20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]  (Lest 41887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #30 på: 27. Nov. 2007, 16:52 »
martins best mot dårligere motstand uten forsvarar i verdsklasse. Hadde gutten gjort ting enklere så hadde han virkelig vert en av toppskorarane i PL

Du får sagt det du!! Amatør!! Du snakker om en spiller som har scoret i en semifinale i CL mot Milan....og som har scoret massevis med mål både for Inter og Newcastle, puttet mot flere av de beste lagene i verden...du har ikke peiling på hva du snakker om! Eller er ikke scoringer mot Arsenal, Liverpool, AC Milan, Bayer Leverkusen(da de var gode), Juventus, Werder Bremen,  Porto......

Skjønner du at du ikke vet hva du prater om?? Martins er en spiller som har prestert på det ypperste nivået i europa, på et av de beste lagene i europa.......
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #31 på: 27. Nov. 2007, 16:57 »
Kø1, hvorfor er du alltid så negativ mot andre som ikke har samme meninger som deg? Nikolaien sine meninger har han bør han få lov til å ha uten at du skal hakke på han. Det er flere eksempler på dette tidligere også.

Jeg er forresten enig i mye av det Nikolaien skriver, Martins mangler på mange områder spillerforståelse, forhåpentligvis kommer dette med årene.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #32 på: 27. Nov. 2007, 17:10 »
Kø1, hvorfor er du alltid så negativ mot andre som ikke har samme meninger som deg? Nikolaien sine meninger har han bør han få lov til å ha uten at du skal hakke på han. Det er flere eksempler på dette tidligere også.

Fordi.....jeg letet opp fasiten....Martins presterer godt mot gode lag, er bare sprøyt at han ikke gjør det.....det er ikke min "mening" at han spiller bra mot gode lag, men det står svart på hvitt på Internazionale og Newcastle United sine hjemmesider at Martins har prestert godt mot forsvarere i verdensklasse.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #33 på: 27. Nov. 2007, 17:28 »
enig med kø1 her

Med den møkka fotballen vi spiller nå, så tror jeg vi taper 3-0 her og.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #34 på: 27. Nov. 2007, 17:31 »
Og det betyr at du kan kalle Nikolaien en "amatør", eller si at han har null peiling på fotball?

Det du har er ikke en "fasit", det er prestasjoner i enkeltkamper. Og det er Nikolaien sin mening at han ikke presterer like bra i kamper mot topplag.. Sjekk opp alle kampene Martins har spilt mot topplag, finn scoringsraten i %, og vurder opp mot Owen sin feks. Da har du fått en "fasit".

Uansett, det var ikke poenget. Poenget er din nedsettende holdning mot andre som skriver sin egen mening, hadde du latt være å synke ned på et lavmål, hadde du heller lagt fram det innlegget ditt med en mer nøytral tone hvor du sier du er uenig, alle andre klarer det, så hvorfor kan ikke du klare det også?



kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #35 på: 27. Nov. 2007, 18:53 »
Uansett, det var ikke poenget. Poenget er din nedsettende holdning mot andre som skriver sin egen mening, hadde du latt være å synke ned på et lavmål, hadde du heller lagt fram det innlegget ditt med en mer nøytral tone hvor du sier du er uenig, alle andre klarer det, så hvorfor kan ikke du klare det også?


Du får hilse politimester-Bastian...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #36 på: 27. Nov. 2007, 19:10 »
Enda et eksempel på at maks kan være 14 år. Men da er du unnskyldt..

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #37 på: 27. Nov. 2007, 19:17 »
Kø1, hvorfor er du alltid så negativ mot andre som ikke har samme meninger som deg? Nikolaien sine meninger har han bør han få lov til å ha uten at du skal hakke på han. Det er flere eksempler på dette tidligere også.

Fordi.....jeg letet opp fasiten....Martins presterer godt mot gode lag, er bare sprøyt at han ikke gjør det.....det er ikke min "mening" at han spiller bra mot gode lag, men det står svart på hvitt på Internazionale og Newcastle United sine hjemmesider at Martins har prestert godt mot forsvarere i verdensklasse.....
Merklig at han da var så dårlig mot Liverpool! Riktignok en vansklig kamp der mange var dålige, men Martins utrettet ikke noe ekstraordinært i den kampen! De gangene han hadde ballen rotet han den jo vekk, gikk inn i en "mølje" av LFC spillere, bommet på de enkleste avleveringene, osv!

Martins har stort potensiale, men også MYE å lære! Så den fasiten din tror jeg nok du må legge vekk for denne gang.....  ;D
« Siste redigering: 27. Nov. 2007, 19:22 av Frode »

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #38 på: 27. Nov. 2007, 19:19 »
Skjønner du at du ikke vet hva du prater om?? Martins er en spiller som har prestert på det ypperste nivået i europa, på et av de beste lagene i europa.......


Joda, han har var god for Inter, men ikkje outstanding som du antyder( og sikkert mener...) . Fyren var 21 når vi kjøpte han. Et lag som Inter selger ikkje ein spelar om han er en av verdens beste og er eit stort talent i tillegg, martins vart solgt til oss fordi han ikkje var god nokk for Inter, han var eit 4 valg på spiss plassen. Vi nærmest reddet han slik at han fikk førstelags spel i fjor...

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #39 på: 27. Nov. 2007, 20:26 »
Martins har ikke akkurat vært noe typisk storscorer.Om han har gjørt det bra i andre klubber. Bryr jeg lite om. Bare han gjør det bra i newcastle så. Ikke bare det.Han har et nr å leve opp til  ;D

Arnebleie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 65
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #40 på: 27. Nov. 2007, 20:38 »
Jeg vet ikke om noe husker kampen mot Rovers i fjor... Da lekte Oba! Hvis han får med seg det minnet fra den kampen er jeg sikker på at vi kan vinne denne kampen. Jeg husker hvertfall ikke at vi var noe sånn spesielt høyere på tabellen ifjor, med en skadet Owen. Hvis Owen noensinne blir helt frisk, vil han og Oba bli et fryktet spisspar langt utover de Britiske øyene.

Men i kampen som kommer på lørdag og massevis å revansjere, det kan bare gå en vei selvom Rovers er et godt lag!

Negative tanker før kampen gjør oss bare mer vondt enn godt...

Cheer up lads! Times they are a'changing som Bob Dylan så vakkert sang!

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #41 på: 27. Nov. 2007, 22:16 »
Martins dårlig mot gode lag? Har kanskje\GARANTERT noe med at resten av laget spiller crap.. At martins skal ned til given og spør fint om ballen og så score er nesten for mye og spør om..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #42 på: 27. Nov. 2007, 22:39 »
For meg dreier det seg ikke om hvorvidt Martins spiller mot gode eller dårlige forsvarsspillere. Det er Martins selv som er "problemet". Det er Martins selv som er ustabil, og som mangler Owens naturlige instinkt foran mål. Det er Martins som er en type spiller som har store problemer med det aller enkleste, men som gjør det aller vanskeligste med den største selvfølgelighet. Det er selvfølgelig både en god og en dårlig egenskap, og det er det som gjør Martins så unik.

Alt kommer an på hvilke baller han får å jobbe med. Får Martins mange nok gode baller, og er det mye bevegelse rundt ham når han har ballen, så blir Martins automatisk mye bedre. Må han gjøre ting helt på egenhånd, med bare ett eller to halvhjertede løp rundt seg, så blir ikke Martins inspirert til å trylle heller.
Martins er, som Owen, avhengig av å ha et godt lag rundt seg, for å spille på sitt aller beste.

Martins trekker alltid dypere i banen enn Viduka og Owen, for å få mer ballkontakt, og det er veldig bra, hvis resten av laget spiller bra. Men det blir bare dumt hvis vi spiller så dårlig som vi har gjort i det siste, for da er det like før han løper helt ned til Given og spør pent, "kan jeg få låne ballen for et par sekunder?"
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #43 på: 27. Nov. 2007, 23:07 »
Herregud, at du selv ikke innser hvor useriøs du virker når du angriper mennesker som har andre meninger enn deg, er for meg ubegripelig. Syns forøvrig ikke Martins har vært mye bedre enn Owen, og syns ikke Owen har vær rævva i år.
Mens Oba har enorme individuelle ferdigheter, mangler han masser av den spilleforståelsen som Owen har, og det syns jeg har vist seg denne sesongen. Pluss at begge har vært offer for et totalt ikke-fungerende lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #44 på: 27. Nov. 2007, 23:17 »
Vanvittige 4.00 i odds på Newcastle. Den skal til og med jeg spille på, selv om jeg nesten aldri tipper at Newcastle vinner.