20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]  (Lest 25936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #30 på: 03. April 2008, 17:31 »
Scotsman i Bergen vise kampen. Trur eg tek turen ned.
Unnskyld meg for at jeg går litt off topic nå, men du TROR du tar turen ned? Så lenge Scotsman viser kampen, så SKAL du dit, lgrinde! Med mindre du må gå i din egen begravelse.

Men selv ikke ens egen begravelse er god nok unnskyldning for ikke å se lørdagens kamp på en eller annen skjerm et eller annet sted i landet.
Hvis du har c+ hjemme, bli gjerne hjemme. Hvis en kompis har c+, dra gjerne og se kampen hos ham. Hvis dama di har c+ hos seg, okkuper huset hennes i to timer. Og hvis du må stå i TV-avdelingen på Elkjøp i to timer, så gjør for all del det.

Skal du jobbe på lørdag, og sjefen din er en dust, si opp jobben og se kampen!
Eventuelt får du finne en annen løsning, men ingen får lov å gjøre noe som helst annet enn å se kampen på TV, høre den på radio eller følge den via VGNett på lørdag.

Noen som er uenige? Ikke det? Fint. Da sier vi det sånn.

Tilbake til topic.

(og jeg snakket ikke bare til lgrinde her, jeg snakket generelt, til absolutt alle sammen, også de som ikke leser på dette forumet. Ja til og med til Weiseth. [Hei på deg.] )
« Siste redigering: 03. April 2008, 17:33 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #31 på: 03. April 2008, 18:38 »
Jokke, du vet også at Weiseth skal se Man U, eller er det kanskje Liverpool nå?? Hørte rykter om at han var blitt en mackem.... ;)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #32 på: 03. April 2008, 20:05 »
Ja, Emre har spilt i to reservelagskamper nå, og har skåret i begge to.
Han har kun spilt en halv omgang etter den siste skaden, så jeg tviler desverre på at han blir å se mot Reading på lørdag...

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #33 på: 03. April 2008, 23:24 »
Kan ikke se kampen. Må passe katta.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Farmer86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #34 på: 03. April 2008, 23:26 »
leser mye positivt her nå, ser ut som at den gode humoren Newcastle har vist den siste tiden har smittet over på oss supportere, noe som er utrolig koselig å lese.... Slikt Newcastle har spilt i det siste har gledet meg også.... det har vært en helt jævli tid vi har vært gjennom men ser ut som at det snur nå.

Ang kampen til Lørdag, som jeg ser hjemme, bare så du  vet det Jokke, så tror jeg det blir tøft...Reading kommer til å ligge kjempe lavt med laget og kommer til å være ute etter 1 poeng, men jeg tror nok vi vinner.

det at du må passe katta holder ikke... ta den med på pub

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #35 på: 04. April 2008, 10:37 »
håper vi klarer å passe på han luringen Kitson, syns han alltid er farlig når vi spiller mot Reading.

Ellers håper jeg de klarer å spille fotball med selvtillit sånn som de har gjort i det siste, da er jeg egetnlig fornøyd uansett åssen resultatet blir.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #36 på: 04. April 2008, 11:13 »
Og ikkje minst Harper! Han gjorde fjorårets tilsvarande oppgjer LITT for spennande.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #37 på: 04. April 2008, 11:24 »
Og ikkje minst Harper! Han gjorde fjorårets tilsvarande oppgjer LITT for spennande.

Den kampen må han ha spilt over evne(så den ikke)....for han er egentlig en dårlig PL spiller, ikke sikkert han starter heller..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #38 på: 04. April 2008, 12:24 »
Scotsman i Bergen vise kampen. Trur eg tek turen ned.
Unnskyld meg for at jeg går litt off topic nå, men du TROR du tar turen ned? Så lenge Scotsman viser kampen, så SKAL du dit, lgrinde! Med mindre du må gå i din egen begravelse.

Men selv ikke ens egen begravelse er god nok unnskyldning for ikke å se lørdagens kamp på en eller annen skjerm et eller annet sted i landet.
Hvis du har c+ hjemme, bli gjerne hjemme. Hvis en kompis har c+, dra gjerne og se kampen hos ham. Hvis dama di har c+ hos seg, okkuper huset hennes i to timer. Og hvis du må stå i TV-avdelingen på Elkjøp i to timer, så gjør for all del det.

Skal du jobbe på lørdag, og sjefen din er en dust, si opp jobben og se kampen!
Eventuelt får du finne en annen løsning, men ingen får lov å gjøre noe som helst annet enn å se kampen på TV, høre den på radio eller følge den via VGNett på lørdag.

Noen som er uenige? Ikke det? Fint. Da sier vi det sånn.

Tilbake til topic.

(og jeg snakket ikke bare til lgrinde her, jeg snakket generelt, til absolutt alle sammen, også de som ikke leser på dette forumet. Ja til og med til Weiseth. [Hei på deg.] )

Hehe take it easy man! 8) Sjølvsagt skal eg sjå kampen, men usikkerheiten var om eg skal sjå han på Scotsman :) Noke som no er bestemt. Møte broren min der, som og er nufc-supportar sjølvsagt. Tek meg eit par pils og ser vi vinne med 5-0. Til vanleg ser eg streaming via pc til tv. Trur eg har sett alle kampane denne sesongen.
Fornøyd Joakim? ;)

Tilbake til kampen. Ser ingen grunn til at Emre skal starta kampen. Meinar vi skal stilla uforandra frå sist sjølvsagt!
« Siste redigering: 04. April 2008, 12:26 av lgrinde »

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #39 på: 04. April 2008, 12:24 »
Tror vi tar denne kampen greit, og at vi vinner komfortabelt 2-0. Regner med at vi starter med samme lag som sist, noe som fungerte bra :)

Hvis Emre spiller tror jeg vi vinner 10-0....

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #40 på: 04. April 2008, 12:26 »
Scotsman i Bergen vise kampen. Trur eg tek turen ned.
Unnskyld meg for at jeg går litt off topic nå, men du TROR du tar turen ned? Så lenge Scotsman viser kampen, så SKAL du dit, lgrinde! Med mindre du må gå i din egen begravelse.

Men selv ikke ens egen begravelse er god nok unnskyldning for ikke å se lørdagens kamp på en eller annen skjerm et eller annet sted i landet.
Hvis du har c+ hjemme, bli gjerne hjemme. Hvis en kompis har c+, dra gjerne og se kampen hos ham. Hvis dama di har c+ hos seg, okkuper huset hennes i to timer. Og hvis du må stå i TV-avdelingen på Elkjøp i to timer, så gjør for all del det.

Skal du jobbe på lørdag, og sjefen din er en dust, si opp jobben og se kampen!
Eventuelt får du finne en annen løsning, men ingen får lov å gjøre noe som helst annet enn å se kampen på TV, høre den på radio eller følge den via VGNett på lørdag.

Noen som er uenige? Ikke det? Fint. Da sier vi det sånn.

Tilbake til topic.

(og jeg snakket ikke bare til lgrinde her, jeg snakket generelt, til absolutt alle sammen, også de som ikke leser på dette forumet. Ja til og med til Weiseth. [Hei på deg.] )

Hehe take it easy man! 8) Sjølvsagt skal eg sjå kampen, men usikkerheiten var om eg skal sjå han på Scotsman :) Noke som no er bestemt. Møte broren min der, som og er nufc-supportar sjølvsagt. Tek meg eit par pils og ser vi vinne med 5-0. Til vanleg ser eg streaming via pc til tv. Trur eg har sett alle kampane denne sesongen.
Fornøyd Joakim? ;)


De fleste Newcastlesupporterne i Bergen (tror jeg) går på scotsman for tiden. NUFC-supportere har også fått en øl-avtale med scotsman hvor man får pilsa til 30 kroner under alle kamper, brus til 20, og 25% rabatt på mat...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #41 på: 04. April 2008, 12:31 »
Ja dei gangane eg har vore der så har oppmøte vert bra. Det høyres ut som ein bra avtale :)

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #42 på: 04. April 2008, 12:43 »
Du må få deg et supporterkort først forresten... Har sletta nummeret du fikser det på, men du får det sikkert på scotsman...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #43 på: 04. April 2008, 15:56 »
Sitat fra: lgrinde
Hehe take it easy man! Cool Sjølvsagt skal eg sjå kampen, men usikkerheiten var om eg skal sjå han på Scotsman Smiley Noke som no er bestemt. Møte broren min der, som og er nufc-supportar sjølvsagt. Tek meg eit par pils og ser vi vinne med 5-0. Til vanleg ser eg streaming via pc til tv. Trur eg har sett alle kampane denne sesongen.
Fornøyd Joakim? Wink

Hehe, jeg er fornøyd jeg, så lenge du faktisk ser kampen.

Emre spiller definitivt ikke, ergo vinner vi ikke 10-0.
Men det holder da vel å vinne med fem?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oivind99

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 42
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #44 på: 05. April 2008, 08:45 »
Siste års erfaringer sier at man skal passe seg for å skru håpene alt for høyt opp når det gjelder nufc, så jeg frykter det lukter skuffelse lang vei av denne kampen.. Tipper Reading tar oss 1-0 på et ufortjent mål etter Newcastle-dominans..  :-\ Selvfølgelig håper jeg at jeg tar feil.. De siste kampene har vist takter jeg kan like.. Go Keegan - jeg unner deg å lykkes - igjen :D