20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: MagZine 1 2011/12  (Lest 3971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
MagZine 1 2011/12
« på: 22. Juli 2011, 01:22 »
Vi er i gang med å samle inn artikler og andre skriverier til sesongens første medlemsblad. Det er 4-5 stk som har meldt seg, men vi håper at mange flere kan bidra med i hvert fall én artikkel. Det trenger ikke å ta mer enn 30-45 minutter å skrive en artikkel som kan være interessant for andre.

Her er et knippe av emner som er "up for grabs":

- U-18-laget (Terminliste, stall, fremtidsutsikter, quote fra trener, historikk)
- Reservelaget (Terminliste, stall, fremtidsutsikter, quote fra trener, historikk)
- Fleip eller fakta
- Hva skjer i Newcastle
- Gjennomgang av transfers (enten Newcastle eller PL)
- Review av pre-season

... eller hva du måtte ønske å skrive om. Det finnes ingen grenser så lenge det omhandler PL eller Newcastle.

Deadline er 2. august. Kom igjen folkens!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #1 på: 11. Aug. 2011, 16:07 »
En helt ok førsteutgave, tveit.
Savner "The B(l)ack Page" som markerer slutten på bladet. Den synes jeg du kan gjeninnføre. Eller i hvert fall en klar sisteside. Om det så bare er en blank side.

Ellers synes jeg det er en stor fordel om alle artikler har like stor skrift, og er utformet på noenlunde samme måte. Har én artikkel halvannen linjeavstand må alle ha det. You see? Blir det trangt om plassen, så kutt litt av artikkelen, eller strekk det over to sider, for bedre lesbarhet.

Optimalt sett skulle man selvfølgelig vært mye mer konsekvent på bruk av undertitler i artikkelen og uthevede sitater fra teksten, men jeg er inneforstått med at det må bli litt sånn, i forhold til å fylle flest mulig hvite felt.

Dette er bare gode, vennlige råd for at bladet skal se så bra ut som mulig, også for lesere som meg, som er litt mer fin på det. :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #2 på: 11. Aug. 2011, 16:21 »
Synst designet var fint og ryddig eg. Lover bra! :)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #3 på: 11. Aug. 2011, 16:28 »
Synes det så veldig bra ut. Godt jobba tveit.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #4 på: 11. Aug. 2011, 16:49 »
Stephen Norman Howey startet livet på verst
mulig måte. Han ble nemlig født i Sunderland
den 26. oktober 1971.


HAHAHAHA! Den lo jeg godt av :D

Syns det var bra jeg også ;) bra jobba Tveit  :-* hehe
Joey Barton 7

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #5 på: 11. Aug. 2011, 18:22 »
En helt ok førsteutgave, tveit.
Savner "The B(l)ack Page" som markerer slutten på bladet. Den synes jeg du kan gjeninnføre. Eller i hvert fall en klar sisteside. Om det så bare er en blank side.

Ellers synes jeg det er en stor fordel om alle artikler har like stor skrift, og er utformet på noenlunde samme måte. Har én artikkel halvannen linjeavstand må alle ha det. You see? Blir det trangt om plassen, så kutt litt av artikkelen, eller strekk det over to sider, for bedre lesbarhet.

Optimalt sett skulle man selvfølgelig vært mye mer konsekvent på bruk av undertitler i artikkelen og uthevede sitater fra teksten, men jeg er inneforstått med at det må bli litt sånn, i forhold til å fylle flest mulig hvite felt.

Dette er bare gode, vennlige råd for at bladet skal se så bra ut som mulig, også for lesere som meg, som er litt mer fin på det. :P
Hehe, og det setter jeg veldig pris på! Er klar over alt det du sier, og optimalt sett skulle jeg ha fått fikset det. Men hadde rett og slett ikke tid til å fikse sånne ting denne gangen. Men lover at det skal bli bedre etterhvert :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #6 på: 11. Aug. 2011, 18:41 »
Jeg antok at du sikkert var klar over det, men en påminnelse er alltid greit. Og for all del, jeg forstår at tida kan være et problem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #7 på: 12. Aug. 2011, 01:19 »
Stephen Norman Howey startet livet på verst
mulig måte. Han ble nemlig født i Sunderland
den 26. oktober 1971.


HAHAHAHA! Den lo jeg godt av :D

Syns det var bra jeg også ;) bra jobba Tveit  :-* hehe

Den burde gå rett inn på Sunderland sin supporterside ;D

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #8 på: 15. Aug. 2011, 16:54 »
Stephen Norman Howey startet livet på verst
mulig måte. Han ble nemlig født i Sunderland
den 26. oktober 1971.


HAHAHAHA! Den lo jeg godt av :D

Syns det var bra jeg også ;) bra jobba Tveit  :-* hehe

Takk:)
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #9 på: 16. Aug. 2011, 20:30 »
Et lite forslag:

Hadde vært fint om det kom en mail med direkte link til MagZine når det kom ut til alle medlemmer. Skulle akkurat til å melde inn gamlingen min, mest for at han skal få kunne lese magzine og holde seg sånn nogenlunde oppdatert på hva som skjer med Newcastle. Så kom jeg på at han antakeligvis ikke kommer til å vite når bladet kommer ut, og kanskje ikke helt forstå prosessen med å få logget seg inn på medlemssidene via newutd.no.

Er det noe som er mulig å gjøre? Vet ikke helt hva slags alderspenn det er på medlemmene, men med en rent elektronisk tjeneste, så skulle en jo tro at dette var noe som hadde gjort supporterklubben mer attraktiv for den litt eldre supporterskaren her i landet, så kan man jo evt. reklamere litt for nettsidene i medlemsbladet for å se om noen av de litt eldre tørr prøve seg på "skumlere" internetting enn vgnett og e-post.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #10 på: 16. Aug. 2011, 20:34 »
Gode forslag, Tim. Det er notert til neste utgivelse!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: MagZine 1 2011/12
« Svar #11 på: 29. Sep. 2011, 00:14 »
Gled dere til neste MagZine, med hyggelig tilbakeblikk på en tidligere fransk-polsk helt!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper