20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TegneserieSkjære

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 635
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #330 på: 10. Juni 2011, 14:36 »
Hahaha, Mr. T! ;D Digger Joey! Bra musikksmak har han også. Chiek hadde jo godsveisen til Mr.T http://www.cultzeros.co.uk/prodimages/cheick_tiote_mohawk.gif

denne er bra funny også: http://toonbarmy.wordpress.com/2011/05/11/the-nufc-a-team/
« Siste redigering: 10. Juni 2011, 14:38 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #331 på: 11. Juni 2011, 01:07 »
Venter i spenning...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #332 på: 25. Juli 2011, 20:55 »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #333 på: 25. Juli 2011, 22:28 »
Hahahaha! Helt sjef!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kniksen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 149
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #334 på: 29. Juli 2011, 13:35 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/07/29/tiote-to-miss-leeds-utd-clash-amid-visa-woe-72703-29140083/

Begynner å bli komisk med alle disse VISA problemene. Men veldig synd for Tioté, håper det løser seg raskt.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Cheick Tioté
« Svar #335 på: 29. Juli 2011, 15:33 »
Haha, komisk. Kanskje vi skal sende et lag til Ghana for å spille noen kamper der også?
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #336 på: 29. Juli 2011, 16:02 »
Haha, heilt utruleg. Alltid skal det vera noke. Hadde vore fint om mi kunne stillt med toppa lag mot Leeds og Fiorentina. Litt av ein sesongoppkøyring!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #337 på: 04. Aug. 2011, 19:51 »
"None of this would have happened if Big Sam Allerdyce was manager. He would have hired 6 staff members to make sure visa’s were sorted even before stepping South of the Tyne!"

Synst dette var ein gull kommentar på nufcblog.  :P
Det verste er at det faktisk er helt korrekt. Og det er ikke mye å le av. Jeg hadde faktisk foretrekket at 6 mann hadde hatt som oppgave å fikse alle visa-problemer før de overhodet kunne oppstå, enn at det er en jobb man ikke gidder å bry seg om. Og at vi dermed må klare oss uten vår beste spiller i samtlige treningskamper. Det er rett og slett imponerende dårlig arbeid!

Jeg savner faktisk Big Sam fremdeles.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #338 på: 04. Aug. 2011, 20:04 »
"None of this would have happened if Big Sam Allerdyce was manager. He would have hired 6 staff members to make sure visa’s were sorted even before stepping South of the Tyne!"

Synst dette var ein gull kommentar på nufcblog.  :P
Det verste er at det faktisk er helt korrekt. Og det er ikke mye å le av. Jeg hadde faktisk foretrekket at 6 mann hadde hatt som oppgave å fikse alle visa-problemer før de overhodet kunne oppstå, enn at det er en jobb man ikke gidder å bry seg om. Og at vi dermed må klare oss uten vår beste spiller i samtlige treningskamper. Det er rett og slett imponerende dårlig arbeid!

Jeg savner faktisk Big Sam fremdeles.

Det ekke mulig...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #339 på: 04. Aug. 2011, 20:23 »
Kan kanskje presisere at jeg savner hans vitenskapelige tilnærming til fotballen, men jeg er ikke noen kjempestor tilhenger av hans spillestil.

Det handler mye om å løse alle potensielle problemer før de dukker opp, om å prøve nye, kontroversielle metoder for å unngå skader.

Newcastle evner ikke å innse at man kan unngå mange skader, ved å være føre var. Man evner ikke å se at en afrikansk spiller KAN få problemer med visa, og kan måtte vente en stund for å komme inn i landet etter ferie. Har man først planlagt en tur til USA, så må man umiddelbart begynne arbeidet med å skaffe samtlige spillere visum. Ikke vente til det gjenstår et par uker, for så å bli overrasket når flere sentrale spillere må bli hjemme.

Det handler om å kunne tenke litt lenger enn nesa rekker. Det greier Sam Allardyce.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #340 på: 04. Aug. 2011, 20:49 »
Klubben som må ta kritikk for at det er visumtrøbbel, og ikke Pardew, selv om han sikkert hadde en finger med i planleggingen av pre-season.

Det med skader er selvsagt en tankevekker, og BigSam virket som han var flink på dette, men allikevel. Hvordan den fjotten framsto utad som en selvopptatt f**** som var ute etter å fremheve seg selv, taktikk, spillemønster, behandling av spillere var blant annet et stort problem ved BigSam. Han er kanskje den mest malplasserte managern vi noen gang har hatt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #341 på: 04. Aug. 2011, 21:02 »
Du glemmer den onde trollmannen...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #342 på: 04. Aug. 2011, 21:50 »
The Evil Wizard og Mr. Sexy Football er millioner av ganger verre enn Big Sam.
Ja, han er og har alltid vært jævlig full av seg sjøl, og hans taktikk og spillestil kunne jeg gjerne vært foruten. Men om han hadde vært samarbeidsvillig, så hadde jeg gjerne sett han som en type Director of football eller noe i den duren. De spillerne han kjøpte har gjort veldig mye bra i ettertid, og ingen kan beskylde han for ikke å være opptatt av detaljer.

Forøvrig tror jeg uten særlig stor tvil at Allardyces prosjekt kunne lyktes, om han hadde fått tid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #343 på: 04. Aug. 2011, 22:44 »
agreed

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #344 på: 04. Aug. 2011, 23:12 »
Hadde ikke endt med nedrykk slik det gjorde etterhvert for å si det slik. Men det hadde ikke blitt veldig severdig fotball med det første heller da :P
Sam Allardyce hadde antakeligvis fått mer tid på seg dersom han hadde tatt over Newcastle etter Hughton eksempelvis nå i fjor høst - gitt betydelig lavere forventninger da enn da han ble sparket på en 11. plass (var vel forøvrig den plassen King Chris lå på også, ironisk nok?).

Forøvrig er da Joke Inhere kanskje den som gir meg grøsninger mer enn noen annen manager. Fyfaen sier jeg bare.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida