20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Loic Remy  (Lest 18319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #30 på: 15. Aug. 2013, 12:51 »
Han var skadet og anmeldt når han kom :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #31 på: 15. Aug. 2013, 12:54 »
Det var sagt at han kunne rekka kampen på måndag for ikkje lenge sidan... No er det plutseleg 3-4 kampar utan han?

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #32 på: 17. Aug. 2013, 11:06 »
Det var sagt at han kunne rekka kampen på måndag for ikkje lenge sidan... No er det plutseleg 3-4 kampar utan han?

Newcastle United FC sitt fantastiske støtteapperat i ferd med å utrette sine "vanlige mirakler" igjen...

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #34 på: 06. Okt. 2013, 19:15 »
2.   Loïc Rémy    Newcastle   5 mål   5  kamper    snitt pr.kamp 1,00

la oss håpe det snittet står seg og han spiller resten av kampene:)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #35 på: 08. Okt. 2013, 10:49 »
Hvis Remy holder seg stort sett skadefri (jeg må innrømme at jeg er jævlig nervøs for juleprogrammet. Redd det vil komme veldig mange skader i desember og januar) så ligger han godt i rute for å overgå både Ba og Cisse fra supersesongen 11/12.

Jeg nøyer meg med å håpe at han scorer flere mål enn Ba gjorde for oss forrige sesong. Og at han ikke slutter å score etter nyttår.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #36 på: 15. Okt. 2013, 18:56 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/8973103/on-loan-newcastle-striker-loic-remy-in-no-rush-to-decide-his-future

Føler meg rimelig sikker på at Remy hopper videre til et bedre, og økonomisk mer lukrativt lag etter denne sesongen. Dessverre. Klassespiller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #37 på: 16. Okt. 2013, 10:04 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/8973103/on-loan-newcastle-striker-loic-remy-in-no-rush-to-decide-his-future

Føler meg rimelig sikker på at Remy hopper videre til et bedre, og økonomisk mer lukrativt lag etter denne sesongen. Dessverre. Klassespiller!

Garantert!

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #38 på: 16. Okt. 2013, 10:56 »
2.   Loïc Rémy    Newcastle   5 mål   5  kamper    snitt pr.kamp 1,00

la oss håpe det snittet står seg og han spiller resten av kampene:)

spilte vel bare 15 min ene kampen så 5 mål på 4 kamper høres enda litt bedre ut

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #39 på: 16. Okt. 2013, 13:06 »
Hvis man setter opp antall minutter på banen pr. mål, tror jeg Remy ligger på 3. plass i PL. :)
Friskt pust, god signering (om dog kun på lån), men skulle ha signert flere av hans kaliber i sommer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #40 på: 17. Okt. 2013, 08:48 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/8973103/on-loan-newcastle-striker-loic-remy-in-no-rush-to-decide-his-future

Føler meg rimelig sikker på at Remy hopper videre til et bedre, og økonomisk mer lukrativt lag etter denne sesongen. Dessverre. Klassespiller!

Jepp, er dessverre en slik type klubb vi har blitt...

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #41 på: 11. Nov. 2013, 11:41 »
Under kampen mot Tottenham snakket kommentatoren om at det ville kansje bli vanskelig for oss og beholde Remy til januar/sommeren grunnet den klausulen som vi hadde. Var noe i den som ikke var så veldig bra som jeg skjønte.

Er det noe jeg ikke har fått med meg når det gjelder denne overgangen.

Er bare en ting å si.. Sign him :wub:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #42 på: 11. Nov. 2013, 12:05 »
Det kommer til å bli vanskelig av den enkle grunn at Remy søker seg til større jaktmarkeder neste sesong. Helt forbanna sikkert. Kommer minst like klart frem som det gjorde med Ba i media. Vi får nyte Remy ut sesongen og sørge for å kapre en ny klassespiss neste sommer...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #43 på: 11. Nov. 2013, 13:22 »
Då er jo ikkje denne avtalen med Rémy de facto noko meir enn eit lån utan opsjon. Mange her inne har jo vore kritisk til den typen signeringar, men for min del er i alle fall vurderinga klokkeklar. Heller eitt år med Rémy (som vi såleis utviklar slik at ein betre klubb kan dra nytte av det), enn å aldri ha hatt han i det heile tatt.

Slik blir også min logikk med absolutt alle lånesigneringar utan reell opsjon. Om dei ikkje kan styrke klubben på lang sikt, så får vi ta det vi kan få på kort sikt. Ba var ei kortvarig kjempesignering. Rémy er ei kortvarig kjempesignering. Lukaku var eit kortvarig kjempesignering for både WBA og Everton. Bit av dei hendene og nyt det medan vi kan.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7626
    • Vis profil
Sv: Loic Remy
« Svar #44 på: 11. Nov. 2013, 17:39 »
Litt rart om vi betaler 2 mill pund for å låne han, om ikke vi har planlagt å signere han. Jeg regner med at tilbudet kommer, og er ikke så skråsikker som dere på at han kommer til å takke nei.