meg ikke noe målorgie akkurat.
Tror det gir en liten boost til siste kampen som kommer til å være fyrværkeri fra fansen på SJP,
og der håper jeg vi holder dem til 0-0
« Siste redigering: 05. Mai 2013, 13:24 av tigerstaden »

TommyWee

  • Gjest
Blir det ikke 3 poeng mot QPR, så ser jeg ingen mulighet til at det blir Premier League til neste år.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Jeg gruer meg så jævlig til denne kampen. Jeg tørr ikke håpe på noe fra vår side, føler det er andre lag som må redde oss.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Jeg tror at Pardew tenker at det kan hende vi klarer oss med ett poeng, slik han antakeligvis tenkte mot West Ham utover i kampen. Vi BØR klare 1 poeng borte mot QPR, og vi skal ha fair mulighet på 3 poeng basert på at vi tross alt hadde en liten opptur i går. Men jeg er redd det ikke blir mer enn maks 1 poeng. Vi har enda tilgode å levere en hel, solid match i PL denne sesongen - og jeg frykter det samme her. Hadde vært umåtelig godt om vi spiller en god førsteomgang denne gangen også og faktisk evner utnytte overtaket i to mål. En tomåldsledelse til pause kunne vi faktisk overlevd en feig Pardew-omgang etterpå også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Slik det ligger an nå kan jeg nesten garantere at Wigan vinner over Swansea. Waliserne har ikke noe å spille for og har allerede prestert maks av hva det kunne forventes av dem med Ligacuptrofe og en flott tabellposisjon.
Dermed vil Wigan gå forbi Newcastle på målforskjell når de endelig ligger likt i antall spilte kamper.

Borte mot Arsenal skal Wigan vanligvis ikke få med seg tre poeng, noe som gjør følgende scenario til det beste neste helg:

Newcastle slår QPR (frykter at det er for mye å håpe på), Chelsea slår Aston Villa borte - vi ligger da et poeng foran AV og 1 eller 3 poeng foran Wigan.
Aston Villa og Wigan møtes i siste kamp hvilket betyr at samme hvordan det går der vil Newcastle berge plassen selv med tap hjemme mot Arsenal.

Mye skal og må klaffe selvfølgelig og med bl.a gårsdagens resultater friskt i minne hvor både Aston Villa og Wigan avgjorde i sin fordel siste ti minutter er det nok ikke realistisk å håpe på  :'( :'( :'( :'(
 
Viktigst er det å gjøre jobben sin selv, men de er faktisk avhengig av mye da de som tidligere nevnt ligger dårligst an av alle på målforskjell av lagene nede i sumpen.

Hvorfor jeg ikke nevner Norwich og Sunderland her er fordi jeg mener Norwich garantert vinner over et patetisk West Brom som rotet bort ledelsen to ganger mot Wigan, mens Sunderland garantert slår et Stoke som ikke har noe å spille for i morgen og senere Southampton til helgen som de normalt bør slå.

Har dog trodd at det lenge kommer til å bli nedrykk. De solgte dessverre han som kunne berget dem, nemlig BA mens alle franskmennene de hentet inn har dessverre ikke levert som ønsket.

Så kan en jo diskutere om det faktisk ikke er rett og rimelig at et av PL dårligste bortelag og det med flest innslupne faktisk fortjener å rykke ned??
Og med tanke på at et lag som Wolverhampton rykket videre ned til League One så blir det en j.... tøff neste sesong i Championship.
« Siste redigering: 05. Mai 2013, 21:07 av jonni_e »

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Herregud kor viktig den kampen er. Speler konsert på BaleJazz seinare på kvelden, og kan allereie konstatere at min form på den scenen vert åleine bestemt av resultatet i den kampen. Er tap gyldig avlysningsgrunn?

Er Debuchy og Sissoko tilbake? Begge dei trengs, særleg Sissoko mot Arsenal iallefall.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Debuchy er ihvertfall tilbake, for han hadde bare en kamps karantene.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Debuchy er ferdigsonet ja, men veit ikke hvilken skade Sissoko pådro seg. Så status der er er ukjent for meg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Hvis vi gjør en ordentlig jobb, så skal vi ta minst ett poeng på SØNDAG (hint hint). Nå viste Reading i går hva et allerede nedrykksklart lag kan finne på, så vi må være fullt skjerpet og forberedt på et lag som ikke har noe som helst å tape. Arsenal fikk ikke akkurat noe scoringbonanza mot QPR de heller. Jeg forventer overhodet ikke at vi skal feie dem av banen, jeg forventer faktisk bare at vi viser frem at vi VIL spille i PL også neste sesong. Gjør vi det, har jeg tro på at Cissé scorer det målet vi trenger for å vinne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Har fiksa det nå, Joakim! Håper du er fornøyd! ;D

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Kunn 3 poeng er godt nok.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Det kan hende kampen flyttes til mandag pga TV. Det bestemmes i dag.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP