20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle drakt  (Lest 6423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle drakt
« Svar #15 på: 12. Nov. 2005, 01:14 »
Sitat fra: "NUFCern"
Jeg har en med Shearer, så har jeg en nyere med Dyer på.
Hadde jeg valgt i dag ville jeg uten tvil valgt Emre! Strålende spiller som aldri finner på noe rart (ikke som jeg har hørt om hvertfall 8) )

Emre = fremtiden


Helt enig, Emre er kanskje det beste kjøpet Newcastle har gjort i moderne tid når man tenker på prisen. Helt sjef av Souness.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle drakt
« Svar #16 på: 12. Nov. 2005, 13:40 »
Jeg vet ikke hvem jeg er mest begeistra for av Parker og Emre. Jeg klarer ikke skille dem. Umulig for meg å si at Emre er et bedre kjøp enn Parker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle drakt
« Svar #17 på: 12. Nov. 2005, 16:23 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg vet ikke hvem jeg er mest begeistra for av Parker og Emre. Jeg klarer ikke skille dem. Umulig for meg å si at Emre er et bedre kjøp enn Parker.


Enig at det er vanskelig å skille dem for de har begge gjort en fabelaktig jobb så langt. Grunnen til at mitt valg faller på Emre er at han var noen millioner billigere. Han har også taklet overgangen til PL bra, selvom Souness sier at vi ikke har sett det beste av Emre enda.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle drakt
« Svar #18 på: 14. Nov. 2005, 19:42 »
Så et par drakter når jeg var over mot Sunderland med nummer 4 med Toon oppe og life nede :-)

Var stilig det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle drakt
« Svar #19 på: 15. Nov. 2005, 13:46 »
Har ikke no' navn eller nummer på ny-drakta mi....

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Newcastle drakt
« Svar #20 på: 15. Nov. 2005, 16:26 »
Jeg har:

*Shearer 9
*Woodgate 27

Og når jeg var å så på Newcastle skulle jeg egentlig bare kjøpe en drakt, men fikk ikke bestemt meg så ble :

*Emre 5 på hjemmedrakta, og
*Owen 10 på bortedrakta! :)

Forresten så digger jeg registreringsnr. på bilen til Emre: E5MRE

rikard

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Newcastle drakt
« Svar #21 på: 15. Nov. 2005, 18:35 »
Har første drakta til shearer og den som er nå :) , fjorårets hjemme drakt med Dyer, borte drakta for 02/03 med Bellamy og en NTL drakt uten no navn og nr...

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Newcastle drakt
« Svar #22 på: 16. Nov. 2005, 00:57 »
Har 15 Newcastle drakter nå, men får aldri nok :D
Jeg vil anbefalle footballshirts.dk som en bra side om du vil kjøpe en "eldre ikke brukt" Newcastle drakt. Fyren der heter Allan og er kjempe hyggelig! En slipper også toll på drakta om du ber han sende drakten som gave!!

På den nye Newcastle drakten min måtte jeg bare ha 10 Owen på ryggen.. Dette er fordi jeg vill ha det "gøyt" med Liverpool fansen som tørker tårene med Crouch!!

Men uansett det er laget Newcastle jeg heier på, ingen spillere går foran klubben.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Newcastle drakt
« Svar #23 på: 16. Nov. 2005, 15:30 »
Fra før har jeg SHEARER-9 og DYER-8.
Når jeg skal til Newcastle i vinterferien skal jeg hvertfall kjøpe en ny drakt. Får se hvem som gjør det best på den tiden, men regner med at jeg kommer til å kjøpe en hjemmedrakt med EMRE-5. Bortedrakta er også kul da ;)
Er det litt billigere enn i Norge vil jeg også kjøpe keeperdrakta med GIVEN-1 bakpå. Den er tøff :P

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle drakt
« Svar #24 på: 16. Nov. 2005, 17:46 »
finnes forresten allerede en tråd om hvilke drakter dere har :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

torstein86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
  • Torstein
    • Vis profil
Drakt
« Svar #25 på: 19. Nov. 2005, 22:55 »
Jeg bruker aldri å ha noe navn bakpå. Det er ikke spilleren men laget som er hele greia. Derfor blir d helt feil å ha en spiller bakpå drakta.
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

torstein86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
  • Torstein
    • Vis profil
Re: Newcastle drakt
« Svar #26 på: 19. Nov. 2005, 22:55 »
Svar: Jeg bruker aldri å ha noe navn bakpå. Det er ikke spilleren men laget som er hele greia. Derfor blir d helt feil å ha en spiller bakpå drakta.


Sitat fra: "playah"
jeg tror at det har vært en link om det før, finner den faen ikke.
jeg vurderer å kjøpe meg en Newcastle drakt, men sliter så jævli å finne ut hvem jeg skal ha bakpå drakten min:(.
den nye drakten mener jeg er europas fineste drakt.
viss jeg skulle hadde kjøpt ifjor så hadde det ha vært Shearer uten tvil, men i år står det mellom Owen, Shearer, Parker, Emre, Luque, Solano og Taylor.jeg har aldri hatt det problemet her 8) .
hva er det folk har bakpå Newcastle draktene sine?
hvor er det folk anbefaler at man burde kjøpe draktene ifra?
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Newcastle drakt
« Svar #27 på: 20. Nov. 2005, 00:26 »
Samme her Torstein.

Har aldri hatt navn bakpå drakten.

Sjønner ikkje vitsen rett og slett. Greit nok å ha Shearer bakpå ass men eg har aldri gidda å senda etter sånn merker å få strykt på.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]