20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert Huth??  (Lest 9928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #30 på: 30. Mai 2006, 13:12 »
Det som er med Bramble er at han trenger en trygg leder ved sin side. Moore virker til å være dette, og han opptråtte som en leder i forsvaret når han spilte. I mine øyne var faktisk Moore en av sesongens aller største overraskelser, for jeg hadde ikke trodd at han skulle være mer enn en nødbackup, men på bakgrunn av de kampene han faktisk spilte fremsto han som vår beste stopper.
Steven Taylor håper og tror jeg fortsetter akkurat der han slapp, og da skal både Bramble og Moore får store problemer med å holde på plassen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #31 på: 30. Mai 2006, 21:57 »
jaja det som er posistvt er at vi i allefall har 3 gode stoppere om de fortsetter slik, en plass vi ikke har vært veldig solide på siden pl starta! får vi inn woodgate/mexes nå så har vi bra dekning der, eller en boum tilbake i storform!
lt;3 Newcastle <3

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #32 på: 30. Mai 2006, 23:51 »
Hvorfor er det så mange som snakker om Mexes? Har han noen ganger vært linket til Newcastle og er han så god i virkeligheten som han er på FM?

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #33 på: 31. Mai 2006, 13:31 »
Mexes kom vel ikke en gang med i landslagstroppen til Frankrike, noe Boumsong gjorde.. et lite tankekors
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #34 på: 31. Mai 2006, 17:19 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Hvorfor er det så mange som snakker om Mexes? Har han noen ganger vært linket til Newcastle og er han så god i virkeligheten som han er på FM?


Har en kamerat som er hekta på Roma! Har sett flere kamper med Mexes i aksjon og kan bekrefte at han er god! Men de fleste stoppere har jo en tendens til å bli ræva i Newcastle så hvor god han hadde vært for oss er umulig å spå!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #35 på: 01. Juni 2006, 10:28 »
Jeg er enig med alle som sier at vi trenger bedre dekning på backene. Babayaro holder ikke PL nivå etter mitt øye. Han virker svak og dårlig deffansivt. mister markeringene osv. Nå er det slik at vi har 4  midtstoppere. Taylor er vel den eneste som har bevist seg verdig i startoppstillingen. Jeg ble imponert av Moore de kampene han spilte. Men hvordan blir han neste år? blir han solid? eller faler han tilbake? Det samme kan vi si om Bramble. Han er jo langt ifra et talent. Han er jo 24 år.
Bramble er jo ingen dårlig stopper, men han gjør minst 1 stor feil hver kamp, noe som ofte fører til at motsdanderen skårer.

Men hvorfor hente Huth? Hva skal vi med enda et spørsmålstegn. Skal vi hente en midtstopper til, må det være en som har vist hva han står for. En solid venstreback og en god spiss bør være Roeders hoverprioritet i sommer. Vi har ikke allverdens med penger å handle for, og skal vi kjøpe 3 spillere for x-penger  får vi mindre kvalitet, en hvis vi hadde kjøpt 2spillere for x-penger.

Når vi finer oss i den posisjonen vi er idag, ville jeg gitt Bramble og Moore en sjangs.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #36 på: 01. Juni 2006, 12:29 »
Synst det blir litt fei og hente Huth når vi har et stort talent i Taylor!! Det vi mangler er en klassestopper som kan være med å heve Taylor,Bramble eller Boumsong til å bli enda bedre!

Er også enig med av backene ikke er gode nok heller!! Babayaro er rufsete og Carr stortsett skadd! Her MÅ det inn 2 nye..

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #37 på: 01. Juni 2006, 15:14 »
fullstendig enig. skaff oss noen nye backer. vi kan ikke ha ramage som backup. det skjønner jo alle. vi må ha baba og carr som backup!
Andreas Martins

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #38 på: 01. Juni 2006, 16:42 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Sitat fra: "André Sylthe"
Hvorfor er det så mange som snakker om Mexes? Har han noen ganger vært linket til Newcastle og er han så god i virkeligheten som han er på FM?


Har en kamerat som er hekta på Roma! Har sett flere kamper med Mexes i aksjon og kan bekrefte at han er god! Men de fleste stoppere har jo en tendens til å bli ræva i Newcastle så hvor god han hadde vært for oss er umulig å spå!


Har trua på at han er god jeg også. Men har aldri sett han er linka til Newcastle, så skjønner ikke hvorfor alle prater om det :)

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #39 på: 01. Juni 2006, 16:46 »
Tror Huth er en spiller som kunne gjort det bra i Newcastle, han er ung, kriger hardt og er sterk på hode. Og det faktumet at han vil dra til en ny klubb før VM kan være bra for det laget som henter han, vil han til Newcastle så synes eg vi har gjort et godt kjøp.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #40 på: 01. Juni 2006, 16:54 »
Sitat
Har trua på at han er god jeg også. Men har aldri sett han er linka til Newcastle, så skjønner ikke hvorfor alle prater om det :)


Er vel bare det at vi har lyst på ham, men han har ikke blitt linket så han kommer nok ikke, men det er lov å håpe![/quote]
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #41 på: 01. Juni 2006, 16:54 »
Sitat
Har trua på at han er god jeg også. Men har aldri sett han er linka til Newcastle, så skjønner ikke hvorfor alle prater om det :)


Er vel bare det at vi har lyst på ham, men han har ikke blitt linket så han kommer nok ikke, men det er lov å håpe!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #42 på: 06. Juni 2006, 12:12 »
Derfor vil jeg ikke ha Huth til Newcastle.  :evil:

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #43 på: 06. Juni 2006, 12:28 »
Helt enig. Syns faktisk han er litt klønete og!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #44 på: 06. Juni 2006, 16:53 »
Den filmen er en veldig god grunn, men det at han ikke er en klassestopper er en annen og minst like viktig...