20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 76081 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Da er smartdns og PLP på plass. Funker som fjell! Flott kvalitet også! Tok meg vel totalt 15 min og ordne.

Takk til alle som hjalp til med info!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Simmi

  • Gjest
Klarer ikke å få smartDNS til å funke. Kan det være noe med nettverket? Går på internatskole der det er restriksjoner på nettverket...

Det står jo veldig rett frem, skjønner ikke hva jeg har gjort feil. Bruker DNS-serverne jeg får på min konto, og så endrer jeg og legger inn adressene under nettverksinnstillinger på macen... Har også prøvd å omstarte, men det går ikke da heller. Ingen nettadresser vil loade.

Utrolig takknemlig for all hjelp.

« Siste redigering: 14. Sep. 2013, 17:52 av Simmi »

TommyWee

  • Gjest
Funker nok ikke om du er på skolens nettverk, da er det bare deres DNS som gjelder.

Simmi

  • Gjest
Ahh, så kjedelig.

Skolen har også blokka Hola... Er det noen som vet om noe program som gjør at du kan komme rundt dette, og komme inn på hvilken nettside du vil? Enormt kjedelig å ikke kunne få sett PL, her.

Tussler

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Mine 2 cents:
Har prøvd vekselvis SmartDNS fra overplay.net og Hola unblocker om hverandre de siste tre serierundene. I skrivende stund vurderer jeg å stoppe SmartDNS-abonnementet, Hola funker like bra, om ikke bedre.
Veldig varierende hvor mye eller lite lagg/frys/kvalitetsdropp det er fra dag til dag, uavhengig av hola eller smartdns. På magisk vis har Newcastle kampene jeg har sett vært skåna for disse irritasjonsmomentene, håper denne trenden fortsetter :-)

Fikk også beskjeden om for mange innloggingsforsøk forrige serierunde, tenkte at da var det byebye til Al Jazeera, men venta noen timer og da var det bare å logge seg rett inn igjen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Fikk også dette med Al Jazeera i går, sendte mail og fikk svar ila noen minutter, hvorpå de sa de hadde oppdaga uregelmessigheter. Men åpna kontoen min med en gang igjen da. Mulig det var fordi jeg satt på jobb med Hola Unblocker, eller gjorde noen forsøk med Smart DNS.

Kan noen forøvrig forklare meg hvordan jeg gjør dette med Smart DNS? Skjønner/gjør ikke ting i henhold til bruksanvisningen for Smart DNS der inne. Noen jeg har her inne på FB, evt på privaten her? Eller selvfølgelig her i tråden. Da jeg var i Russland brukte jeg en klient fra Overplay til å koble meg til norsk server når jeg skulle se Sumo. Ser ikke at denne klienten er tilgjengelig nå?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Jeg kjører PLP og SmartDNS nå og der funker det "out of the box" etter at jeg oppdaterte DNSen min. Måtte ikke gjøre noe mer enn det her.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Så den oppskrifta inne på sida deres skal holde?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Gjorde det for meg ihvertfall.

Jeg lastet ned en zip-fil med noen executables (en av dem var for Europa) og da endrer den DNSen automatisk for deg. Brukte denne.

Men skal vel ikke være noen forskjell på å gå inn og gjøre dette selv eller bruke en applikasjon for det.

PS: Det tok littegranne tid (par minutter) før det kicka inn. Du kan nok fint reboote PCn for å "starte fresh".

PS2: Har ikke forøkt å sette dette opp i routeren enda, men det funket fint både fra stasjonær og laptop bare å endre DNSen der.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Batty73

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
I følge Al-Jazeera starter kampen mot Hull 16.30 norsk tid.......feil? Nufc.com sier 16.00...opptak?

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Ifølge altomfotball.no går kampen i opptak kl. 21:30 på TV2 Sport Premium.

Kampen går 16:00.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Lørdagskamper har som regel veldig fastspikrede tidspunkt. 13:45, 16:00 og 18:30.
En sjelden gang kan det være 13:00, men det er ytterst sjeldent. Det er vel bare de tre tidspunktene de opererer med fast (dog ikke hver runde at det er kamp både sent og tidlig).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

tjalander

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Hei! Er helt ny her (og heier ikke på Newcastle) men ble sendt til denne siden for noen uker siden. Har hatt Hoola Unblocker og alt har fungert glimrende. Helt til i dag.. Nå får jeg bare opp "error: geoblock". Noen som har opplevd dette og evt. har en løsning?

SholaAmeobi

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Noen flere som oppdager at Hola Unblocker ikke lenger fungerer? Kommer bare opp "Error: geoblocked" når jeg avspiller en kanal...

Tips til hva jeg kan gjøre for at det skal fungere igjen?

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Samme her  :nervøs:

Typisk, når folk har nå betalt for Al Jazerra blokker dei ute alle.
« Siste redigering: 19. Sep. 2013, 19:16 av Christian »