20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 20/21  (Lest 33769 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #255 på: 21. Aug. 2022, 19:54 »
ASM var helt magisk i dag, og gjorde det meste rett. Enn om vi hadde fått denne versjonen 15+ ganger i løpet av en sesong?

Joelinton var også massiv i dag. For et jævla beist av en spiller!

Sånn ellers så synes jeg Newcastle gjennomfører en knallkamp, og måten de tar full kontroll over kampen etter 15 minutter er bare helt majestetisk. Det er ikke mange som kommer til å gjøre det mot Man City denne sesongen.

Synes dømmingen tidvis var helt krise, og jeg skjønner fremdeles ikke hvordan Stones slapp unna mot Schär. Han  feilberegner totalt, bommer på ballen og tar Schär, med armen først. Det er jo ikke innafor? Eller er jeg helt på jordet her?
« Siste redigering: 21. Aug. 2022, 19:57 av boris. »
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #256 på: 21. Aug. 2022, 20:52 »
Mange tvilsomme frisparksituasjoner gikk Citys vei hver gang, samt at dommeren måtte bli korrigert 2 ganger av VAR i situasjoner som han dømte i mot oss.. Uten var så hadde denne kampen vært noe helt annet. Er enig i at Schar kanskje burde hatt straffe, men har ikke sett situasjonen nok ganger eller studert reglene på akkurat det. Ellers er jeg positivt overraska over at var anbefalte on field review på Trippier, selv om den kanskje ikke var clear and obvious. Synes gult er rett, men ja, var jo på grensen.
« Siste redigering: 21. Aug. 2022, 20:54 av Eriksen »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #257 på: 22. Aug. 2022, 09:22 »
Er ikke bare kamptrådene. Er knapt aktivitet på dette forumet.

Er jo opp til oss som er her å bruke det ;) Hvem som helst kan åpne kamptråd.
No fate but what you make

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #258 på: 22. Aug. 2022, 12:08 »
Stor kamp, og synes det viser hvilken tillit Howe har i spillergruppen at de gjennomfører planen så bra, selv etter å komme under 1-0 tidlig. Nesten litt skuffende at det ender i 1 poeng her, men når motstanderen har Håland og KDB må man ta til takke med det. Den pasningen til KDB på 3-3 målet er det bare ikke mulig å gjøre noe med.

ASM var enorm (første gang jeg har sett Walker se treg og gammel ut), men hele laget får gode karakterer her.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #259 på: 22. Aug. 2022, 15:40 »
Eneste som får litt tyn er Botman, men det var jo ikke enkle vilkår for en helt ny PL spiller. Burn kan vel også dele litt av skylden i målene. Uansett så ser jeg mer på målene som ren billianse fra City enn svakt forsvar fra Newcastle. Jeg var skeptisk til om vi trengte Nick Pope når vi har Dub i stallen, men det begynner å bli liten tvil om at han er en god oppgradering. Har ikke sett nok Burnley til å innse hvor god han faktisk er.
« Siste redigering: 22. Aug. 2022, 15:42 av Eriksen »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #260 på: 24. Aug. 2022, 00:45 »
Vi tar hele tiden steg under Howe. For en vannvittig god jobb han har gjort. Jeg er så ekstremt imponert over hvor mye bedre vi er i absolutt alt. Ja, vi har gjort noen virkelig gode kjøp, men alle spillere har løftet seg, og det er igjen morsomt å se Newcastle. Bruce hadde _aldri_ klart det samme.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #261 på: 24. Aug. 2022, 09:12 »
Synes personlig at nedre del av tabellen er hysterisk morsom!  ;D

12. Chelsea
13. Aston Villa
14. Manchester United

16. Liverpool
17. Everton

Måtte det lenge vare. Klubber som har svidd av gigantiske beløp senere åra.
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #262 på: 24. Aug. 2022, 19:37 »
Bevis på at vi har handlet utrolig smart samt fått inn en manager som virker utrolig dyktig og har mange år foran seg i Newcastle! (Forhåpentligvis) :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #263 på: 24. Aug. 2022, 21:54 »
Hehe, dagens tabell har enda særs liten verdi. Men jeg godter meg enormt over spesielt ManU og i særstilling LFC pga norsk fans - ja, jeg var fornøyd da de tapte på OT.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #264 på: 28. Aug. 2022, 19:34 »
https://twitter.com/Memecastle_Utd/status/1563917596742881288

Sjokkerende dersom det var dette Wolves sin manager fortalte spillerne sine under forberedelsene.. Helt utrolig.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #265 på: 28. Aug. 2022, 20:22 »
LOL!!! ;D Skulle nesten trudd me spelte heimekamp.


Possession was Wolves 36% (35%) Newcastle 64% (65%)

Total shots were Wolves 10 (5) Newcastle 21 (9)

Shots on target were Wolves 4 (2) Newcastle 6 (3)

Corners were Wolves 4 (1) Newcastle 13 (5)

Og i følge Twitter: «No player on the pitch today, including goalkeepers, played more long balls than Rueben Neves - 10 out of 13.»

« Siste redigering: 28. Aug. 2022, 20:26 av lgrinde »

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #266 på: 29. Aug. 2022, 11:47 »
Bra statistikk for oss igår mot Wolves, men syntes det var mange hakk ned spillm frå forrige kamp mot Man City.
Det viser kor sårbare me er med Wilson,Bruno og Targett ute av laget. Wood,Longstaff og Willock var langt under pari i går, og var litt forundra over at Anderson ikkje blei bytta inn for ein av dei 2 nevnte på midten tidligere???
Anderson var eit frisk pust å få inn på slutten. Almiron var Newcastles beste spiller i går syntest eg.
Er glad for poenget i går som fort kunne blitt tap, men har allerede komme nokre poeng etter de beste allerede.
Spennende å følge innspurten i sommervinduet, der me tydelig treng spillere for å vinne slike kamper som mot Wolves i går.
Liverpool borte på onsdag blir ikkje enkelt, då vertene har komme litt skeivt ut i starten av sesongen. Håper berre nokre av dei "savna" i går er klar til kamp på onsdag!!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #267 på: 30. Aug. 2022, 21:40 »
Mitrovic med nytt mål, denne gangen mot Brighton. Tipp topp!
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #268 på: 04. Sep. 2022, 16:33 »
Brighton har mye gode spillere, selv etter å ha solgt Bissouma og Cucurella. Imponerende det Potter driver med.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #269 på: 05. Sep. 2022, 11:58 »
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/premier-league-bosses-order-urgent-27906531

Ser VAR er i hardt vær igjen, mye misnøye med elendige avgjørelse. Tragisk, er jo dårlige avgjørelser VAR skulle hindre, men de driter seg ut gang på gang.
No fate but what you make