20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Realistiske Angriper for NEWCASTLE  (Lest 14850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Realistiske Angriper for NEWCASTLE
« Svar #75 på: 29. Aug. 2005, 10:48 »
Iversen, haha!

Han har ikke gjort noe i løpet av denne sesongen som tilsier at han skal ta Premier League med storm. Ikke særlig positivt at mannen også er veldig skadeutsatt.

Owen virker ikke sannsynlig, men Andy Johnson høres ut som et sannsynlig mål, selv om han ikke er den beste på markedet. Robbie Keane er bak Mido og Defoe i køen på White Hart Lane, så mulig han kan være aktuell.

Cisse linkes vekk fra Liverpool, er Newcastle da aktuelle?Anelka er god, men er en potensiell bråkmaker...
Carr har altfor få landskamper for England!

7Einarsen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Realistiske Angriper for NEWCASTLE
« Svar #76 på: 29. Aug. 2005, 14:46 »
Jeg er fortsatt litt sur for at vi ikke hentet Milan Baros, tror han hadde blitt en hit på SJP.

Eller vassell for den saks skyld.
at Fred er ustabil, men jeg elsker NUFC samma fan

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Realistiske Angriper for NEWCASTLE
« Svar #77 på: 29. Aug. 2005, 19:04 »
Sitat fra: "7Einarsen"
Jeg er fortsatt litt sur for at vi ikke hentet Milan Baros, tror han hadde blitt en hit på SJP.

Eller vassell for den saks skyld.



Sant det!.Ville sett dem to i newcastle selv så vanskelig å forstå hvorfor vi ikke henta en av dem da vi hadde muligheten..owen går trolig til liverpool så Kanoute.Robbie Keane å Andy Johnson hva har skjedd med Luis Boa Morte ryktene? gikk den avtalen i vasken?Dirk Kuyt vill jeg tro er en veldig realistisk angriper å kunne få til newcastle
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Realistiske Angriper for NEWCASTLE
« Svar #78 på: 29. Aug. 2005, 19:16 »
Sitat fra: "7Einarsen"
Jeg er fortsatt litt sur for at vi ikke hentet Milan Baros, tror han hadde blitt en hit på SJP.

me2

Baros er klassespiss.!!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Realistiske Angriper for NEWCASTLE
« Svar #79 på: 29. Aug. 2005, 19:37 »
personlig vil jeg ikke hatt Vasell i klubben.. Men nå er jo Owen farlig nær!! Men så var det dette dillemaet.. skal vi ha en spiss som egentlig ikke ville til klubben??;)

Men han scorer mål, og jeg er for å hente alt som scorer mål, det er jo ikke til å legge skjul på hva vi trenger!:)
ancs and Scousers, go to H***!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Realistiske Angriper for NEWCASTLE
« Svar #80 på: 30. Aug. 2005, 00:41 »
Dersom Owen går til oss, er jeg ikke i tvil om at han kommer til å være commited. Owen er en helstøpt profesjonell fotballspiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

  • Gjest
Realistiske Angriper for NEWCASTLE
« Svar #81 på: 30. Aug. 2005, 16:02 »
Puss bort dersom, nå kan du skrive nå som! :):)

DanMan

  • Gjest
Realistiske Angriper for NEWCASTLE
« Svar #82 på: 31. Aug. 2005, 09:31 »
Klasnic, Aghahowa, Darren Bent (herregud, IKKE Marcus), Daen Ashton, Andy Johnson. Etter denne sesongen bør vi kjøpe to av disse, en som erstatter (så langt det lar seg gjøre) av Shearer, og en som utfordrer til de der fremme.

Drømmer om å få Klasnic og Aghahowa til klubben, Klasnic som Shearer-erstatteren og Aghahowa som utfordrer (evt off. midtbane).  8)