20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 57737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #15 på: 06. Mars 2009, 09:03 »
Nå fekk jo Amøbe ny kontrakt på 3 år, så man vet jo aldri
Newcastlesupporter siden 1992

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #16 på: 06. Mars 2009, 11:52 »
Jeg ser faktisk at Butt ikke stiller. Det er lenge siden vi har hatt så raske overganger som mot Scum og noe av det tror jeg er fordi Butt sinker spillet når han er på banen. Geremi spilte bra mot et godt lag og fortjener fornyet tillit.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #17 på: 06. Mars 2009, 14:44 »
Ser også helst at Butt ikke starter denne kampen. Butt har vist alt for mange ganger at han sinker spillet, samt at han slår litt for mange feilpasninger i løpet av en kamp!
Synes Smith eller Geremi (som er nevnt) bør få fornyet tillit.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #18 på: 06. Mars 2009, 15:40 »
Harper
Saylor - Colo - Bassong - Enrique
Raylor - Guthrie - Butt(Smith) - Jonas
Martins - Løven

Owen får starte kampen på benken. Jeg gjør regning med at han ikke kommer til å være i toppform til Hull-kampen, og jeg mener Løven fortjener fornyet tillitt på topp, etter scoring og solid innsats mot ManU. Ryan Taylor gjorde en stor tabbe mot ManU, men vi trenger ikke hogge hodet av ham av den grunn. Vi trenger en som kan å slå dødballer, og Ryan Taylor er den ENESTE. Selv om han slo baller på Geremi-nivå mot ManU. Derfor MÅ Ryan Taylor starte. Steven var god, og backrekka fungerer sånn noenlunde.

Derfor blir dette en kamp mellom Løven og Owen. Og den vinner Løven i første omgang.
Jeg tror ikke en Løvenkrands som tydeligvis er i storform er så mye dårligere enn en Michael Owen som riktignok er fit, men som trolig mangler en hel del på toppformen.

Nicky Butt er selvskreven i mine øyne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #19 på: 06. Mars 2009, 16:10 »
Veldig enig med deg Joakim, men jeg har veldig lyst til å se Smith i startoppstillingen. Enten i stedet for Butt, eller Løvenkrands ned på høyre og Raylor ut. Løvenkrands - Jonas på hver sin kant må være mareritt for Hulls backpar.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #20 på: 06. Mars 2009, 16:29 »
Harper
Saylor - Colo - Bassong - Enrique
Raylor - Guthrie - Butt(Smith) - Jonas
Martins - Løven

Owen får starte kampen på benken. Jeg gjør regning med at han ikke kommer til å være i toppform til Hull-kampen, og jeg mener Løven fortjener fornyet tillitt på topp, etter scoring og solid innsats mot ManU. Ryan Taylor gjorde en stor tabbe mot ManU, men vi trenger ikke hogge hodet av ham av den grunn. Vi trenger en som kan å slå dødballer, og Ryan Taylor er den ENESTE. Selv om han slo baller på Geremi-nivå mot ManU. Derfor MÅ Ryan Taylor starte. Steven var god, og backrekka fungerer sånn noenlunde.

Derfor blir dette en kamp mellom Løven og Owen. Og den vinner Løven i første omgang.
Jeg tror ikke en Løvenkrands som tydeligvis er i storform er så mye dårligere enn en Michael Owen som riktignok er fit, men som trolig mangler en hel del på toppformen.

Nicky Butt er selvskreven i mine øyne.


Om Butt ikke hadde vært der så hadde jeg vært enig..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #21 på: 06. Mars 2009, 17:37 »
Hvis Guthrie er kampklar kan han slå dødballer. Ryan Taylor har på ingen måte overbevist meg på noen måte enda. Løvenkrands har fart og teknikk som gjør at han kan utfordre backen hos motstanderen. Og Owen skal starte hvis han er klar mener jeg. Vi trenger hans nese for mål.

magnus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 441
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #22 på: 06. Mars 2009, 18:27 »
Hvis Guthrie er kampklar kan han slå dødballer. Ryan Taylor har på ingen måte overbevist meg på noen måte enda. Løvenkrands har fart og teknikk som gjør at han kan utfordre backen hos motstanderen. Og Owen skal starte hvis han er klar mener jeg. Vi trenger hans nese for mål.

Vel helt uenig i at Ryan ikke skal slå dødballer. Han er den beste innlegsfoten i klubben akkurat nå. Syns vi skal la både oba og løven få starte på topp så lenge vi spiller ballen og ikke bare lemper den rundt som mot bolton. Det blir nøkkelen for oss.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #23 på: 06. Mars 2009, 18:28 »
Hvis Guthrie er kampklar kan han slå dødballer. Ryan Taylor har på ingen måte overbevist meg på noen måte enda. Løvenkrands har fart og teknikk som gjør at han kan utfordre backen hos motstanderen. Og Owen skal starte hvis han er klar mener jeg. Vi trenger hans nese for mål.

Vel helt uenig i at Ryan ikke skal slå dødballer. Han er den beste innlegsfoten i klubben akkurat nå. Syns vi skal la både oba og løven få starte på topp så lenge vi spiller ballen og ikke bare lemper den rundt som mot bolton. Det blir nøkkelen for oss.
Jeg sier at vi også har Guthrie som kan slå dødballer også. Dermed er vi ikke avhengige av at Raylor skal starte. For i mine øyne skal han ikke starte.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #24 på: 06. Mars 2009, 18:50 »
Setter Steven på benken lenge før Ryan.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #25 på: 06. Mars 2009, 18:51 »
Setter Steven på benken lenge før Ryan.
Uenig. Synes Saylor har gjort det bra på backen og ønsker at vi skal fortsette å dyrke den forsvarsfireren vi har nå.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #26 på: 06. Mars 2009, 18:52 »
Syns folk har hauset opp godeste Ryan Taylor en smule nå. Disse "sinnsyke" dødballene hans har på ingen måte imponert meg, og jeg stiller meg bak Daniels forslag.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #27 på: 06. Mars 2009, 18:53 »
R.Taylor ble vel ikke kjøpt inn som fast førstelagsspiller? Han er vel i utgangspunktet en backup..
Høyrebackplass går til Beye, og han får vel ikke spille på midtbanen når alle blir friske osv.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #28 på: 06. Mars 2009, 18:55 »
Synes Ryan stort sett har slått bra dødballar, unntatt på skudd. Ihvertfall et hav bedre enn det vi har hatt tidlegare i sesongen, inkludert når Guthrie tok dei. Guthrie er ok på dødball, men Ryan er langt bedre etter mi meining.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #29 på: 06. Mars 2009, 18:58 »
Synes Ryan stort sett har slått bra dødballar, unntatt på skudd. Ihvertfall et hav bedre enn det vi har hatt tidlegare i sesongen, inkludert når Guthrie tok dei. Guthrie er ok på dødball, men Ryan er langt bedre etter mi meining.
Ja, det viste han virkelig mot f.eks ManU. Cornere og andre dødballer var på Geremi-nivå.