20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Overgangsvinduet sommeren 2020  (Lest 24120 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #45 på: 05. Aug. 2020, 11:25 »
Ryktes i dag om at Joshua King og Brooks fra Bournemouth,, vllle gjerne sett en norsk spiller i Newcastle igjen og King er ikke det verste man kan få

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #46 på: 05. Aug. 2020, 11:45 »
Bedre enn det vi har, selv om King er litt for mye skadd og ikke har prestert på et bra nok nivå siste året.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #47 på: 11. Aug. 2020, 18:41 »
Å lese om immobile er bare trist, istedet er det vrakgods fra nedrykks kandidatene vi prøver å få hentet å free transfeer

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #48 på: 12. Aug. 2020, 11:40 »
Overgangsvindu er så gøy!
Wooops, var det en høyball jeg så flyende gjennom støvskyen der, eller er det Kuqi som gjør comeback?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #49 på: 12. Aug. 2020, 14:10 »
Tror de fleste er der jeg er. Kunne ikke driti mer i at det er overgnagsvindu. Får vi ikke overtagelse av klubben spiller det ingen rolle hva som blir kjøpt eller ikke kjøpt. Trenger ny eier, ny manager og ny stall. PR dags dato er det kun maxi jeg vil ha med videre.

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #50 på: 12. Aug. 2020, 21:37 »
Du glemte nye supportere for du bare sutrer pga ingen penger, ekte supportere støtter laget,, kjipt med ingen overtakelse, men jeg støtter laget uansett,,

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #51 på: 13. Aug. 2020, 01:02 »
Spillere jeg godt mener vi kan ha med videre:

Dubravka
Darlow (kan få lov å bli solgt, hvis han ønsker)
Gillespie
Woodman (forlenge kontrakten, og lånes ut)

Clark
Dummet
Lascelles
Fernandez
Manquillo
Krafth (under tvil, men kan ikke kvitte oss med alle)
Schär (bør forbedre seg, men er en god midtstopper innerst inne!)

Shelvey
Hayden
Sean Longstaff
Matty Longstaff (ikke signert for noen enda. Ny kontrakt og utlån)

Ritchie
Almiron
Saint-Maximin
Joelinton
Carroll (akkurat skrevet under ny avtale
Gayle (Viste nok på slutten, bør få en sesong til)


Da bør vi selge:
Lejeune (har ikke vært seg selv, blitt litt treg. Men kan bli hvis vi selger noen andre)
Yedlin (Gjort jobben sin nå, holder ikke mål. Blir verre og verre)
Jacob Murphy (bomkjøp deleuxe, bør kunne gjøre en god nok jobb for et middels Championship-lag)
Rolando Aarons (kontrakt utløpt? Talentet ødelagt av skader)
Atsu (Ferdig på dette nivået, takk for innsatsen!)
Muto (Fått for lite sjanser, lite å jobbe med de gangene han har fått den. Dette funket ikke, sayōnara)
Bentaleb, Rose og Lazaro (imponerte ikke nok, dog sistnevte den av de tre som virket mest spennende.


Det gir oss en tropp på 19 spillere, ekskludert Woodman (lån), og Matty Longstaff (U21, hvis han signerer ny avtale). Potensielt 6 nye mann inn som kan registreres. Det skjer nok ikke, men ville da ønsket meg en venstreback (Willems helst, men også Sessognon som linkes kan være interessant - kle flere plasser), sentral midtbane (Hendrick ryktes snart klar, ok erstatter for feks Bentaleb - ellers blank. Bør ha 2 stk), en ving (usikker på hvem, men skulle gjerne ha sett en som kan skape litt på egenhånd. Harry Wilson fra Liverpool kunne vært spennende. Avlaste ASM og Almiron) og en spiss (Callum Wilson er nevnt, skulle gjerne hatt en proven PL-spiss).
Joelinton er ikke en #9, så hvis vi får inn en spiss har vi Carroll, Gayle og den nye som spisser. Da kan Joelinton få spille litt dypere/bredere der han trives best, og vikariere på topp når det trengs.

Har jeg glemt noe/noen?
Er ikke så bekmørkt som noen vil ha det til, men vi trenger spillere som skal kjempe om en fast plass inn. Holder ikke-medlemmer å styrke stallen, vi må styrke 11’eren!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #52 på: 13. Aug. 2020, 09:42 »
Synes du oppsummerer det godt, Anders.
Jeg håper virkelig vi henter Willems permanent, for han imponerte stort frem til han ble skadet. I tillegg har han vist stor kjærlighet for klubben, og det virker som om han går veldig godt overens med de andre i garderoben. Akkurat det skal man ikke undervurdere, for har man et lag med god moral som jobber hardt for hverandre klarer man å tippe jevne kamper i riktig retning.

Ellers føler jeg det viktigste er å få på plass en ny spiss som faktisk klarer å score mål. Gayle imponerte etter corona-pausen, så plassen i start 11 bør være hans inntil videre. Historien viser at han sliter med å produsere i PL, så vi kan ikke gamble og ikke signere en ny spiss. Jeg mener Callum Wilson og Josh King er de beste alternativene som er tilgjengelige akkurat nå.

Hendrick virker som han kan være et helt ok tilskudd, men ser ikke for meg at han kommer til å løfte laget voldsomt.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #53 på: 13. Aug. 2020, 20:10 »
Uten tvil spissplass det trykker på. Vi kan bare glemme alt om vi stiller samme frontlinje denne sesongen. Det tror jeg til og med Bruce/Charnley/Ashley forstår. Wilson er nok noe av det beste vi kan hente under (urgh) Ashley (Nok et overgangsvindu). Fraser er også en vi bør vurdere sterkt å hente. Er lenge siden vi har giddet/evnet å hente ungt britisk. Eze håper jeg vi virkelig er med i kampen om. Spiss, midtbane, venstreback og ving er egentlig minimum, men forventer to stk inn. Er slik det er hvert forbanna år, og jeg bryr meg egentlig veldig lite om vi feiler eller ikke. Henter vi Wilson, Fraser/Eze, Hendrick, venstreback så blir det maks £40m. Når Ashley sier £30m, så er det uansett bare å glemme, men hadde vi vert en normal klubb så er regnestykket enkelt. Schick og Traore som vi også har blitt linket til ville også styrket oss vesentlig.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #54 på: 19. Aug. 2020, 11:18 »
3 uker til seriestart. Blir bra det her.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #55 på: 19. Aug. 2020, 22:45 »
Sheffield United bruker penger både i januar og sommer. Merkelig, trodde ikke det var mulig.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #56 på: 25. Aug. 2020, 17:08 »
Vi har henta Hendrick. Erketypisk Ashley-signing. Ekstremt kjedelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #57 på: 25. Aug. 2020, 19:34 »
Helt greit med slike signeringer om en sper på med kvalitet i ledd som trenger det. Må jo bare le (eller grine) når Bruce sier "only me", og refererer til januar pengene han skulle ha til rådighet dette vinduet som har forsvunnet til covid. I mellomtiden har Sheffield U kjøpt en keeper til nesten 20 mill pund, og Leeds er i ferd med å hente Rodrigo for 30 mill euro.
Ser at Daily Mail linker oss til McKennie, Schick, Cantwell og sier det er målene dette vinduet. Problemet er at det koster penger. Box clever..

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #58 på: 25. Aug. 2020, 20:12 »
Ser at Messi vil vekk fra Barcelona. Regner med Ashley har hørt om han og slår til.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #59 på: 26. Aug. 2020, 07:28 »
Ser at Messi vil vekk fra Barcelona. Regner med Ashley har hørt om han og slår til.
For gammel, videresalgsverdien vil bare dale vettu...