20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham United - Newcastle United, lørdag 04.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 39887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Alan Shearer neste år hadde vært fint :)

Begrunnelse? Ut med spilleren, inn med læreren. Mulig Shearer har tatt litt trenerutdannelse nå, men ser at han starter litt lavere med en annen klubb enn å kaste seg ut i PL. Gikk jo ikke bra sist.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Alan Shearer neste år hadde vært fint :)

Begrunnelse? Ut med spilleren, inn med læreren. Mulig Shearer har tatt litt trenerutdannelse nå, men ser at han starter litt lavere med en annen klubb enn å kaste seg ut i PL. Gikk jo ikke bra sist.

:yao:

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
1 : Rykker vi ned, så fortjener vi å rykke ned!! Da får vi ha godt av et år i cola, før vi fyker rett opp og viser hva vi er lagd av.

2 : Hva er det folk klager på? Vi spiller den viktigste kampen i klubbens historie(Ikke helt da, men ish), selvfølgelig skal Gosling spille! Skandale at han og Shola ikke startet til fordel for Ben Arfa og Cabaye.
Same old Shearer, always scoring!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
2 : Hva er det folk klager på? Vi spiller den viktigste kampen i klubbens historie(Ikke helt da, men ish), selvfølgelig skal Gosling spille! Skandale at han og Shola ikke startet til fordel for Ben Arfa og Cabaye.


 :pardy:

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
I lys av alt det negative som blir skrevet: West Ham borte er ikke noen lett kamp. I lys av at vi blir frastjålet en scoring, syns jeg det i det minste er positivt at vi klarer å få 1poeng med oss. Som andre har påpekt, er det jævlig tett på tabellen, og skulle vi klare å vinne en av de to siste nå, så er vi på 41poeng og garantert PL neste år. Med én uavgjort holder vi oss kanskje, men trolig ikke. Med to tap, kan vi ta oss en lang faen på at vi er i championship neste år.

Neste helg må vi faen vinne, for jeg ønsker ikke å ha en must-win hjemme mot arsenal i siste runde.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Håper denne linjedommeren Matthew Wilkes ikke skal være flere kamper med flagget på siden når vi spiller. Samme linjedommer som "så" MacMannaman sin tackling uten å gjøre noe og nå burde han sett at Cisse sitt lefse av et skudd var over streken.
Gidd å klag på linjedommeren da. Kor mange kameravinkler måtte me ha får me kanskje kunne sjå ballen var over med eit par mm? Og forsatt var jævla usikker om den faktisk er over. Ikkje synk ned på Liverpool fansen sitt nivå med konspirasjonsteorier.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Jeg lurer på hvor mange headinger Carroll hadde i dag hvor han headet ballen til side for mål. Den ene gangen han skulle heade til side for mål traff han vel rompa til Nolan og ballen holdt på å bli styrt i mål.

Pinlig da Jonas ligger nede å vrir seg i smerte før han reiser seg rett opp igjen og hever skulderene nærmest over hodehøyde. Kroppspråket hans: "Jeg vet ikke"

Utrolig viktig Ã¥ Colo tilbake han organiserer forsvaret pÃ¥ en helt annen mÃ¥te en det som har blitt vist de siste kampene. Vi trenger virkelig en god erstatter for han om han velger Ã¥ dra. SÃ¥ ja, defensivt er vi bra. Cisse alene pÃ¥ topp fungerer ikke, og det fungerer helller ikke i tospann med en spiller som har scoret 2 mÃ¥l pÃ¥ de siste 44 ligakamper.  Golsing bytte sier sitt, han tror jeg aldri vil bli noe bedre enn en middelmÃ¥dig Championship spiller.

Jeg tippet til noen kolleger før kampen et 0-0 resultat. Hadde ikke Wigan og Villa tatt poeng hadde det vært et viktig poeng. Jeg tror vi taper mot QPR neste lørdag, men igjen vinner mot Arsenal i siste runde. (Skal selv på den kampen, så nervene er allerede under høyspenn).
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Gidd å klag på linjedommeren da. Kor mange kameravinkler måtte me ha får me kanskje kunne sjå ballen var over med eit par mm? Og forsatt var jævla usikker om den faktisk er over. Ikkje synk ned på Liverpool fansen sitt nivå med konspirasjonsteorier.

Grunnen til at linjedommeren ikke fikk det med seg er neppe fordi det var vanskelig å se, men fordi han sklei og falt akkurat i det det skjedde. Hadde han holdt seg på beina er det en langt større sjans for at han faktisk hadde sett det.

Men Newcastle taper ikke to poeng pga. linjedommeren. Newcastle taper oeng nok en gang pga. Pardew.
Nei.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Var det fleire enn meg som fekk følelsen av at Carroll faktisk håpa at vi skulle få poeng denne kampen? Ja, han var eit uromoment, og kanskje den beste spelaren på heimelaget (i konkurranse med Reid), men eg tenker spesielt på tre situasjonar.

1) Då han banka MYM i lufta, og heada den knallhardt til side for mål. Ein Carroll i form (som han er no) får den der på mål enkelt. Timinga hans var nydelig, og eg trur han hadde stanga den inn mot dei 18 øvrige laga i PL.

2) West Ham ropa på straffe etter ein situasjon i 2. omgang (eg trur det var Coloccini vs. Vaz Te). Fire West Ham-spelarar gestikulerte ivrig, mens den siste WHU-spelaren i kamerabildet jogga roleg ut av straffefeltet. Den siste var Andy Carroll.

3) Carroll sitt beste øyeblikk i kampen var den lekre piruetten forbi MYM, og påfølgande skot frå skrå vinkel som Elliot stod i vegen for. Det var den einaste av Carroll sine avslutningar der ein verkeleg kunne spore at han brente til med hensikt. Var det fordi han var trygg på at Elliot ville redde frå skrå vinkel? Ja, kanskje. Og då kunne han samtidig vise WHU-fansen (som han er glad i, og som er glad i han) at han verkeleg prøvde.

I tillegg kan klemmen med Coloccini (etter at Tiote skubba albogen hans inn i trynet på Colo) nemnast. Dette hadde han aldri gjort mot ein spelar frå eit anna lag enn United, det er eg brennsikker på.

Det kan hende dette vart i overkant konspirasjonsteoretisk, men denne observatøren ser ein mann som har lyst heim. Og denne observatøren står som kjent klar med opne armar om dette blir ein realitet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Jeg tror først og fremst det handler om en spiller som virkelig bryr seg om moderklubben, og som veldig gjerne vil at de skal gjøre det best mulig. Om han kanskje ikke bommet med vilje, så tror jeg nok han ville gitt 10% ekstra om det var en hvilken som helst annen klubb enn Newcastle. Og skulle han ha scoret mot oss hadde han selvsagt ikke jublet. Både Carroll og Nolan bryr seg mye om Newcastle, og jeg tror faktisk begge veldig gjerne ville spilt for oss hvis det hadde latt seg gjøre. Den ene forlot oss for penger, den andre fordi han måtte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon