20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)  (Lest 44704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Klovnen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #30 på: 07. April 2009, 22:02 »
Håper Shearer hiver ut klippekort spillerene Butt og Owen i denne kampen. Dette kombinert med ny entusiasme og Bassong tilbake (forhåpentligvis) tror jeg sterkt på tre poeng. Håper disse starter

           Harper
Beye Bassong Colo Enrique

Geremi Guthrie Smith Jonas
         Caroll Martins

En alternativ lagoppstilling, men spillerene må forstå at de må prestere for å få spille.

Espen84

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 186
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #31 på: 07. April 2009, 23:14 »
Guthrie må så absolutt starte!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #32 på: 07. April 2009, 23:22 »
Har Butt spilt seg ut av laget da? Syns flere på laget burde se på hva Butt legger ned av innsats.
Føler meg også ganske sikker på at Shearer tar det rette valget angående Owen. Eller, det tør jeg nesten garantere.
Men jeg vil, som sagt tidligere denne tråden, se trio på topp igjen, dermed kan godt Carroll spille. Hva faen skal treige Geremi bidra med?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #33 på: 08. April 2009, 00:48 »
Håper Shearer hiver ut klippekort spillerene Butt og Owen i denne kampen. Dette kombinert med ny entusiasme og Bassong tilbake (forhåpentligvis) tror jeg sterkt på tre poeng. Håper disse starter

           Harper
Beye Bassong Colo Enrique

Geremi Guthrie Smith Jonas
         Caroll Martins

En alternativ lagoppstilling, men spillerene må forstå at de må prestere for å få spille.

Jeg er glad det er Shearer og ikke du som skal ta ut laget :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Espen84

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 186
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #34 på: 08. April 2009, 15:16 »
Håper Shearer hiver ut klippekort spillerene Butt og Owen i denne kampen. Dette kombinert med ny entusiasme og Bassong tilbake (forhåpentligvis) tror jeg sterkt på tre poeng. Håper disse starter

           Harper
Beye Bassong Colo Enrique

Geremi Guthrie Smith Jonas
         Caroll Martins

En alternativ lagoppstilling, men spillerene må forstå at de må prestere for å få spille.

Smith og Geremi?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #35 på: 08. April 2009, 15:36 »
Fy faen for en scoring av Carroll på onsdag, det første målet hans er vanvittig!(for de som ikke har fått det med seg) Ikke bare pga det, men fordi vi møter Stoke som er veldig sterke i lufta og duellspillet generelt, så håper jeg Carroll starter på lørdag. Det blir garantert en kamp med en god del langballer fra begge lag, og skumle defensive dødballer og vi kan trenge Carroll som er en av de beste hodespillerene i laget. Så spørsmålet for meg er hvem som skal spille sammen med Carroll på lørdag, og ikke hvem som skal spille sammen med enten Oba eller Owen. Så jeg håper på 4-4-2 med Carroll og Owen på topp. Smerter meg å sette Martins på benken, han fortjener like mye som Owen å være utpå der(om ikke mer), men jeg tror dette kan være greit mtp motstander. Så kan Oba være supersub, med den farten han har så kan han være perfekt som innbytter også. Owen er en god avslutter og med Carroll ved siden av seg så tror jeg de sammen kan komme til målsjanser, det har vi sett ved noen anledninger denne sesongen.

----------------Harper------------------
S.Taylor - Beye - Bassong - Enrique
Duff ----- Butt------Guthrie--Jonas
------------Owen - Carroll-------------

Steven på høyreback fordi der har han vært god i det siste, mens Beye fortsetter som stopper fordi han hadde en veldig god kamp der mot Chelsea og var BB etter min mening. Så derfor ikke omvendt!! Butt og Guthrie sentralt forhåpentligvis hvis Guthrie er frisk, Nolan har etter min mening ikke EN god kamp for oss enda, men kanskje Stoke er en perfekt motstander for han? Mulig, men jeg liker Guthrie og Butt er viktig. Duff var dårlig mot Chelsea, men ikke den enkleste motstanderen. Duff har en brukbar fot og jeg tror han kan skape sjanser for Carroll og Owen inne i boksen. Resten er vel greit. Jonas må begynne å levere ett sluttprodukt, det holder nemlig ikke å bare drible hele tiden, og er det en som forstår seg på det og kommer til å dytte det inn i skallen hans er det ex-spissen Alan Shearer. Jeg tror vi har gode muligheter i denne kampen, men det blir garantert tøft! Mitt tips er 1-1 og at vi fortsatt henger greit med i kampen om å overleve. Det er viktig at vi ikke tenker at dersom det blir tap her så faller verden i grus, for selv om det er en viktig kamp så henger vi fortsatt med i kampen om å overleve uansett resultat!

Men for all del. Hver og en av de siste 7 kampene av sesongen er cupfinaler og DE VIKTIGSTE Newcastle kampene i våres tid som supporter. Jeg tror vi trenger 10 poeng til for å overleve, så la oss håpe at vi makter å kapre hvertfall ett og helst tre av de på lørdag! HOWAY THE LADS!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #36 på: 08. April 2009, 18:59 »
Jøss, hadde aldri trodd du ville ha vraket Martins!?!  ;)

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #37 på: 08. April 2009, 21:19 »
Hadde vært spenstig med dette laget:

                   Harper
Beye - Saylor - Bassong - Enrique
          Nolan - Butt - Guthrie
        Owen - Carroll - Martins

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #38 på: 08. April 2009, 23:04 »
Fra Evening Chronicle:

Habib Beye sat out the session with a slight knee injury sustained against Chelsea.

But Beye is still confident that he can be fit for Stoke, while Sebastien Bassong and Steven Taylor sat the session out and instead had physiotherapy with Paul Ferris.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #39 på: 09. April 2009, 13:02 »
Korleis er det med Barton da? Står at han er tilbake 11 samtidig som saylor og bassong på physioroom. Noen som vet noe mer?

Edit: Noen som har link til Carroll sitt mål?
« Siste redigering: 09. April 2009, 13:54 av Sogning »
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #40 på: 09. April 2009, 14:11 »
Har ingen forhåpning what so ever te denne eller de siste kampene......Får bare nyte de siste kampene i Premier League, kem vett, kansje det e de siste på ei stond

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #41 på: 09. April 2009, 15:38 »
Fikk mld på mobilen nå: Sebastien Bassong returns for Saturdays trip to Stoke, but Jose Enrique, Steven Taylor and Peter Løvenkrands all miss out through injury.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #42 på: 09. April 2009, 15:56 »
Det er fælt nytt! Ryan Taylor på venstreback og Beye på høyre da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #43 på: 09. April 2009, 16:02 »
Noe som halshugger meg hvis jeg foreslår Edgar på venstre?
De kampene har har spilt for oss er vel på venstreback?
Husker hvertfall at han har noen kamper der.
Ellers så er jo Raylor et godt valg...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #44 på: 09. April 2009, 17:36 »
Vil heller sette Edgar på venstreback enn Ryan Taylor, faktisk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!