20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 75876 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dish

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Går fint å være koblet på flere pcer samtidig her, ikke forsøkt stream fra begge.

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
PLP , www.premierleaguepass.com har 10.000 gratis Day pass idag..

Lag en konto, velg Day pass og skriv: Tiger i Coupon feltet..

Må ha Smart DNS eller lignende for New Zealand.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Det jeg ikke skjønner er at dersom jeg går inn på cath up og vil se en kamp, så kommer det opp at jeg må subscribe. Og jeg står da som pålogga og "Sign out" er oppe i høyre hjørne. Javel?
Bruker Hola per nå.

Edit: Sorry. Måtte visst logge ut og gå inn på matchen og deretter logge inn. Community Shield. Kun arabisk her. Men mulig det er bare et valg til språk på reprisen og to lydspor til live?
« Siste redigering: 17. Aug. 2013, 11:45 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Dette er jo fenomenalt! Engelsk studio med Andy Gray, David Platt og KING KEV! Digger det :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvinvo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Noen som bruker en SmartDNS tjeneste som kan si noe om kvaliteten? Ser at jeg ikke får like høy oppløsning nå som jeg har gjort tidligere (bruker Hola unblocker atm) og mistenker at det er pga stor pågang hos Hola tjenesten.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Ingen problem med kvaliteten her, dog den bruker litt tid på å laste. (Har kun Hola her)

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Ikke problemer med kvalitet her heller, både kabel og trådløst (AJS / PLP)

Tester både AJS og PLP. Synes personlig til nå at PLP er overlegen.

PLP: Mulighet for 4 kamper split screen, streamen flyter bedre enn på AJS synes jeg, kvaliteten ser like bra ut som AJS. Enkel og brukervennlig side.
Mer informasjon ang de andre kampene, på en Games linje du kan slå av og på (i streamen, også mulighet for hide scores på de andre.).

AJS: Treg side, ikke så brukervennlig og stenger kontoen din med for mye innlogging osv
Kvaliteten er kanskje et hårstrå bedre enn PLP, men synes streamen er mer jittery.
Ingen info fra de andre kampene, du må isåfall bytte kanal for å sjekke.

Tester AJS / PLP tilkoblet 42" Plasma Panasonic tv med HDMI tilkobling fra Laptop (i3 2.5ghz, AMD 6370M)
Med 25/25 Fiber linje, med SmartDNS fra Overplay.

Angrer litt på at jeg kjøpte AJS nå.. Skal teste mer utover dagen, kanskje AJS refunder hvis man sier opp..

EDIT: PLP bruker NeuLion
http://www.neulion.com/ViewArticle.dbml?DB_OEM_ID=30000&ATCLID=206146360
Så de kan streaming.

Kjøpte Full Season hos AJS selv, men hittil må jeg si PLP er bedre.

@Tveit: Kvaliteten på PLP/AJS er ca like bra som SUMO synes jeg.
« Siste redigering: 17. Aug. 2013, 17:28 av MaKo »

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Hva er dommen deres etter å ha testet i dag? Hvordan er det i forhold til sumo?

Har ikke fått internett i nye leiligheten min enda, så har derfor ikke skaffet meg AJS enda og venter å høre dommen fra dere som har testet det i dag.

Tussler

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Hva er dommen deres etter å ha testet i dag? Hvordan er det i forhold til sumo?

Jeg er storfornøyd! Har kjørt Hola Unblocker, foreløpig ikke gått til innkjøp av smartDNS. Føler ikke jeg trenger det, kvaliteten har vært god. Sjekka samtlige kamper som gikk samtidig, alle hadde engelske kommentatorer. Bra studio, som nevnt over.
En ting jeg også liker godt med AJ's sendinger er at de setter over til andre stadion (splitscreen) der det har blitt scora underveis i hovedmatchen.

Akkurat nå (SWA-MANU) sliter jeg litt med synk lyd og bilde. Lyd ligger flere sekunder foran bilde. Så ingen spor av dette i to første kampene i dag. Noen andre som opplever dette?
Dette skjedde jo fra tid til annen med sumo også da...

Edit: DER ble lyden fiksa. Tok 15min. Litt sløvt. menmen.
« Siste redigering: 17. Aug. 2013, 18:53 av Tussler »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Støtter Tussler. Noen perioder med noe nedsatt kvalitet, men jevnt over veldig bra. Tipper jeg ser i HD og oppunder HD hele veien jevnt over. Og det enda bare med Hola Unblocker. Fortsetter det slik tror jeg heller ikke jeg gidder smartDNS.
Også fornøyd med at vi får se måla fra de andre matchene underveis i hovedkampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Ok, pause i Swa-Mun kampen.

Dette er min vurdering til nå:

Er du bare ute etter Premier League, og bryr deg ikke om studio før/etter kamp.

Gå for PLP, litt billigere, bedre og garantert engelsk på alle kamper.
Synes stream'en har like bra kvalitet, og bildet flyter mye bedre. AJS synes jeg har litt jitters i raske bevegelser.

Pluss for AJS er:
Ok studio, masse rettigheter til annen fotball (la liga, serie a og CL osv)

Kjøpte selv AJS for noen uker siden, men skulle jeg valgt nå hadde jeg valgt PLP.

EDIT: AJS har også noen kvalitets dropp i løpet av kampene, opplevde aldri det med PLP.
« Siste redigering: 17. Aug. 2013, 19:23 av MaKo »

StP

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 74
    • Vis profil
Noen som har sjekket ut eller hørt noe om EPL On-Demand på Australsk fox sports? Kun 89AUD (480NOK) for hele sesongen og de viser alt. Kan og kjøpe tilgang for en uke, så skal se om jeg får til dette DNS opplegget og så teste det ut. Husker PL dekningen på Fox var meget god da jeg bodde der nede for 4 år siden.

http://www.foxsports.com.au/subscribe/eplondemand/1/?sourceCode=FSWEB_ONL300_a&dest=http://www.foxsports.com.au//football/premier-league/eplondemand


Espen84

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 186
    • Vis profil
Jeg opplever bildet som skarpt nok med AJS, men syns det småhakker/lugger litt..  Syns det er litt plagsomt. Er det noen som opplever det samme?

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Jeg har ikke hatt noen problemer til nå. Dvs. første gang jeg brukte tjenesten var det ikke helt topp, men et par enkle grep fikset det. Tips til dere som ikke er helt fornøyd med kvaliteten:
1. Oppdater til nyeste versjon av Flash Player
2. Start en AJ-kanal og høyreklikk ----> Settings ---> Skru av "enable hardware acceleration"


Espen84

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 186
    • Vis profil
Takk, Severing.. da skal jeg forsøke disse grepene ihvertfall!! Men, jeg har chrome (innebygd flash player) Jeg får vel ikke oppdatert denne selv ser det ut som?