20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00  (Lest 17082 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #75 på: 14. Des. 2013, 17:57 »
Akkurat det så jeg, men tenkte mest på hva som skjedde på benken. Mulig det ikke var noen som fikk med seg det i det hele tatt. Så bare at to fra Newcastle-benken ble sendt opp på tribunen.

Ikke helt fornøyd med at vi inviterer Southampton så mye i andre omgang. Kudos til dem for å reise kjerringa etter pause, men vi bør klare å holde mer på ball enn hva vi gjør spør du meg. Utelukkende stressende spill som fører til at vi ikke tar med 3 poeng her. Hadde vi hatt litt mer is i magen og spilt tryggere og klokere pasninger hadde vi nok tatt full pott. Vel vel, vi tar med oss 1 poeng mot et lag som ligger nærme oss på tabellen, så jeg velger å ikke klage for mye =)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #76 på: 14. Des. 2013, 17:57 »
Jaja, 1 poeng får vere greit i dag. Når Remy ikke putter på 2 110% sjanser, så får vi nøye oss med poenget. Elendig innhopp av HBA forresten. Den fyren har desverre et ego som det ikke er plass til i laget vårt.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #77 på: 14. Des. 2013, 17:58 »
Dårligere 2.omg, men sett under eitt synes eg vi hadde fortjent å vinne, men klarte ikkje å skape nok sjanser, samtidig tok vi ikkje vare på dei sjansene vi fekk. God 1. omg.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #78 på: 14. Des. 2013, 17:58 »
Greit nok resultat. Lagene hadde hver sin omgang. Fæl bom av Remy, men samtidig kunne Southampton tatt med seg alle poengene all den tid de fikk spille som de ville første del av andre omgang.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #79 på: 14. Des. 2013, 17:58 »
Cisse: 13 kamper, 0 scoringer, 2 assist!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

nufc88

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 643
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #80 på: 14. Des. 2013, 17:58 »
Fy faen så god som Papiss er... TIL Å STÅ I OFFSIDE!!!!

HATER CISSE.... DRIT DÅRLIG SPISS!!!!!! BTW... VEldig veldig skuffet i dag!!! var sikker på SEIER!! Utrolig dårlig fotball av Newcastle. Bør vinne i dag.. :P FAEN!!!!!!!!

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #81 på: 14. Des. 2013, 17:58 »
Jaja, 1 poeng får vere greit i dag. Når Remy ikke putter på 2 110% sjanser, så får vi nøye oss med poenget. Elendig innhopp av HBA forresten. Den fyren har desverre et ego som det ikke er plass til i laget vårt.
Snakker du om? Mannen skapte to-tre cornere ut av ingenting og var et konstant uromoment.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #82 på: 14. Des. 2013, 18:00 »
Slike kamper som dette gjør meg lynende forbanna. Vi har full kontroll i hele 1.omgang og lar Soton komme inn i kampen. Vi vinner jo omtrent ALDRI med 2 mål selv om jeg er sikker på at vi hadde vært i stand til det om vi bare kunne fullføre kamper i samme spor. At Remy brenner to slike gigasjanser gir bare PArdew en elendig unnskyldning hvor han kan plapre om hvor uheldige vi var. Vi er ikke bare uheldige, vi er stokk forbanna dumme som ikke kjører over dette laget når vi har kapasitet til det.

Når det gjelder Ben Arfa så er han magisk til tider og andre ganger river jeg av meg håret i frustrasjon over idiotiske valg han gjør.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #83 på: 14. Des. 2013, 18:00 »
Fy faen, dette er provoserende. Jeg fatter virkelig ikke hva som foregår oppi hodet til Pardew når han gjør det byttet sitt. Newcastle greier ikke å skape noe som helst, også bytter han inn den ene spilleren som må ha alt ferdiggjort før han gjør noe produktivt? Hva er greia?
Nei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #84 på: 14. Des. 2013, 18:01 »
Greit nok at Ben Arfa skulle lagt til Remy på kontringen der, men det får da være måte på hakking hver gang han mister ballen. Han kom inn og laget kaos i et veldig stillestående nufc lag. Ingen grunn til å klage på han i dag

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #85 på: 14. Des. 2013, 18:01 »
Ben Arfa var jo et dyr når han kom inn. Dro på seg tre forsvarere hele tida, åpna rom for andre og skapte to-tre cornere ut av nesten ingenting! Gjorde mer på 15 minutter enn det resten av laget gjorde resten av omgangen.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #86 på: 14. Des. 2013, 18:03 »
Nå må det være slutt på å bruke Papiss Cisse. Bruk heller Obertan istendenfor. Jeg har knapt sett makan til elendige prestasjoner av en newcastle spiss noen gang! Bevegelsene sitter ikke, mottakene er som murstein, konstant i offside, går ikke i dueller....and the list goes on.

Vi har uansett oss selv å takke for at det ikke blir 3 poeng. Remy skal sette to enkle mål, og i tillegg roter vi vekk ballen etter en offensiv dødball og får en kontring i fleisen - helt håpløst!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #87 på: 14. Des. 2013, 18:04 »
Synes det vart for mykje langt i denne kampen
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #88 på: 14. Des. 2013, 18:12 »
Fy faen, dette er provoserende. Jeg fatter virkelig ikke hva som foregår oppi hodet til Pardew når han gjør det byttet sitt. Newcastle greier ikke å skape noe som helst, også bytter han inn den ene spilleren som må ha alt ferdiggjort før han gjør noe produktivt? Hva er greia?
De målene Cisse scoret da han først kom til klubben var knapt nok av den ferdigscora varianten... Skjønner behovet for å prøve å spille Cisse i form, vi trenger et alternativ til Ameobi.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 14/12 kl. 16:00
« Svar #89 på: 14. Des. 2013, 18:13 »
Greit nok at Ben Arfa skulle lagt til Remy på kontringen der, men det får da være måte på hakking hver gang han mister ballen. Han kom inn og laget kaos i et veldig stillestående nufc lag. Ingen grunn til å klage på han i dag

Enig. Skulle kommet inn tidligere. Vi starta spille litt fotball igjen straks Ben Arfa kom innpå.
Ja, enig i at han ofte bør slippe ballen tidligere, men jeg river meg like mye i håret av samme grunner hva både Remy og Sissoko angår.

Ellers er det fortjent at vi ikke vinner i dag, selv om vi bommer på en enorm sjanse på 1-1. Greit at vi skal forvente at Soton kommer mot oss i andreomgang, men vi er alt for defensive i tilnærmingen når vi leder til pause. Irriterende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida