20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Southampton vs Newcastle  (Lest 22131 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #195 på: 25. Nov. 2012, 18:38 »
Til dere som er så "positive". Kom gjerne opp med tre grunner for at dette skal snu? F.eks det holder ikke å komme opp med å ha is i magen, og at man håper det snur snart. Tendensene har vert her hele sesongen selv med det beste spillerne på banen. Det offensive har vert totalt fraværende siden august. For meg ser det ut som dette her er ute av kontroll. Hva er det som tyder på at dette skal snu? Venter spent..

Ja, få tilbake Kinnear!

Nei, dette snur ein ikkje i løpet 2 kampar (maritimo og southampton). Eg meinar Pardew må få meir tid og eit toppa lag øve nokre kampar før det er snakk om å sparka han.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #196 på: 25. Nov. 2012, 18:41 »
Til dere som er så "positive". Kom gjerne opp med tre grunner for at dette skal snu? F.eks det holder ikke å komme opp med å ha is i magen, og at man håper det snur snart. Tendensene har vert her hele sesongen selv med det beste spillerne på banen. Det offensive har vert totalt fraværende siden august. For meg ser det ut som dette her er ute av kontroll. Hva er det som tyder på at dette skal snu? Venter spent..

Ja, få tilbake Kinnear!

Nei, dette snur ein ikkje i løpet 2 kampar (maritimo og southampton). Eg meinar Pardew må få meir tid og eit toppa lag øve nokre kampar før det er snakk om å sparka han.
Forstår ikke meningen at samtlige skal nevne Kinnear eller liknenede hver gang det snakkes om Pardew skal ut? Idiotisk.
Les innlegget mitt i Pardew tråden. Det er mer det jeg mener. innleggene i kamptrådene er som regel skrevet i skuffelse og i/rett etterpå kamp.

Mike

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #197 på: 25. Nov. 2012, 20:28 »
Hvor mange poeng har vi tatt etter at AP fikk 8 års kontrakt a, det kan umulig være så veldig mange!??

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #198 på: 25. Nov. 2012, 20:38 »
Latterlig med spark pardew tilstanden bare grunnen at det går til helvete akkurat nå.
Er like forbanna som alle andre her, men kan ikke holde på som Chelsea og QPR, har ikke kapital til det. Får at Newcastle skal komme tilbake til storhetstiden må vi ha kontinutitet i lang tid frammover. Og bruke  Monsa Mjelden sin theory om å bygge stein på stein.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #199 på: 25. Nov. 2012, 21:20 »
Latterlig med spark pardew tilstanden bare grunnen at det går til helvete akkurat nå.
Er like forbanna som alle andre her, men kan ikke holde på som Chelsea og QPR, har ikke kapital til det. Får at Newcastle skal komme tilbake til storhetstiden må vi ha kontinutitet i lang tid frammover. Og bruke  Monsa Mjelden sin theory om å bygge stein på stein.

veldig veldig enig i det du skriver. Ellers er det jo supert at det er følelser og engasjement rundt klubben vår. Hadde bare håpet at ikke norske supportere slengte seg på "doom and gloom" taktene som er så klassiske for britiske nufc supportere når det går imot. Selvfølgelig må det taes grep nå, men lagspill på dette nivået er kompliserte greier. Ofte kan det ta tid for NUFC-ledelsen å komme til roten av problemet. Jeg vil i alle fall høre hvilke grep ledelsen nå vil ta før jeg begynner å svartmale.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #200 på: 25. Nov. 2012, 22:22 »
Vi har null avslutninger på mål i første omgang. Alle lag vi møter framstår som Barcelona sammenlignet med oss. Southampton rundspiller oss med flott pasningsfotball samtidig som de har full kontroll på de få forutsigbare, tamme forsøkene våre. De har tre skudd i stolpene i tillegg til målene, samt at Krul redder et par forsøk der de er alene med keeper.

Jeg forstår ikke hvordan vi kan framstå så jævlig annerledes enn vi var i fjor. Greit at vi har slitt med skader og suspensjoner og at vi har ekstra hardt kampprogram i år, men likevel. I følge ledelsen skal vi jo tydeligvis ha en bra nok stall til å tåle det...

Det skremmende er at årets mangager forrige sesong, Alan Pardew, tilsynelatende ikke har noen grep å komme med. Tipper det er høye odds på at han fullfører åtteårskontrakten nå. Samtidig tror jeg ikke å sparke han nå er det rette heller. Det vi presterte i fjor taler for at det bor et eller annet en plass i dette laget som kan komme fram med Pardew, men foreløbig virker det fjernt. Dessuten er jo alltid spørsmålet, hvem er alternativet?

Det er ihvertfall klart at det ikke blir noe kjemping i toppen denne sesongen. Så er det bare å håpe at det ikke blir bunnstrid. Tre strake tap ligner i hvertfall nedrykksform.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #201 på: 25. Nov. 2012, 23:06 »
Til dere som er så "positive". Kom gjerne opp med tre grunner for at dette skal snu? F.eks det holder ikke å komme opp med å ha is i magen, og at man håper det snur snart. Tendensene har vert her hele sesongen selv med det beste spillerne på banen. Det offensive har vert totalt fraværende siden august. For meg ser det ut som dette her er ute av kontroll. Hva er det som tyder på at dette skal snu? Venter spent..

Eg trur ikkje det skal så jævla mykje til på kort sikt. Som nevnt før i tråden er det berre Krul, Santon og kanskje ein til (?) som gjer jobben sin idag. Om me klarer å dobla antallet spelarar på banen som gjer det me veit dei kan, snur dette allereie mot Stoke. Den kampen skal eg sjå. 1-0 til oss.

Når det gjeldt dei vanlege problemene så har me jo såklart tynn stall, skadeproblem og MIKE WILLIAMSON. Eg er såklart ikkje uenig i at stallen vår er uakseptabelt tynn på kvalitet, men det er ingen unnskyldning for å ikkje gi Southampton motstand på bortebane. Dette ligg i moralen i laget, trur eg...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #202 på: 26. Nov. 2012, 08:02 »
Krul er skuld i første målet. Faktisk ein veldig dårleg inngripen. Likna på den mot Swansea. Ingen for godkjent av meg.
Santon burde jo ha skåra på, for ein gang skuld eit perfekt, innlegg frå Simpson.
« Siste redigering: 26. Nov. 2012, 08:05 av lgrinde »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #203 på: 26. Nov. 2012, 08:16 »
Det der var jo faktisk en bra heading da. Synd Mr Rastaflette valgte å gjøre en fantomredning der.