20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UEFA-Cupen 07/08  (Lest 4628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: UEFA-Cupen 07/08
« Svar #15 på: 21. Des. 2007, 21:54 »
Med tanke på at RBK alltid slår Brann i avgjørende kamper, uansett om det er hjemme eller borte, så er jeg ganske sikker på at RBK går greit videre til kvartfinale, dersom begge lagene kommer seg forbi sine hinder.

Men jeg tror det skal bli veldig vanskelig for både RBK og Brann. Fiorentina er neppe det enkleste laget å møte i februar, av alle måneder. Brann får også en heller vanskelig oppgave. Everton hadde vært fullt mulig å slå ut i høstmånedene, men i februar? Glem det! Er vel egentlig mye det samme for RBK. Italienske lag er alltid vanskelige motstandere, men i februar blir de nok ekstra vanskelige.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: UEFA-Cupen 07/08
« Svar #16 på: 13. Jan. 2008, 23:08 »
Både RBK og Brann ryker nok ut. Er umulig og vinna når serien ikkje har starta opp og motstandarene er godt i gang med sesongen sin.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: UEFA-Cupen 07/08
« Svar #17 på: 15. Jan. 2008, 00:04 »
Både RBK og Brann ryker nok ut. Er umulig og vinna når serien ikkje har starta opp og motstandarene er godt i gang med sesongen sin.

Ja blir nok vanskelig for Brann og Rosenborg. Om et av lagene skal gå videre blir det nok Rosenborg som har mer rutine og møter et dårligere lag enn Everton.

Men som vi sier i Bergen, fotballen e rund så du vet jo aldri  ;D
"The first 90 minutes are the most important"

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: UEFA-Cupen 07/08
« Svar #18 på: 15. Jan. 2008, 12:50 »
Vil ikke si at Fiorentina er dårligere motstand enn Everton. De ligger høyt opp i serie a og har spillere som Mutu, Frey og Pazzini (?). Tror  dessverre både Brann og Rbk ryker ut, men hadde vært gøy hvis noen av de gikk videre...
« Siste redigering: 15. Jan. 2008, 18:07 av fredd »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: UEFA-Cupen 07/08
« Svar #19 på: 15. Jan. 2008, 16:31 »
Jeg synes det hadde vært vanvittig morsomt om begge lag hadde gått videre, og møtt hverandre i åttendedelsfinale. Med RBK som seierherre, selvsagt.
Men jeg tror ikke det skjer, og vil bli veldig overrasket om ikke det blir Fiorentina - Everton i neste runde, i stedet for RBK-Brann.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mariusen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 309
    • Vis profil
Sv: UEFA-Cupen 07/08
« Svar #20 på: 15. Jan. 2008, 21:12 »
Tror Brann hadde lagd kake av RBK  ;D Men ingen som kommer så langt vil jeg tro, Everton og Fiorentina er hakket vassere..