20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Navarro på vei?  (Lest 1411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
David Navarro på vei?
« på: 05. Nov. 2006, 19:32 »
Newcastle are considering a move for Valencia defender David Navarro, according to the player's agent.

The Magpies were linked with the 26-year-old last summer but are now set to renew their interest.

Reports in the Spanish press indicate that Navarro could be heading to The Premiership in January for a fee of around €5 million (£3.3 million)

Agent Maria Orobigt said: "Newcastle are searching for a central defender and have several men on their list.

"But still there are several aspects to be considered and I personally view it as a very complicated exit."

Navarro has not been a regular in Valencia's starting XI this season but is still attracting attention from across the continent.

Deportivo La Coruna have questioned Valencia about his availability and are rumoured to be very keen on signing him.

Sky Sports.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
David Navarro på vei?
« Svar #1 på: 05. Nov. 2006, 19:59 »
Er han god? Er veeeldig åpen for midstoppera. Vi trenger KLASSE der bake!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
David Navarro på vei?
« Svar #2 på: 06. Nov. 2006, 15:22 »
Hmm. David Navarro har spelt 50 kampar for Valencia på 5 år. Her trur eg vi snakka om ein squad player! Han er langt ifra fast på Valencia.

NEI TAKK!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!