20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Capello  (Lest 2357 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Capello
« på: 29. Des. 2005, 15:15 »
http://www.dagbladet.no/sport/2005/12/28/453293.html


Legg merke til denne setningen: - Jeg kan ikke avvise at jeg ønsker å jobbe i England, dersom omstendighetene er rette, sier Capello.

Omstendighetene er vel greie nok her. Vi har gode spillere enn grei økonomi, fantastiske fans, fantastisk stadion for å ta noen eksempel.
FatFred trekker vel litt ned.

Noe urealistisk men det er da lov å prøve, ettersom det ser ut til at Souness blir sparket til sommeren...

plebbster

  • Gjest
Capello
« Svar #1 på: 29. Des. 2005, 15:19 »
Jeg tror det sitatet er i sammenheng med Manchester United. Vi får nok ikke Capello med det første. Tror vi må hente en litt dårligere når vi sparker Souness.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Capello
« Svar #2 på: 29. Des. 2005, 15:37 »
Vi skal ha Shearer vi :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Capello
« Svar #3 på: 29. Des. 2005, 16:18 »
enig Lasse, men for tidlig :cry:
Who else...... Alan Shearer

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Capello
« Svar #4 på: 29. Des. 2005, 17:58 »
Det er ikke sikkert. Han hadde nok gjort det bedre enn Souness har gjort!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Capello
« Svar #5 på: 29. Des. 2005, 18:06 »
Sitat fra: "Lasse"
Det er ikke sikkert. Han hadde nok gjort det bedre enn Souness har gjort!

Jepp, men det sier neimen ikke mye....  :roll:

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Re: Capello
« Svar #6 på: 29. Des. 2005, 18:08 »
Sitat fra: "Torjus"
http://www.dagbladet.no/sport/2005/12/28/453293.html


Legg merke til denne setningen: - Jeg kan ikke avvise at jeg ønsker å jobbe i England, dersom omstendighetene er rette, sier Capello.

Omstendighetene er vel greie nok her. Vi har gode spillere enn grei økonomi, fantastiske fans, fantastisk stadion for å ta noen eksempel.
FatFred trekker vel litt ned.

Noe urealistisk men det er da lov å prøve, ettersom det ser ut til at Souness blir sparket til sommeren...

Skulle gladlig innrømme det dersom jeg tok feil nå, men jeg tviler sterkt på at det først og fremst er Newcastle Capello har i tankene der....

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Capello
« Svar #7 på: 30. Des. 2005, 02:01 »
Tviler jeg og på men hadde ikke skadd å prøvd, for det om det er en drøm...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Capello
« Svar #8 på: 30. Des. 2005, 12:49 »
Sitat fra: "Torjus"
Tviler jeg og på men hadde ikke skadd å prøvd, for det om det er en drøm...

Såklart ikke, hadde liten tro på at vi skulle få Owen i høst også jeg ;)

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Capello
« Svar #9 på: 30. Des. 2005, 23:07 »
Ikke noe Shearer som manager, kanskje en gang i fremtiden. Men ikke nå. La Shearer heller få prøve seg i en mindre klubb eller eventuellt få jobbe seg oppover trener-teamet. Jeg har ingen tro på å ansette Shearer som manager foran neste sesong.

Når det gjelder Capello så er det helt klart en spennende, men kanskje noe urealistisk kandidat. Jeg tror heller at han ender opp i Scums om han skulle ende opp i England, men ingenting er umulig. Capello har en fantastisk cv som manager, med seriegull i fire forskjellige klubber i Italia(3) og Spania(1).
Carr har altfor få landskamper for England!