20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Brighton  (Lest 3297 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #15 på: 23. Sep. 2020, 21:47 »
Problemet er vel at vi ikke har et spesielt godt grunnspill og ikke evner styre kamper i særlig grad. Steve Bruce har etter min mening fått et av de mer spennende mannskapene vi har hatt på noen år - og det er vel første året vi ikke er tippa å være i umiddelbar nærhet av nedrykk på flere år. Synd at vi har an av Premier Leagues dårligste managere til å forvalte det spillermaterialet da.

Det å styre kamper er ikke noe Newcastle har gjort siden SBR var manager. Vi hadde én kanongod sesong under Pardew der Cabaye og Tiotè herjet og én god sesong under Roeder, endte vel på 7. plass. Ellers har det vært veldig skralt. Mye utskiftninger, både på spiller og trener siden, samt veldig stramt budsjett har gjort at NUFC etter mitt syn mangler kvalitet i sentrale posisjoner.

Ser at Steve Bruce ønsker å spille 4-4-2. Spennende tanke egentlig, men har vi spillerne til å gjøre det? Har vi 2 gode spisser som er gode sammen? Klarer duoen Shelvey - Hayden å ta opp kampen og vinne midtbanen selv om de stort sett vil møte motstandere som har 3 spillere sentralt? Hva så med Lascelles - Fernandes?

Jeg er enig i at Steve Bruce har en mer spennende spillergruppe enn på lenge. Samtidig synes jeg vi mangler én klassespiller sentralt i hvert ledd. Får vi Joelinton til å funke kan vi slippe unna med kun én midtstopper og én sentral midtbanespiller. Skal vi ta et nytt steg må vi nok shoppe litt til, og det må være kvalitet.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #16 på: 25. Sep. 2020, 12:31 »
Det er kanskje feil å skrive denne kommentaren jeg gjør nå på denne tittel, men jeg tenker det at Mike Ashley om han virkelig ville selge så hadde han gjort det. De Grosa som også ville kjøpe fikk nei fra ashley, nå skal han være nær å kjøpe Southampton i stede. så jeg tror det er Ashley som leker med alle og vil være eier i mange år. klubben vår vil være i trøbbel og rykke ned om ashley fortsetter som han gjør og ikke hjelper med å invistere i spillere som kan løfte klubben til ambisjoner. hadde han villet dette hadde han gjort det, men han vil bare kødde med alle. Jeg håper det er mange der ute som kunne tenke seg å drept Mike ashley etter det han gjør.

jeg og alle som er Newcastle supportere og i verden burde demonstrere skikkelig i mot ashley...

Nå er det på tide med nye eiere ellers er klubben i championship neste 10 år... rykker vi ned tror jeg det blir lenge til vi rykker opp igjen. Da må vi ha nye eiere som bryr seg om fotball og klubben sin.