20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben  (Lest 5348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« på: 10. Juni 2009, 04:05 »
For første gang kan jeg bekrefte at supporterklubben blir en realitet. Etter å ha spurt etter navn i forumet har vi kommet frem til at Toon Army Norway skal brukes som navn.

Toon Army Norway er registrert i Brønnøysundregisteret som enkeltpersonsforetak. Domenene toonarmy.no, toonarmynorway.no og toonarmynorway.com er også handlet inn for å forsikre oss om at ingen andre stjeler disse foran nesen på oss.

Medlemspakken skal bestå av Newcastle-magasiner, supportereffekter, medlemskonkurranser, eget medlemsforum, medlemskort og så videre. Kontigentprisen kommer an på utgiftene i forbindelse med produsering av effekter og lignende, men den kommer garantert til å ligge på nivå med de andre supporterklubbene i landet. Jeg vil ikke avsløre mer per nå siden jeg ikke vil komme med lovnader som ikke kan holdes.

Vi jobber mye for å få alt klart før sesongstart 8. august. Sannsynligvis vil alt være klart i slutten av juli.

Opprettet dette forumet allerede nå fordi vi trenger en del hjelp fra frivillige til å få dette til, blant annet for å fylle opp den første MagZine-utgaven. Kan du bidra med en artikkel? Send mail til magzine@newutd.no og si hva du ønsker å skrive om.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #1 på: 10. Juni 2009, 18:11 »
Overfører dere dette forumet? Veldig greit forum å bruke. Pluss for fine farger også :)

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #2 på: 10. Juni 2009, 18:23 »
Konge :D så flott at vi får en sikkeli norsk supporter klubb!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #3 på: 10. Juni 2009, 19:48 »
Overfører dere dette forumet? Veldig greit forum å bruke. Pluss for fine farger også :)

Det er kun Toon Army Norway-forumet som vil bli lukket kun for medlemmer av supporterklubben. Resten vil fungere som normalt for alle sammen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #4 på: 10. Juni 2009, 19:55 »
Har ofte irritert meg over at eg ikke kan lese på noen supporterklubb forumer. Er det noen spesiell grunn til at personer som ikke er medlem ikke skal få lese i forumet? At dem ikke kan registrere seg i forumet og bli med i debatten, før dem blir medlemmer, er selvfølgelig helt klart.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #5 på: 10. Juni 2009, 20:01 »
Jeg forstår ikke helt hva folk skal kunne bidra med i debatten om en supporterklubb når de ikke er medlemmer. Hvordan kan de si hva som bør forbedres, hva som er bra eller hva som mangler?
« Siste redigering: 10. Juni 2009, 20:03 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #6 på: 10. Juni 2009, 20:06 »
Eg skrev at eg ikke synes det er nødvendig å lukke forumet for ikke-medlemmer, og hindre dem å LESE debatten. Selvfølgelig skal dem ikke kunne skrive og delta i debatten, om dem ikke er medlem.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #7 på: 10. Juni 2009, 20:08 »
Beklager. Jeg misforsto deg. Å ha forumet åpent for alle, men at kun medlemmer kan poste, synes jeg faktisk er en god idé.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #8 på: 10. Juni 2009, 22:13 »
Fantastisk tiltak gutter!

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #9 på: 10. Juni 2009, 22:36 »
well done lads!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #10 på: 10. Juni 2009, 23:59 »
Jeg synes vi skal være forsiktig med å stenge folk ute. Det minner meg for mye om vår "konkurrent", svindleren.
At vi har et eget lukket underforum er i mine øyne greit, men synes det burde holde der. Synes vi burde la det være som det er nå, men at du holder denne seksjonen kun for medlemmer :)
Ellers som de to over meg sier, veldig bra at dette kommer på plass =)
Kjempebra Nordin! ;D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #11 på: 11. Juni 2009, 00:02 »
Jeg synes vi skal være forsiktig med å stenge folk ute. Det minner meg for mye om vår "konkurrent", svindleren.
At vi har et eget lukket underforum er i mine øyne greit, men synes det burde holde der. Synes vi burde la det være som det er nå, men at du holder denne seksjonen kun for medlemmer :)
Ellers som de to over meg sier, veldig bra at dette kommer på plass =)
Kjempebra Nordin! ;D

Du vel i grunn min støtte her tror eg Anders. Tenkte litt over saken, og kan ikke si annet enn at forumet som det er no, flyter perfekt og knirkefritt :D

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #12 på: 11. Juni 2009, 19:15 »
Prinsipielt synes jeg det er en god ide å la alle ha muligheten til å lese medlemsforumet, mens bare medlemmer får poste. Da ser man mer hva man går glipp av, og man føler det kribler i fingrene etter  delta i debatten, noe som kan generere inntekter.

Spørsmålet jeg stiller meg er hva et slikt underforum skal inneholde. Vi har jo allerede egne underfora for det vi ønsker å diskutere angående Newcastle, og der kan alle bli med. Et eget underforum for supporterklubben? Hva annet skal vi diskutere der enn supporterklubb-relaterte ting? Jeg ser ikke helt hva som skal gjøre et slikt underforum attraktivt for potensielle medlemmer. I så måte er det like greit at det er usynlig for ikke-medlemmer, fordi innholdet angår dem ikke.

Hadde vi derimot lukket HELE  forumet for ikke-medlemmer, men bare latt dem lese, da hadde saken blitt en annen. Men nå synes jeg det er veldig greit at alle som vil kan registrere seg her og bli med i debatten. Det er vel derfor forumet fungerer så bra som det gjør?

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #13 på: 11. Juni 2009, 19:22 »
Dersom det kun er medlemsrelaterte ting som skal diskuteres som f.eks MagZine, rabatter, fordeler osv så er det greit at disse kun diskuteres blant medlemmer. I tillegg kan rabattkoder osv gis på dette forumet som gjør at det er en fordel at det kan være lukket.

Spørsmål til supporterklubben kan også tas her i stedet for å måtte forholde seg til telefon, mail.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Oppdatering vedrørende den nye supporterklubben
« Svar #14 på: 12. Juni 2009, 22:07 »
Dette er noe (oppdaterte) norske Newcastle-fans har ventet på i åresvis, og endelig blir det en realitet. Den mørke NUSSC-æraen er over, en gang for alle, og jeg håper flest mulig melder seg inn i den nye supporterklubben.

For det første håper jeg at dette blir en mye mer demokratisk supporterklubb, der medlemmene kan påvirke avgjørelser rundt supporterklubben i høyere grad.

Så trenger vel den nye supporterklubben reklame? Naturligvis vil folk som regelmessig er inne på newutd-forumet være klar over den nye supporterklubben, men dette er jo bare en liten del av Newcastlefansen her i Norge.

For øvrig helt enig med dem som ønsker et forum der alle kan lese, men bare medlemmer kan skrive.