20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 76007 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Takk, Severing.. da skal jeg forsøke disse grepene ihvertfall!! Men, jeg har chrome (innebygd flash player) Jeg får vel ikke oppdatert denne selv ser det ut som?

Skal i utgangspunktet det, min var ikke det av en eller annen grunn. Du får beskjed om du har siste versjon av flash på hjemmesidene til Adobe. Mye mulig at det å skru av hardware acceleration som gjør forskjellen.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Takk for mange tilbakemeldinger. Høres ut som AJS har et topp tilbud så da går jeg til innkjøp av dette så fort jeg får en skikkelig internettlinje her. Utrolig bra tilbud når man får med EPL, CL, Serie A, La liga ++.

mrt99

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Takk for en kjempebra post, dette høres meget bra ut! Det eneste problemet er at jeg har en meget treg linje, her snakker vi innebygd borettslaglinje på 2/1. Vil jeg kunne streame kamper i det hele tatt med denne linja?

-mrt

bigirimana

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 47
    • Vis profil
Ser at det etterlyses screenshot for AJS. Har brukt det i hele helgen, uten noen oppdatering, ekstra innkjøp eller innstillinger av noe som helst. Flott var det.

« Siste redigering: 18. Aug. 2013, 16:19 av bigirimana »
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

gawwern

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Gikk til innkjøp av AJ, og er imponert over mulighetene.

Kvaliteten, derimot, er jeg ikke så imponert over. Bildekvaliteten hopper, og flyten er ikke god nok.
Vil egentlig ikke anbefale AJ om du er kresen på bildekvalitet.

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Takk for en kjempebra post, dette høres meget bra ut! Det eneste problemet er at jeg har en meget treg linje, her snakker vi innebygd borettslaglinje på 2/1. Vil jeg kunne streame kamper i det hele tatt med denne linja?

-mrt

AJ Sports tilpasser seg etter tilgjengelig kapasitet på forbindelsen din. Du vil ikke kunne se i HD-kvalitet, men med mer enn brukbar kvalitet.

Til alle dere som ikke er fornøyd med bildekvaliteten. (Hakking, dårlig flyt, osv) På bakgrunn av at noen får veldig bra kvalitet og at andre er mindre fornøyd, vil jeg råde dere til til å sjekke om det kan være deres maskin/software/internettlinje/WIFI. Det _kan_ faktisk tenkes at flaskehalsen ligger hos dere.

Tussler

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Et lite obs til de som etterlyser repriser av hele PL-kamper...
Det ser IKKE ut til at AJ har hele kamper liggende i reprise. Kun korte highlightssnutter på 2-3 min fra hver kamp.
Betyr nada for meg, men for noen her er kanskje det avgjørende. Se heller på andre løsninger hvis så er tilfelle...

Ang, billedkvalitet, skjønner ikke folket som klager, hos meg er kvaliteten tilnærma upåklagelig. Cirka samme som Sumo.
Ett problem jeg hadde på Sumo som jeg også har på AJ, er såkalt tearing. Horisontale striper som dukker opp fra tid til annen. Har i grunn vent meg til det, har jo hatt det slik i mange år med streaming. Visstnok skal det være Silverlight som er grunnen til dette. Mulig det bare er laptopen min som er for gammel. Noen som vet noe om dette eller har en quickfix?

PS: Ser La Liga nå, engelsk kommentator der også.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Tror ikke jeg har vært borti tearing? Dessuten er det vel Flash på AJS, og Silverlight på Sumo, så to ulike spillere. Har du prøvd å slå av hardware acceleration under innstillinger?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvinvo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Takk for en kjempebra post, dette høres meget bra ut! Det eneste problemet er at jeg har en meget treg linje, her snakker vi innebygd borettslaglinje på 2/1. Vil jeg kunne streame kamper i det hele tatt med denne linja?

-mrt

AJ Sports tilpasser seg etter tilgjengelig kapasitet på forbindelsen din. Du vil ikke kunne se i HD-kvalitet, men med mer enn brukbar kvalitet.

Til alle dere som ikke er fornøyd med bildekvaliteten. (Hakking, dårlig flyt, osv) På bakgrunn av at noen får veldig bra kvalitet og at andre er mindre fornøyd, vil jeg råde dere til til å sjekke om det kan være deres maskin/software/internettlinje/WIFI. Det _kan_ faktisk tenkes at flaskehalsen ligger hos dere.

Kan meddele at det ikke er lokalt hos meg problemet ligger. Kan derimot ikke avkrefte at det skyldes Hola Unblocker. Skal sies at jeg ikke har forsøkt å se på over lengre tid, men erfaringen min er at oppløsningen er god men ved raske kamerabevegelser så fikk jeg inntrykk av at kvaliteten ikke var topp. Når de viser fra studio så er kvaliteten gull derimot, også når de filmer closeup på spillere og kamera står ganske stabilt stille er det bra kvalitet.

Men det kan godt være at det bare er jeg som er veldig kresen altså.

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Takk for en kjempebra post, dette høres meget bra ut! Det eneste problemet er at jeg har en meget treg linje, her snakker vi innebygd borettslaglinje på 2/1. Vil jeg kunne streame kamper i det hele tatt med denne linja?

-mrt

AJ Sports tilpasser seg etter tilgjengelig kapasitet på forbindelsen din. Du vil ikke kunne se i HD-kvalitet, men med mer enn brukbar kvalitet.

Til alle dere som ikke er fornøyd med bildekvaliteten. (Hakking, dårlig flyt, osv) På bakgrunn av at noen får veldig bra kvalitet og at andre er mindre fornøyd, vil jeg råde dere til til å sjekke om det kan være deres maskin/software/internettlinje/WIFI. Det _kan_ faktisk tenkes at flaskehalsen ligger hos dere.

Kan meddele at det ikke er lokalt hos meg problemet ligger. Kan derimot ikke avkrefte at det skyldes Hola Unblocker. Skal sies at jeg ikke har forsøkt å se på over lengre tid, men erfaringen min er at oppløsningen er god men ved raske kamerabevegelser så fikk jeg inntrykk av at kvaliteten ikke var topp. Når de viser fra studio så er kvaliteten gull derimot, også når de filmer closeup på spillere og kamera står ganske stabilt stille er det bra kvalitet.

Men det kan godt være at det bare er jeg som er veldig kresen altså.

Har lest gjennom et par engelske forum der dette har blitt diskutert i utallige tråder. Enkelte av disse har prøvd både moderne maskiner og eldre maskiner på det samme nettverket. Noen får bedre resultat med eldre maskiner, og noen med nye. Virker som det er snakk om litt "flaks" hvorvidt resultatet på sendingene blir bra eller ei. Om man har mulighet kan man jo prøve en annen maskin om man ikke klarer å slå seg til ro med det resultatet man får.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Må man bruke SmartDNS for PLP eller kan man bruke Hola der også?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Må man bruke SmartDNS for PLP eller kan man bruke Hola der også?

SmartDNS. Tror også Unotelly DNS funker, men koster like mye.

Hvis noen er interessert kan jeg godt selge mitt AJS abbo for litt redusert pris, ta kontakt på PM

James

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
går det ann å se kamper i reprise på Al Jazeera? Skal i besøk på lørdag kl 16... må få sett kampen mot West ham!!  :grine:

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Hei folkens.
Her kommer en godbit til dere alle sammen.
hi there Lars Arild!

Long time!!! 

We have newcastle live today.  Also, every other newcastle match is live.
Please tell your newcastle friends!

Stay blessed!!
247

Denne mailen fikk jeg tilbake i dag fra livesport247.com
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Hvordan er erfaringene nå etter 3 runder med fotball?