20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 60040 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Titus Bramble
« på: 09. Sep. 2006, 18:01 »
Hvor mange kostbare feil skal denne idioten få gjøre før han blir satt ut av laget? Halvannen tabbe i forrige kamp mot Villa, og halvannen tabbe i dag: på 1-1 står gjøken bare og ser på at McBride setter inn 1-1 etter at Ramage - ikke uventet - har dritt seg ut. På 2-1 til Fulham lar han McBride stå fullstendig alene og heade inn 2-1 etter en grov markeringsglipp av de sjeldne på dette nivået.

NÅ MÅ DET VEL FOR FAEN VÆRE NOK!?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #1 på: 09. Sep. 2006, 18:03 »
JA FOR FAEN!
Og Woody og Campbell gjør stor suksess for sine klubber, begge er spillere vi ville fått dersom Roeder hadde villet det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #2 på: 09. Sep. 2006, 18:04 »
Slik jeg forstod det så var det vel ikke  Bramble som stod og så på men hele Newcastle laget! Første målet var nok heller Ramage sin feil!

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #3 på: 09. Sep. 2006, 18:04 »
Det er en grotesk uttalelse, men dersom Bramble må ha en alvorlig skade a la Owen for å bli satt ut av dette patetiske laget, sier jeg bare "go ahead!"

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #4 på: 09. Sep. 2006, 18:05 »
Sitat fra: "Åsmund"
Slik jeg forstod det så var det vel ikke  Bramble som stod og så på men hele Newcastle laget! Første målet var nok heller Ramage sin feil!


Bramble skal for helvete gå i duell med McBride når ballen stopper 1 meter fra tjukken!!

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Titus Bramble
« Svar #5 på: 09. Sep. 2006, 18:09 »
Når McBride setter inn 1-1, er det en åpenbar forsvarstabbe. Det er juridisk uforsvarlig å plassere seg selv to og en halv meter fra en hensynsløs måljeger. Hvis Titus Bramble fortsetter slikt spill utover høsten, kommer i hvert fall jeg til å miste mye tillit til Roeder, som lar han holde på slik uten å ta affære. Skylden for tapet er definitivt ikke ene og alene Brambles, men han er sterkt delaktig i at Newcastle ikke engang klarer å kapre et usselt lite poeng i denne kampen. Pokker, dette ser dårlig ut.  :?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #6 på: 09. Sep. 2006, 18:09 »
Så du har sett målet eller?

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Titus Bramble
« Svar #7 på: 09. Sep. 2006, 18:10 »
Sitat fra: "Åsmund"
Så du har sett målet eller?

De viste det jo under Arsenal-kampen!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #8 på: 09. Sep. 2006, 18:12 »
Bramble har fått alt for mange år på seg. Mannen har tydeligvis et eller annet psykisk problem som ødelegger hans konsentrasjon. Jeg er så forbanna lei det nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Gonzalez

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 226
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #9 på: 09. Sep. 2006, 18:13 »
Sitat fra: "Åsmund"
Slik jeg forstod det så var det vel ikke  Bramble som stod og så på men hele Newcastle laget! Første målet var nok heller Ramage sin feil!


Ja, selvfølgelig ingenting er Bramble sin feil. Han prøver så godt han kan, han er en god gutt. Hvis ikke han hadde spillt bak der kunne seieren vært mye større(sier det samme som ble sagt om han med kampen mot Aston Villa). Bramble er man of the match
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #10 på: 09. Sep. 2006, 18:43 »
Nå må det være slutt for Bramble vel? Han er jo den dårligste midtstopperen i Englands 3 øverste divisjoner!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #11 på: 09. Sep. 2006, 18:47 »
Tviler. Bramble har hold på sånn i fleire år nå så tror han må dø før han blir satt ut av leget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #12 på: 09. Sep. 2006, 18:51 »
Jeg er sikker på at Luque ville vært bedre som stopper enn Bramble. Faen til tjukke late patetiske jevel.
Ringer snart til noen ytterligående muslimer og sier at Bramble bruker koranen som dasspapir!

 :twisted:
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #13 på: 09. Sep. 2006, 20:10 »
Hadde det vært opp til meg hadde jeg overtalt Shearer til å gjøre comeback, han skulle spilt FAST MIDTSTOPPER sammen med Moore. DER har vi en drømmeduo!:) Han hadde gjort det 20ganger bedre...

Uansett, det er ikke KUN Bramble sin feil, også Ramage bør få sin del av æren på det første målet. Resten av Newcastle knakk jo også sammen de siste minuttene...

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #14 på: 09. Sep. 2006, 21:19 »
Håper på å se Steven "The Raccoon" Taylor fremover istedet for Bramble. Taylor er jo helt gærn og går i dueller uten å tenke, så han stopper iallefall faren :) hvis det ikke blir straffe mot han da.