20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 76079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

viuldriftking

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 63
    • Vis profil
Er det bare jeg som ikke klarer Ă„ fĂ„ logget inn pĂ„ Al Jazeera sport, eller er det flere her?  :sint:

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Funker hjÄ meg

viuldriftking

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 63
    • Vis profil
fikk det til Ă„ virke igjen  :happy:

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Hvordan er erfaringene nÄ etter 3 runder med fotball?

Veldig bra for meg iallefall.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Lite Ä utsette, ja. En og annen gang har jeg opplevd at bildet har stoppet opp og jeg mÄ refreshe, dersom jeg skal finne noe og utsette pÄ dette. Men det skjer sjeldent, og kan meget vel vÊre min data sin feil. Ellers er det jevnt over meget god kvalitet pÄ streamen, selv med Hola Unblocker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som Ă„ kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Mye dyktige folk her hÞres det ut som, og takk for at dere forteller om/forklarer alle tingene dere prÞver. Setter stor pris pÄ det siden jeg vurderer dette sterkt (har fremdeles 1 mnd med Sumo igjen fÞr jeg mÄ ta grep).

For meg virker PLP som den lÞsningen som passer best for meg (ikke sÄ interessert i studio og kjenner at jeg vil fÄ nervesammenbrudd hvis det er "rare" ting med bildet.

Jeg vurderer samtidig, i disse DLD tider, Ă„ skaffe meg VPN, noe jeg aldri har hatt fĂžr.

Jeg har et par spÞrsmÄl som jeg hÄper dere gidder svare pÄ:
1. Hvis man har VPN, trenger man ogsÄ da SmartDNS for Ä fÄ dette til?
2. Vil det vĂŠre noen sĂŠrlig kvalitetsforskjell (VPN, men med/uten SmartDNS)?
3. Eventuellt hvilken VPN anbefales?

PÄ forhÄnd takk for info! Settes pris pÄ!

PS: Er ikke analfabet pÄ PC-tech, men alt nytt er alltid en smule "skremmende" fÞr det er prÞvd og lekt litt med :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba fÞr kjÞpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster pÄ eit epletre bada i vÄrsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Mye dyktige folk her hÞres det ut som, og takk for at dere forteller om/forklarer alle tingene dere prÞver. Setter stor pris pÄ det siden jeg vurderer dette sterkt (har fremdeles 1 mnd med Sumo igjen fÞr jeg mÄ ta grep).

For meg virker PLP som den lÞsningen som passer best for meg (ikke sÄ interessert i studio og kjenner at jeg vil fÄ nervesammenbrudd hvis det er "rare" ting med bildet.

Jeg vurderer samtidig, i disse DLD tider, Ă„ skaffe meg VPN, noe jeg aldri har hatt fĂžr.

Jeg har et par spÞrsmÄl som jeg hÄper dere gidder svare pÄ:
1. Hvis man har VPN, trenger man ogsÄ da SmartDNS for Ä fÄ dette til?
2. Vil det vĂŠre noen sĂŠrlig kvalitetsforskjell (VPN, men med/uten SmartDNS)?
3. Eventuellt hvilken VPN anbefales?

PÄ forhÄnd takk for info! Settes pris pÄ!

PS: Er ikke analfabet pÄ PC-tech, men alt nytt er alltid en smule "skremmende" fÞr det er prÞvd og lekt litt med :)

Du trenger kun Smart DNS.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Det har jeg forsÄvidt skjÞnt. SpÞrsmÄlet mitt var mer i forbindelse med at jeg vil ha VPN og hva jeg da trenger/bÞr ha.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba fÞr kjÞpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster pÄ eit epletre bada i vÄrsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Dish

  • FlaskebĂŠrer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Det har jeg forsÄvidt skjÞnt. SpÞrsmÄlet mitt var mer i forbindelse med at jeg vil ha VPN og hva jeg da trenger/bÞr ha.

Du kan pÄregne noe dÄrligere kvalitet med en VPN-tjeneste.

Dish

  • FlaskebĂŠrer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Lite Ä utsette, ja. En og annen gang har jeg opplevd at bildet har stoppet opp og jeg mÄ refreshe, dersom jeg skal finne noe og utsette pÄ dette. Men det skjer sjeldent, og kan meget vel vÊre min data sin feil. Ellers er det jevnt over meget god kvalitet pÄ streamen, selv med Hola Unblocker.

Jeg har ogsÄ problemer med at bildet stopper opp slik at jeg mÄ refreshe, uavhengig av nettleser. Fint om noen finner ut av det problemet :)

SholaAmeobi

  • FlaskebĂŠrer
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Hos meg hakker det noe veldig. Har aldri noen problemer med f.eks. Sumo eller C Sports. Bruker Hola Unblocker som det stÄr i Äpningsinnlegget.

Noen som veit hvorfor det konstant hakker?

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Hos meg hakker det noe veldig. Har aldri noen problemer med f.eks. Sumo eller C Sports. Bruker Hola Unblocker som det stÄr i Äpningsinnlegget.

Noen som veit hvorfor det konstant hakker?

Et par mulige forbehold:

A) Hola Unblocker er en gratis app. Hvorvidt denne tjenesten vil fungere prikkfritt i fremtiden kan ingen garantere for. Om det skulle skje at denne app'en ikke lenger vil fungere til dette formÄlet vil det vÊre nÞdvendig med Smart DNS fra https://www.overplay.net/
Smart DNS gjÞr pÄ mange mÄter samme jobben som Hola Unblocker, eller muligens bedre.
Denne tjenesten koster 5 USD per mnd, eller ca. 300 kr for de 10 mÄnedene som Premier League varer.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Da har jeg endelig fÄtt nett i leiligheten, og AJS er bestilt. Gleder meg til Ä teste i morgen!

hansmartin

  • FlaskebĂŠrer
  • *
  • Innlegg: 36
    • Vis profil
    • Hans Martin pĂ„ Twitter
Virker som om SmartDNS ikke fungerer med al jazeera i dag. Kanskje bare midlertidig... den fungerer med iPlayer b.la. fortsatt.
Hola Unblokker fungerer godt.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
"Your login attempts have been exceeded"

What to do? Skulle sette det opp pĂ„ ein gamel mac, for Ă„ ha den alltid tilkoplet TV. SĂ„ logget inn eit par ganger, pga eg holdt pĂ„ Ă„ teste.  :-\

edit: MĂ„tte sende mail, sĂ„ fĂ„r eg hĂ„pe det ikkje lyser igjennom at eg ikkje er frĂ„ Egypt  ::p

edit II: Det er fikset. Men dei har linket det opp mot kontoen min. SÄ bÞr passe pÄ i framtiden.

Thank you for contacting us

 

We have reset your account on this occasion. Please refresh the page, login and continue to enjoy the website.

This message means the following :

You have seen a logins exceeded message displayed on the website when trying to login.

We believe that there may have been some questionable activity on your account which means that you have seen this message.

                               

We have made a record of this and logged this against your account details.

Please ensure that you:

1. Do not share your login details with anyone else,

2. Do not share this log in on more than one machine

3. Do not open your account on several browsers

4. Do not log in many times in a window of few minutes
« Siste redigering: 14. Sep. 2013, 12:40 av Christian »