20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Invasion  (Lest 1387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Invasion
« på: 03. Okt. 2006, 16:06 »
Ser at folk diskuterer serier livlig på forumet så da tenkte jeg at jeg kunne lage en ny tråd om serien Invasion.

Etter min mening er dette en konge serie, litt urealistisk men Lost anyone?
Hater disse framilie klisjenene som er med i serien med ellers digger jeg den.

Invasion er en serie som handler om noen greier fra en annen planet som annkommer Jorden og endrer de menneskene som blir "tatt" av dem.

Har sett ferdig sesong 1 nå på to dager og er storfornøyd. Du får kanskje litt få svar men det er - i motsetning til i Lost - bare en handling og dermed lettere å følge med..

Er det noen som har samme interesse for denne - etter min mening - strålende serien?
iverpool FC

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Invasion
« Svar #1 på: 03. Okt. 2006, 21:33 »
hørtes ut som "the 4400" som jeg mener er en møkkaserie. men jeg kan gjerne gi den et forsøk. laster ned en episode inatt

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Invasion
« Svar #2 på: 12. Jan. 2007, 16:32 »
Invasion forbedrer seg bare mer og mer som tiden går. Det startet med altfor mye drama, og altfor lite spenning. Men nå har det tatt seg veldig opp, og nå er det mer enn en brukbar serie. Det er faktisk en veldig spennende serie å følge med på!