20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 47703 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #90 på: 11. Jan. 2008, 20:59 »
Jeg er også mentalt forberedt på Redknapp, ser ingen grunn til at det ikke skal bli han. Både ved ansettelsen av Roeder og Sam var det sterke rykter i et par dager før vi fikk den endelige bekreftelsen, minner veldig om slik situasjonen er nå. Men man kan jo i det minste håpe at MA har noe på lur og avslører en ny manager innen et par dager :) Uansett så håper jeg det skjer snart, samme hvem det er. Vi trenger nye spillere, og det er ikke så veldig mye mer enn 2 uker igjen av transfervinduet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #91 på: 11. Jan. 2008, 21:44 »
Hughes har vel idag gått ut å sagt det IKKE blir han. Heldigvis..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #92 på: 11. Jan. 2008, 22:31 »
Oddsen på Shearer som ny manager har gått ned fra 60 til 6 og oddsen på Redknapp opp fra 1.10 til 1,88...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #93 på: 11. Jan. 2008, 22:32 »
Hughes har vel idag gått ut å sagt det IKKE blir han. Heldigvis..


Heldigvis ?

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #94 på: 11. Jan. 2008, 22:35 »
I løpet av to minutter har oddsen på Shearer gått ned til 4,40. I mine øyne er Shearer bedre enn Redknapp...

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #95 på: 11. Jan. 2008, 22:38 »
Usympatisk og arrogant? Hvorfor det? Fordi han ikke gir den norske pressen de setningene de vil ha? Eller fordi han ikke automatisk drar tilbake til RBK når de vil ha han? Evt. Norge.

Selvfølgelig ikke.....Men måten han fremsto seg selv som da han trente Olymiakos, han trodde han var gud! Han skrøt av at ikke en eneste norsk spiller kunne få plass i STALLEN hans i Olympiakos, fordi laget hans var spekket med internasjonale stjerner....så kommer RBK på besøk og vinner 3-1. Han forsvarte uten rikke, taklingen fra Stoltidis på Ciljan. Måten han uttaler seg til media er med en arrogant holdning, han prøver å fremstå som noe han ikke er i nærheten av....Det har ingenting med at han takket nei til RBK.


Ikke akkurat slik det sto her før kampen men... http://www.dagbladet.no/sport/2005/09/12/443118.html

Men som sagt, ikke tro alt en leser ;)

Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #96 på: 11. Jan. 2008, 22:39 »
Oi. Skal man tro oddsen så går det jo strake veien mot Shearer. Å hatt Shearer som assistent hadde vært helt perfekt. Shearer som hovedmanager er jeg mer skeptisk til.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #97 på: 11. Jan. 2008, 22:40 »
Oi. Skal man tro oddsen så går det jo strake veien mot Shearer. Å hatt Shearer som assistent hadde vært helt perfekt. Shearer som hovedmanager er jeg mer skeptisk til.

Redknapp som hovedtrener med Shearer som assistent er absolutt iingen dum tanke! Men jeg er villig til å gamble på Shearer egentlig nå ! :)

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #98 på: 11. Jan. 2008, 22:54 »
Hvis Shearer skal være assistent tror jeg det må bli under en mektig manager som Mourinho (men det skjer jo aldri), eller sammen med en managertype som Keegan, hvor de kan samarbeide. Jeg tror det ville blitt for store konflikter hvis Shearer skulle vært assistenten til Redknapp. Det vil jeg nesten si vil være litt som å ha Nils Arne Eggen som assistent, et vanskelig samarbeid...

Hvis alternativet er Redknapp eller Shearer velger jeg lett Shearer, men håper ikke det blir noen av dem...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #99 på: 11. Jan. 2008, 23:32 »
Bare som et apropos til André, som såvidt er innom Mourinho, det er vel ikke bare jeg som er enig i Luke Edwards drømmer i [urlhttp://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/tm_headline=mourinho-could-give-united-fans-the-success-they-crave%26method=full%26objectid=20338851%26siteid=61634-name_page.html]denne[/url] artikkelen?

Hva angår Shearer, så vil jeg helst at han skaffer seg litt ballast fra små klubber i lavere divisjoner og kanskje som assistent til en virkelig dyktig manager (jeg kan faktisk akseptere å se han på trenerbenken på Old Trafford også, dersom Queiroz ikke er bra nok for Sir Alex).

Men hvorfor skulle Shearer som assistent for Redknapp bli som å ha NAE som assistent? Shearer har da aldri vært SJEF i den forstand. Han var en sjef på banen ja, men er samtidig en ekstremt lojal team player. Redknapp er ingen pusekatt han heller. Faren med å ha Shearer som assistent til en mann som Redknapp er at assistenten fullstendig vil overskygge sjefen. Skal Shearer være assistent må det være for en Eggen-type, en som er sjefen over alle sjefer, som ikke lar seg pille på nesen, og som har et navn som overskygger selv Shearer. Mourinho, Sir Alex eller Capello er vel de eneste jeg kan se for meg i en sånn situasjon. Ihvertfall i Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #100 på: 12. Jan. 2008, 00:09 »
I løpet av to minutter har oddsen på Shearer gått ned til 4,40. I mine øyne er Shearer bedre enn Redknapp...

Jeg drømmer om Keegan som manager med Shearer som assistent! Så kan Shearer ta over når Keegan gir seg! Dette er min ønsketenkning! Da tror jeg også muligheten for suksess en hel mannsalder skulle være tilstede!

Min drøm kan ingen ta fra meg!!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #101 på: 12. Jan. 2008, 00:28 »
Legger den inn her å?
Milan Mandaric has described Harry Redknapp as 'magic' and expects the Portsmouth manager to become the new Newcastle boss.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12040_3040115,00.html
Så for iallefall folk se hva eieren til Pompey uttaler seg om?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #103 på: 12. Jan. 2008, 10:49 »
Oddsen som ny manager er i dag som følgende. Gårsdsagens ca odds i parentes.

Alan Shearer 4.5 (60)
Mark Hughes 5 (40)
Harry Redknapp 5.5 (1,10)
Kevin Keegan 9 (ca 100 tror jeg)
Jose Mourinho 10 (120)

Oddsen forandrer seg fortløpende så tror ikke vi skal legge alt for mye i det. Vurderer veldig sterkt å satse noen lapper på Harry Redknapp, så får jeg i allefall igjen noe for skuffelsen om han blir ansatt. Problemet er at Mark Hughes ikke er noe bedre alternativ....

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #104 på: 12. Jan. 2008, 11:14 »
Oddsen på Redknapp er nå faktisk opp i 30... Ser ut som om dette går veien :)