20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]  (Lest 17122 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« på: 23. Nov. 2008, 13:48 »
Ny kamp på programmet, hvor kun tre poeng er godt nok! Viduka er tilbake, og kan være på benken i denne kampen, noe som er SVÆRT gledelig.

Tipper på dette laget:

                                                             

         

         

                                            



lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #1 på: 23. Nov. 2008, 13:56 »
Håpar på dette laget og. Taylor skal faktisk slita med å komma innatte på laget viss Bassong fortsett som mot Chelsea!

Viss Viduka er tilbake så er det ein gla-nyheit! :D Han scora vel sist mi spelte mot dei...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #2 på: 23. Nov. 2008, 14:33 »
Japp, et klassemål der han herja med Woody, tar gjerne den påny :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #3 på: 23. Nov. 2008, 14:52 »
Vil ha samme laget som mot Chelsea, bare N'Zogbia inn for Duff.

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #4 på: 24. Nov. 2008, 17:34 »
Vil ha samme laget som mot Chelsea, bare N'Zogbia inn for Duff.

enig der

Spekki

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 224
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #5 på: 24. Nov. 2008, 18:16 »
Eg og vil ha inn N`Zogbia mn eg håbe de starte me Duff så kan heller N`Zogbia komma innpå tidligt i 2 omg. Håbe ellers på sama laget som mot Chelsea, og eg tippe 1-1 her, mn har seff håp om seier
 ;)
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Duck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 180
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #6 på: 24. Nov. 2008, 21:58 »
Om Taylor er klar igjen vil jeg gjerne ha han inn for Bassong. Ser for meg at Beye - Taylor - Colo - Enrique må bli 4'ern som kan spille sammen over litt tid. Helt klare svakheter, men trenger tid.

Når det gjelder kampen tror jeg vi taper 3-1. Borteformen er helt sinnsykt dårlig, vi er nødt til å flytte opp spillet mot Boro, kampen likner på ingen måte Chelsea kampen hvor vi skapte 0 sjanser og hadde 10% possession. Dette vil igjen skape muligheter for hjemmelaget. Regner forøvrig med en rysare av min gode venn Nicky Butt. Forbeholder meg retten til å mene at denne mannen er en stor svakhet i lagoppstillingen og bør erstattets ved absolutt første tenkelige mulighet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #7 på: 24. Nov. 2008, 22:00 »
Bassong skal overhodet ikke rett ut etter den glimrende kampen mot Chelsea.
Taylor er på ingen måte så mye bedre enn Bassong at han automatisk skal ha førsterett på plassen ved siden av Coloccini.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #8 på: 24. Nov. 2008, 22:04 »
Om Taylor er klar igjen vil jeg gjerne ha han inn for Bassong. Ser for meg at Beye - Taylor - Colo - Enrique må bli 4'ern som kan spille sammen over litt tid. Helt klare svakheter, men trenger tid.
Hvorfor i all verden skal du sette Bassong ut av laget? I følge rapportene var han vår beste forsvarsspiller mot Wigan samt at han hadde en kjempekamp mot Chelsea!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #9 på: 24. Nov. 2008, 22:05 »
Her er jeg faktisk enig. I utgangspunktet mener jeg helt klart at Tayls bør inn i førteelleveren, men når Bassong spilte såpass bra som han gjorde mot Chelski fortjener han fornyet tillit. Men igjen, det er også en mulighet å flytta Bassong ut på venstreback, selv om det ikke er ideelt for Bassongs del.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #10 på: 24. Nov. 2008, 23:27 »
Da kan like gjerne Taylor spille venstreback. Tror ikke han gjør noen dårligere jobb enn Bassong der.. Jeg tror Colo og Bassong utfyller hverandre bedre enn Taylor og Colo. Bassong er ikke like sterk fysisk som Taylor, men han er vesentlig smartere å redder seg ut av farlige situsjoner med hodet i stedet for kroppen. Bassong bør få 4-5 kamper nå for å bevise at han er god nok for å spille fast...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #11 på: 24. Nov. 2008, 23:31 »
Jeg tror verken Bassong eller Taylor blir å se på backen fremover...Enrique kommer til å spille der og jeg er overbevist om at vi nå kan gi disse 4 som spilte mot Chelski tid til å samspille seg så blir dette en god forsvarsfirer.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #12 på: 24. Nov. 2008, 23:36 »
Er helt enig i det. Det er jo den back fireren her jeg har ventet på nå i aldri så lang tid :)

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #13 på: 24. Nov. 2008, 23:44 »
Bare en innskytelse: Må si jeg er mektig imponert over kvaliteten på sommerkjøpene våre! Guthrie, Jonas, Colo og Bassong har jo vært en svært viktig del av laget. Xisco får man se an, mens Nacho er jo kun på lån. Hadde vi bare hatt flere spillere... :-\

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #14 på: 24. Nov. 2008, 23:46 »
Jepp. Veldig fornøyd jeg også.. Det verste er jo at det i stor grad er de nye som har spilt best denne sesongen. Xisco er fortsatt ung, han kommer nok etterhvert. Mangler en god VB så har vi faktisk et godt forsvar for første gang på veldig mange år.