20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 42199 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Er det ein kamp Hull vinner så er det mot oss...

MatsNorway93

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Har følelse av jeg også, Hull blir vanskelig... I neste kamp kan Xisco være tilbake, men sjansen for at han får lov til å spille er minimal, blir vel Amøben og Martins på topp...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Hehe, mener du at det er uvanlig at man kjemper om ligagull, europacup og nedrykk? :)
Nå er du fryktelig vrang Daniel. :P
Som jeg skriver, så er det mange som fortsatt kjemper om disse plassene. Mulig jeg tar feil, men det er 13-14 lag som i teorien kan rykke ned. Så si en 10 lag som har en real sjans til å ta steget ned. 6-7 som kjemper om Europa.
Bra det er så mange som fortsatt har noe å spille for, for tabellen pleier å ha satt seg mer enn det den har nå ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Vi klarte jo 0-0 nede der i januar, som det ble omkamp av. Husker vi sløste noen vanvittige sjanser i den kampen, hvor vi mer eller mindre rundspilte Hull i 1.omg. Har troen på at vi skal klare å få et resultat der, men det blir tøft. Nå har de tapt de to siste kampene 2-1 hjemme mot Spurs og Blackburn, og de kommer helt sikkert til å være revansjesugne.
'
Vi har vært bedre enn Hull i alle bortsett fra én kamp vi har møtt dem i denne sesongen. Hjemmekampen mot Hull i september, rett etter Keegans avgang er, med unntak av Liverpool-kampen, sannsynligvis fremdeles årsverste. Men selv da hadde det ikke vært noen stor skandale om vi hadde utliknet, og fått med oss ett poeng.

Vi var bedre enn Hull i begge cupkampene synes jeg huske. Men Hull scoret mål, og Hull vant.
Nettopp derfor er jeg stygt redd for at historien kommer til å gjenta seg. For vi er håpløse om dagen. Vi mangler en hel midtbane. Vi har en ving uten sluttprodukt, vi har verdens dårligste spiss som fast inventar på topp, og en Martins som mangler en del på formen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MatsNorway93

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Tror vi går inn i en stygg fremtid, Owen bruker en stund på å komme tilbake. Martins må få tid, og Ameobi får spille! Jeg får en klump i halsen bare med tanken på hvordan dette kan gå...

Espen84

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 186
    • Vis profil
Tror vi går inn i en stygg fremtid, Owen bruker en stund på å komme tilbake. Martins må få tid, og Ameobi får spille! Jeg får en klump i halsen bare med tanken på hvordan dette kan gå...

Ja, da er vi 2.. Jeg har også en dårlig feeling.