20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gael Bigirimana  (Lest 17595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #75 på: 22. Jan. 2015, 12:27 »
Mulig, men måten han plutselig ble utelatt fra laget syns jeg fremdeles fremstår som merkelig. Han har da et mye høyere potensiale enn eksempelvis Dummet og Ameobi?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #76 på: 22. Jan. 2015, 14:18 »
Mulig, men måten han plutselig ble utelatt fra laget syns jeg fremdeles fremstår som merkelig. Han har da et mye høyere potensiale enn eksempelvis Dummet og Ameobi?

Uansett om så er tilfellet så er det en gang sånn at Dummett og Ameobi begge har blitt kalt opp fordi det har vært tynn dekning på deres plasser, sentral midtbane er vel en av de få posisjonene hvor vi ikke har vært for altfor mye plaget med skader.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #77 på: 22. Jan. 2015, 14:43 »
Ryan Gosling har spilt midtbane for oss forrige sesong. Stort verre enn det blir det ikke. Bigirimana var aldri så dårlig de gangene han fikk sjansen for oss som det Gosling var forrige vår. Eksempelvis. Så at der burde vært muligheter for i det minste plass på benken ved flere anledninger skjønner jeg.
Ellers ser jeg jo poenget. Delvis. Dummet er fremdeles ofte foretrukket fremfor et stort backtalent som Haidara da. I hvertfall under Pardew.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #78 på: 22. Jan. 2015, 14:48 »
Kjekke mannen.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #79 på: 22. Jan. 2015, 15:12 »
 :ler:

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #80 på: 22. Jan. 2015, 15:45 »
Stort verre enn RYAN Gosling, rent fotballmessig, er det vel ikke mulig å få det nei ::p
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #81 på: 22. Jan. 2015, 16:22 »
Stort verre enn RYAN Gosling, rent fotballmessig, er det vel ikke mulig å få det nei ::p

Føler jeg sliter med å "stage" et comeback der ja...  ::)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #82 på: 22. Jan. 2015, 22:26 »
Ryan i Drive spilte langt bedre enn Dan noensinne har gjort. Beklager den ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Gael Bigirimana
« Svar #83 på: 04. Feb. 2015, 09:06 »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!