20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kommer Kuyt?  (Lest 1539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Kommer Kuyt?
« på: 22. Des. 2005, 11:18 »
Det har vært mye rykter om nye spillere den siste tiden, men da jeg hørte at Newcastle var etter Kuyt så trakk jeg litt på smilebåndet. Kuyt er en fantastisk spiller som har scoret 14 mål på 15 kamper i Nederland. Det hadde vært et vidunder å Kuyt og Owen på Topp for Newcastle! Har noen noe nytt om denne saken?

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Kommer Kuyt?
« Svar #1 på: 22. Des. 2005, 11:22 »
ingen nye rykter, men jeg håper iallefall det er denne mannen som skal erstatte kongen!
Who else...... Alan Shearer

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Kommer Kuyt?
« Svar #2 på: 22. Des. 2005, 11:50 »
Han jaktes av andre toppklubber over hele europa så det blir nok vanskelig å få tak i han ja.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Kommer Kuyt?
« Svar #3 på: 22. Des. 2005, 12:21 »
Ja regner med han er veldig etter traktet. Er vel kaptein på Feynord og en spillende spiss. Ikke så veldig lik Shearer, men en god spiss!

Tyneside

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Kommer Kuyt?
« Svar #4 på: 22. Des. 2005, 13:36 »
Hadde vært utrolig bra å om han hadde kommet til oss, men tviler på det han har vell nok av gode klubber å velge i..
Men skal aldri si aldri, hadde ikke troen på at Owen, Luque, Emre heller skulle komme..!:)
ynesides black and white army..!