20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00  (Lest 25287 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #15 på: 14. Nov. 2012, 21:27 »
kult. Hakket før Ameobi må spille sentralt.  :shola:
Ikke langt ifra. Greit vi spiller dritt om dagen, men steike det hvor mye skader/suspanderte vi har hatt til nå. Blir ikke lettere å få igang sesongen når det til enhver tid er to-tre nøkkelspillere som hele tiden er ute.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #16 på: 14. Nov. 2012, 21:46 »
Mitt einaste ønske for oppstillinga er å sjå Ben Arfa i tospann med Ba på topp. Sånn som vi fungerer om dagen - knapt med ein einaste mann som fyller opp i boksen, og null reelt spel gjennom midten - er det ingen vits i å kaste vekk Ben Arfa ute på ein kant med få folk og sikte på, eller nede ved midtbanestreken for å hente ballen frå Williamson og kompani. Han kan umulig koordinere rollefordelinga med Ba dårlegare enn DPC, så då får vi berre satse på at han kan plukke opp eit par andreballar eller få sjansen til å utfordre Swansea-forsvaret direkte langs bakken.

Ellers er jo draumen at vi får flytta Cabaye lenger opp i banen. I realiteten skulle dette vere ein meir risikofylt kamp å stå høgt i enn det var sist (jf. at Swansea skal ha langt hurtigare angrepsvåpen å kontre med enn WHU), men akkurat no er eg frista til å gi blanke i alt som heiter logikk og kløkt.

Etter den rohypnoloverdosen av ein kamp sist, så er det eit fordømt folkekrav at vi må flytte laget godt inn på Swansea sin banehalvdel og KONTROLLERE det som skal skje. Så får vi heller berre risikere at Routledge, Dyer, Graham, Hernandez osb. kan komme åleine med Krul, som for øvrig er ein av få som ikkje har falma kraftig sidan forrige sesong.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #17 på: 14. Nov. 2012, 22:22 »
Eg mistenker fleire landslag for å gjere noko alvorlig feil. Syns spelarar vert skada under landslagsoppdrag heile tida! Cabaye ute var jo akkurat det me trengte no...

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #18 på: 15. Nov. 2012, 07:42 »
Håper:

Krul
Simpson - Taylor - Williamson - Santon
Obertan - Anita - Tiote - Ferguson
---------------Ben Arfa
------------------Ba

StevieT

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #19 på: 15. Nov. 2012, 22:20 »
Da var Cabaye bekreftet ute til denne matchen... Kan også se ut som Senegals fotballforbund setter en stopper for at Cisse får spille kampen. Begynner å bli knapt med spillere å velge fra nå

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #20 på: 16. Nov. 2012, 07:52 »
Håper:

Krul
Simpson - Taylor - Williamson - Santon
Obertan - Anita - Tiote - Ferguson
---------------Ben Arfa
------------------Ba

Sidan Cabaye er ute og Cisse er både tvilsom og i sitt livs verste form, so går eg og for denne.
« Siste redigering: 16. Nov. 2012, 13:25 av lgrinde »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #21 på: 16. Nov. 2012, 14:35 »
Ba er også tvilsom iflg fantasy. Shin injury - 75% chance of playing

Klovnen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #22 på: 16. Nov. 2012, 17:40 »
Her blir det en spennende lagoppstilling uansett
Gi meg :

           Krul
Anita Saylor Willie Santon
          Tiote Bigi
Sammy.             Ferguson
             Benny
                Ba

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #23 på: 16. Nov. 2012, 17:56 »
Ba er også tvilsom iflg fantasy. Shin injury - 75% chance of playing
Han har vel være usikker til de to siste kampene, men har spilt begge. Så han også på treningsbildene denne uka. Så jeg satser på å beholde han på Fantasy ;)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #24 på: 16. Nov. 2012, 18:02 »
Ba er også tvilsom iflg fantasy. Shin injury - 75% chance of playing
Han har vel være usikker til de to siste kampene, men har spilt begge. Så han også på treningsbildene denne uka. Så jeg satser på å beholde han på Fantasy ;)

Eg har droppa han, men ikkje grunna skade:-) Du skal sjå han skårar hattrick;-)

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #25 på: 16. Nov. 2012, 23:49 »
Først West Ham og nå Swansea, begge hjemme. Disse to kampene hadde jeg regnet med 6 poeng. I stedet kan vi bli stående med 0 poeng og flere skader/suspensjoner - altså ingenting og en vondt verre situasjon.
For å være i det filosofiske hjørnet så kan tapet mot West Ham slå positivt ut i morgendagens kamp. Det kan være en skjerpet innstilling og innsats blant spillerne. Og noen spillere kan gis andre roller, f.eks. at Ben Arfa får den ønskede, mer frie offensive rollen. Men så var det disse ønsketenkningene da..

At Cisse skulle være uaktell må jo være glimrende for Pardew sin del, så kan han bruke Ameobi-Ba. Når 442 er plan A kan man spekulere i hva en eventuell plan B er, eller om den i det hele tatt eksisterer..
Swansea er jo et meget interessant lag som kan skape en morsom og fartsfylt kamp. Jeg ser derimot for meg at Pardew legger sin sedvanlige gameplan som innebærer å senke tempoet i kampen (og nivået på spillerne) og satse på overganger og effektiv kontringsfotball. De mange skadene/suspensjonene vil frede Pardew uansett om det blir tap. Det hadde nesten vært bedre å spilt en av de vanskeligste bortekampene på dette tidspunktet..

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #26 på: 17. Nov. 2012, 11:23 »
Ba er ikke doubtful nå lengre på fantasy.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #27 på: 17. Nov. 2012, 11:54 »
Er vel stor sjanse for stream på denne?  Er i Stavanger so eg var meint til å sjå den på champs sportsbar, men dei viser den ikkje.


Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #28 på: 17. Nov. 2012, 12:03 »
Hvilken tv-kanal går den på?

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea Lørdag 17.11 16.00
« Svar #29 på: 17. Nov. 2012, 12:13 »
Ein av PL kanalene, som er kun på altibox eller sumo. (Med andre ord, ikkje PL1, 2 og 3)