20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 76006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

  • Gjest
Med DNS? Eller med VPN?

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Men jeg går som jeg har skrevet før på internatskole, der det er mange restriksjoner på internettet. F.eks er det ikke mulig med gamblingsider, og laste ned torrents, osv. Vil smartdns allikevel funke?

Hotspot shield kan jeg dog bruke, og da kan jeg komme inn på det jeg vil. Går det an å kombinere hotspot shield og DNS? Det er mulig dette spørsmålet er helt bak mål, men jeg har i det hele tatt veldig lite peiling.

Takk for at du tar deg tid til å svare, Severin!

Hvis du går til kundeservice hos overplay og forklarer situasjonen får du mest sannsynlig en 7 dagers trial, så du kan sjekke om Smart DNS fungerer der du er.

https://support.overplay.net/

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Med DNS? Eller med VPN?
DNS fra overplay ;)

James

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
okey er det slik å forstå at mann må inn på https://www.overplay.net/ for så å kjøpe seg smartDNS (uten VPS acess) så funker et igjen? Hva evt. gjør mann så?

Tussler

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Føkk. Her funker verken SmartDNS fra Overplay eller Hola unblocker i dag... Da blir det en skitten stream i dag er jeg redd... Leste tråden om Al Jazeera på unbluck-us, mange som sliter for tida, og det står noe om at AJ tydeligvis har skiftet streamingservere OG har begynt å blokke tjenester som Hola, smartDNS osv osv...
800 spenn ut av vinduet? I så fall, ikke noen bombe. Har nesten venta på at noe sånt skulle skje. Har liksom vært litt for godt til å være sant denne pakka fra Al Jazeera...

Dish

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Der sluttet det å fungere hos meg..

TheBandit

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 145
    • Vis profil
Jeg har betalt for Dns hos overplay.. hvordan setter jeg opp dette? er helt blank på sånt

Tussler

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Leser i diverse forum rundt omkring at folk har logget seg på for mange ganger og fått kontoen midlertidig sperra (som en følge av at de prøver om og om igjen når verken Hola eller smartDNS funker). En fyr som hadde gjort dette hadde fått mail fra Al Jazeera der han fikk bekjed som å oppgi geografisk posisjon og IP-adresse. Kommer man dit er det vel mest sannsynelig føkked for alltid.
Tenker som så at jeg skal ha litt is i magen denne helga og heller se en møkkastream. Forhåpentligvis fikser overplay dette problemet på sikt.

James

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt. "Your login attempts have been exceeded, please contact us for more information."

Batty73

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Geoblocked....fint ord!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Jepp, nå stoppa det her også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Jeg har enda ikke testa, men er det sånn at ingen får til al jazeera nå?:/
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Jepp, nå stoppa det her også.
Ser Al Jazeera nå, men jeg bruker unotelly.com som dns. Samme som unblock-us, men litt billigere og kanskje litt raskere også. Gratis prøve i 8 dager. Skiftet da unblock-us fikk problemer med al jaazera, noe de har hatt den siste uken.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Funker hvertfall ikke å se det her. Får "error: geoblocked"
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!