20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle United, søndag 12.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 47089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Howay the lads!!! :nervøs:

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Jeg gruer meg så jævlig til denne kampen. Intet annet enn seier er godt nok!!!


Satser på samme laget som mot WH, kanskje med Sissoko inn for Jonas hvis han er klar (selv om jeg vet det aldri kommer til å skje.)

 :toon: Let's do this!!

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Irriterer meg stort at ikkje Stoke klarer å holde på ledelsen mot 10 mann i går :sint:
Stoke er for meg det største møkkalaget i ligaen!
Hadde sett lyser ut for oss med Sunderland bak oss på tabellen før dei 2 siste kampane :nervøs:
Håper på Swansea hjelp i kveld med poeng mot Wigan, alle resultat kan vel ikkje gå mot oss vel :grine:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Et Swansea totalt i feriemodus mot et Wigan som har 4 poeng på sine to siste hjemme mot et CL-jagende Spurs og borte mot WBA. Jeg anser det som sannsynlig at Wigan sender oss på nedrykksplass etter dagens match.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Er ikkje Debuchy tilbake etter supensjonen etter liverpool-kampen? Viss han er tilbake så trur eg vi kan få ein sterk forsvars-firer med Debuchy - Saylor - Colo - MYM. Eg også gruer meg til søndag. håper vi får ein glad nyhet i dag og på søndag, og så etter sesongen er ferdig så kan vi sparke Pardew og ertatte han med Marinez, Moyes, Di Matteo eller andre som LETT gjøre bedre jobb enn Pardew.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Tror ikke vi skal være redd for å hente en manager som ikke har vært i PL eller kjenner PL.
Se hvor managere som Souness, Gullit,Roeder,Pardew,Big Sam har tatt oss.

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Tror ikke vi skal være redd for å hente en manager som ikke har vært i PL eller kjenner PL.
Se hvor managere som Souness, Gullit,Roeder,Pardew,Big Sam har tatt oss.

Absolutt kan vi hente manager utenfor England sÃ¥ lenge han har ein spille-filesofi som er langs bakken og ikkje drive Ã¥ hoofe. Ein manager som ikkje er sÃ¥ feig som Pardew og spele etter andre lags styrker i steden for vÃ¥re egne styrker. Eg ser kunn 1 talent i Pardew, og det er at han finner pÃ¥ gode meiningslause unnskyldingar heile tida. 
« Siste redigering: 07. Mai 2013, 21:08 av TimKnut »

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Ett poeng her, gjør mest sannsynlig at vi holder oss i PL. Dette er matchen hvor den jævla feigheten din kanskje kan være til vår fordel, Pardew.

HOWAY
Same old Shearer, always scoring!

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Ett poeng her, gjør mest sannsynlig at vi holder oss i PL. Dette er matchen hvor den jævla feigheten din kanskje kan være til vår fordel, Pardew.

HOWAY

Og grunnen til at ett poeng mest sannsynlig holder i denne kampen, er Pardews feighet som sikret oss ett poeng mot WH...   Gi mannen en 8 Ã¥rs kontrakt, han er jo ett geni :pard:
sunt pueri pueri puerilia tractant

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Deilig med Wigan tap i dag :toon:. VI kan faktisk sikre PL-biletten neste runde.
QPR - NUFC away win
Arsenal - Wigan samma ka som skjer
Aston Villa - Chelsea away win

table:
Newcastle 41 points
Aston Villa 40 points
Wigan 35 eller 38 points

Wigan - Aston Villa 19. mai

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
de er fortsatt en faktor at vi henter disse tre poengene! er jævlig redd vi ikke klarer det!! men håper jeg tar feil! skulle wigan vinne en av de siste kampene og vi tape. har vi dårligere mål forskjell! vi må ha poeng borte mot qpr!
« Siste redigering: 07. Mai 2013, 23:28 av Tommyok »

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Deilig med Wigan tap i dag :toon:. VI kan faktisk sikre PL-biletten neste runde.
QPR - NUFC away win
Arsenal - Wigan samma ka som skjer
Aston Villa - Chelsea away win

table:
Newcastle 41 points
Aston Villa 40 points
Wigan 35 eller 38 points

Wigan - Aston Villa 19. mai

Skjer dette vil det være FANTASTISK  :)

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Regner med:

Elliot
Debuchy-Staylor-Colo-Mbiwa
   Tiote-Cabaye-Jonas
 Gouffran-Cisse-Ben Arfa

En 4-4-3 som under Pardrew i denne kampen betyr 4-5-1. Klarer vi poeng er jeg uansett kjempe fornøyd. FÃ¥r satse pÃ¥ at Arsenal knuser Wigan samtidig. Gleder meg til kamp  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Skal prise oss ganske lykkelige over at kampen om 3./4. ikke er avgjort. Vil påstå kampen er like viktig for Arsenal, som den er for Wigan. Spesielt etter gårsdagens uavgjort mellom rivalene deres. Vinner ikke Arsenal, kan de drite i å få spille CL neste år. Insentivene taler absolutt i vår favør.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Skal prise oss ganske lykkelige over at kampen om 3./4. ikke er avgjort. Vil påstå kampen er like viktig for Arsenal, som den er for Wigan. Spesielt etter gårsdagens uavgjort mellom rivalene deres. Vinner ikke Arsenal, kan de drite i å få spille CL neste år. Insentivene taler absolutt i vår favør.

og imot på st.james