20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??  (Lest 10844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #30 på: 03. Aug. 2006, 14:17 »
Spelarar som hevar laget, da. Du burde skjønne kva eg meinte.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #31 på: 03. Aug. 2006, 14:27 »
Jeg tror og at Roeder kan hente like mange gode spillere som Souness, bare at han er litt mer kresen enn Souness. Og jeg tror ikke at det var Souness som var grunnen til at de fleste spillerne han kjøpte kom...

Hvorfor tror du ikke at Roeder vil hente kvalitetspillere?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #32 på: 03. Aug. 2006, 14:41 »
Sitat fra: "Håvard"
Og jeg tror ikke at det var Souness som var grunnen til at de fleste spillerne han kjøpte kom...

Tjo, det tror jeg. Emre sa i allefall at Souness var grunnen til at han kom, da Souness faktisk har et veldig godt rykte i Tyrkia.
Ellers tror jeg Souness er flink til å overtale spillere til å komme, samt at han lurte Shepherd til å punge ut shitloads med penger for spillerne. Det er ingen hemmelighet at det er en del snusk rundt Souness, og at han visstnok tjener en del penger selv på overganger osv.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Vil, men får det ikke til.....
« Svar #33 på: 03. Aug. 2006, 17:16 »
Hva hjelper det om Souness får tak i kvalitetsspillere når han ikke er i stand til å bruke dem?
Dagens Næringsliv hadde en fyldig artikkel om kjeltringnettverket til Rune Hauge. Ikke overraskende figurerte Souness der. De har jo gått i tospann i årevis, og utgjør forklaringen for at Ronny Johnsen "på hell" var innom Newcastle.

Om Roeder ikke skulle lykkes å hente like store(?) navn som Souness (Noe jeg uansett tror han vil greie etterhvert), så har nok han mer fokus og mer peiling på det sportslige, og vil med det skape et bedre lag.
Med Roeder i førersetet har konfliktene også tatt en pause på SJP.
Som det har åpenbart seg så har jeg nærmest bunnløs tro og respekt på Roeder. Og er derfor dobbelt spent på hvor han fører laget i kommende sesong.
Livet er svart/hvitt!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #34 på: 03. Aug. 2006, 22:29 »
Sitat fra: "Brewcastle"
utgjør forklaringen for at Ronny Johnsen "på hell" var innom Newcastle.

Nå skal det sies at vi trengte en midtstopper umiddelbart, og transfervinduet var ikke åpent. Da sto det mellom Desailly eller Johnsen. Og Johnsen var det billigste og mest villige alternativet. Det skal også sies til Ronnys forsvar at han gjorde en god jobb mens han var her, og han burde ha fått godkjent et mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

michalsen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #35 på: 04. Aug. 2006, 12:08 »
Det er helt klart at en spiller av Ronaldos kaliber vil styrke en klubb som NUFC. Det florerer ikke akkurat av toppspisser i stallen. Overvektig, lat osv.. spiller det noen rolle hvis man leverer gang etter gang. Sist sesong var han stor for Real Madrid og det var ikke mange av de brasilianske stjernene som leverte noe særlig i VM. Woody er genial sålenge han er skadefri, men det er jo svært sjeldent. Men da får Dyer en ny kompis. Gravesen er et lurt kjøp sålenge Faye og Butt forsvinner. Vi har jo allerede mistet arbeidsmaskinen Bowyer.

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #36 på: 04. Aug. 2006, 12:12 »
Roeder bekrefter Gravesen interesse og at han skal til Nederland mest sannsynlig for å se Kuyt i kamp mot Smoggies. Her har vi nok våre to neste signeringer i henhold til Skysports
Andreas Martins

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #37 på: 04. Aug. 2006, 12:35 »
Sitat
Her har vi nok våre to neste signeringer i henhold til Skysports


Det hadde gjort vår tropp fenomenal!
Da hadde vi blitt ferdig med spissproblemene,
og kunne sett etter en back.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #38 på: 04. Aug. 2006, 13:15 »
Roeder bekrefter Gravesen interesse
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=407737&CPID=8&clid=4&lid=&title=Roeder+confirms+Grav+interest

Jeg er veldig positiv til at Thomas Gravesen skal komme til SJP, og jeg mener han hadde gjort laget vårt enda bedre. Gravesen som et anker på midten, slika at Parker og Emre får mer offensive roller:

---------------------Given------------------------
Carr--------Taylor--------Moore-------Babayaro
----------------------------------------------------
-------------------Gravesen-----------------------
-------------Parker---------Emre------------------
Solano-----------------------------------------Duff
------------------------------------------------------
---------------------Luque--------------------------

Formasjon: 4-5-1
Hvis Gravesen kommer så må vel vår venn Zoggy vike plass, eller ta opp kampen med Duff/Solano/Luque. Hvis Zogggy kan spille høyreving noen lunde bra, så ser jeg ikke bort fra at Solano må slite litt benk i kommende sesong, for han begynner og dra på årene, vår kjære frisparkspesialist og.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #39 på: 04. Aug. 2006, 13:25 »
er ikke så Posetiv til at Gravesen kommer. Synes vi har mer en nok god midtbane med Milner, Emre, Parker, Zoggy, Duff, Solano, Dyer. Vil heller bruke pengene på å styrke forsvaret og spissene med 3-4 spillere.

Werther

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #40 på: 04. Aug. 2006, 13:39 »
poenget er jo at pengene til Shearers erstatter allerede skal være satt av, så eventuelle kjøp av Gravesen og Bridge vil ikke gå noe særlig ut over dette. Kjøp av Gravesen og salg av Faye til nesten samme pris høres jo unektelig genialt ut. Problemet er vel at vi får for mange sentrale midtbanespillere og Roeder sikkert ikke vil spille 4-3-3. Gjør vi det ønsker jeg dette laget:

---Duff---Kuyt----Luque(Milner)

--Emre--Gravesen--Parker

Bridge-Bramble-Taylor-Carr

----------Given-.............

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #41 på: 04. Aug. 2006, 13:46 »
Sitat fra: "Werther"
poenget er jo at pengene til Shearers erstatter allerede skal være satt av, så eventuelle kjøp av Gravesen og Bridge vil ikke gå noe særlig ut over dette. Kjøp av Gravesen og salg av Faye til nesten samme pris høres jo unektelig genialt ut. Problemet er vel at vi får for mange sentrale midtbanespillere og Roeder sikkert ikke vil spille 4-3-3. Gjør vi det ønsker jeg dette laget:

---Duff---Kuyt----Luque(Milner)

--Emre--Gravesen--Parker

Bridge-Bramble-Taylor-Carr

----------Given-.............


Det laget der skal være mer enn nok kapabelt til å klare top 4 !
Selger vi Faye og eventuelt Butt til rundt 4-5 mp, og får inn Gravesen, Bridge, Kuyt som du foreslår, så blir det sinnsykt bra. Om det lar seg gjøre er en annen sak.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Jo da.
« Svar #42 på: 04. Aug. 2006, 17:21 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Brewcastle"
utgjør forklaringen for at Ronny Johnsen "på hell" var innom Newcastle.

Nå skal det sies at vi trengte en midtstopper umiddelbart, og transfervinduet var ikke åpent. Da sto det mellom Desailly eller Johnsen. Og Johnsen var det billigste og mest villige alternativet. Det skal også sies til Ronnys forsvar at han gjorde en god jobb mens han var her, og han burde ha fått godkjent et mål.

Hei!
Ikke for å lage noen diskusjon, men for å lufte tankene:
Jo da. Stemmer det. Men denne umiddelbare stopperkrisen kom i september. Var det for at det ikke var ledige stoppere i Souness sitt profittable nettverk mens transfervinduet var åpent? Jeg klandrer ikke Johnsen. Han gjorde sitt beste han  :wink:
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Enig
« Svar #43 på: 04. Aug. 2006, 17:29 »
Sitat fra: "Førre"
er ikke så Posetiv til at Gravesen kommer. Synes vi har mer en nok god midtbane med Milner, Emre, Parker, Zoggy, Duff, Solano, Dyer. Vil heller bruke pengene på å styrke forsvaret og spissene med 3-4 spillere.

Enig med deg der! -Men nå tyder det meste på at Gravesen kommer... Det vil si at klubben også denne sesongen vil ha sin hissigpropp på midtbanen  :) . Håper inderlig at man i det minste lykkes i å selge både Faye og Butt. Butt blir nok en hard nøtt å få vekk. I så fall må NUFC være med på å betale lønn regner jeg med... og da er jo mye av vitsen borte. Men man unngår kanskje at Gravesen får seg en "slosskompis" :)
Livet er svart/hvitt!

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #44 på: 04. Aug. 2006, 18:29 »
Men det ser ut som om Roeder har fått sansen for Butt så det blir en virkelig hard nøtt og knekke som du sier. :?