20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Championship 16/17  (Lest 49180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #30 på: 01. Aug. 2016, 15:12 »
http://www.skysports.com/football/news/12040/10518090/ian-holloways-championship-table-prediction-aston-villa-could-go-down-again

Ian Holloway tipper tabellen. Han tipper oss på førsteplass, og han tipper Aston Villa på 16. plass!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #31 på: 01. Aug. 2016, 16:00 »
Liker'e! 😊
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #32 på: 01. Aug. 2016, 17:20 »
nokon som veit når draktnummerene blir bestemt?
Og visst eg blir medlem og kjøper ein drakt hos TAN, går det ann å velge navn og nummer? =)
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #33 på: 01. Aug. 2016, 17:38 »
Nei, og nei..  :P

Draktnummerene burde vel ha blitt offentliggjort i dag, ettersom det var den åpne dagen i dag.. Sjekk den offisielle shop'en, kanskje de har lagt de ut der.

Hos TAN får du dessverre kun drakta, men til uslåelig pris 😉
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #34 på: 01. Aug. 2016, 18:32 »
Ja venter spent på at draktnummerene blir offentliggjort.
Vurderer Lascelles-drakt. Men alle draktene eg kjøper, så forsvinner jo spillerene rett etterpå!
Så er kanskje like greit uten navn og nummer =)
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #35 på: 01. Aug. 2016, 19:29 »
Hehe, samme her :( delvis hvertfall..

De draktnummerne man kunne velge mellom på den offisielle shop'en, var fjorårets.. Ingen av de nye spillerne, og Wijnaldum og Cisse var fortsatt der..

Synes litt av sjarmen er navn og nummer jeg da, så skal nok ha det på når jeg drar til England og kjøper :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #36 på: 01. Aug. 2016, 19:53 »
Synes litt av sjarmen er navn og nummer jeg da, så skal nok ha det på når jeg drar til England og kjøper :)

Må si jeg er motsatt. Aldri hatt navn eller nummer på noen av draktene mine. Vel, utenom en fake Sampdoriadrakt med Klinsmann på, kjøpt i en bod sør for alpene en plass. Men hey, flaks for produsenter av lim, tall og bokstaver at folk ikke er like:)

Spørsmål ang. rettigheter. La liga var vel uten rettighetshaver i starten av sesongen som var? Da gikk vel første runde på VG? Eller er jeg helt fjern? Hadde de da kjøpt runden, eller kan hvem som helst sende da?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #37 på: 01. Aug. 2016, 20:26 »
Stemmer nok at VG sendte første runde.. Mulig Unibet eller lignende sender kampen da..

Må bok bare prøve å finne en stream, ser jævlig dårlig ut mtp TV-sendt kamp.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #38 på: 01. Aug. 2016, 23:08 »
Norwichhar lagt inn et bud på £10mill for McCormack..

Forsvinner han, føler jeg meg ganske sikker på at Fulham rykker ned..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #39 på: 02. Aug. 2016, 00:24 »
Hadde vært nydelig om han forsvant før fredagen...
Forresten ikkje fått noko som helst svar frå tv2 endo.
Kjenne eg blir smått forbanna...
Venter i spenning...

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #40 på: 02. Aug. 2016, 08:01 »
Jeg har også sendt mail til sumo/Tv2, men regner med at jeg får svar om noen uker som jeg gjorde sist.

Det er så jævlig typisk at dette skjer akkuratt når vi rykker ned. Jeg fikk også akkurat mail fra sumo om at de hadde oppgradert systemene sine slik at vi "kanskje" slipper hakking/grøtbilder fra sumo fremover også. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #41 på: 02. Aug. 2016, 08:03 »
Norwichhar lagt inn et bud på £10mill for McCormack..

Forsvinner han, føler jeg meg ganske sikker på at Fulham rykker ned..

Og Norwich får isåfall en skikkelig målgarantist i sine rekker. Bør være et smart kjøp i kampen om opprykk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #42 på: 02. Aug. 2016, 08:39 »
Føler Norwich har et bra lag og de er nok robuste i opprykkskampen mtp erfaring i gamet. Stor opprykkskandidat.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #43 på: 02. Aug. 2016, 09:11 »
Absolutt.. Henger meg på de som tror at Villa får en tøff sesong, kan fort gå trått der. De har vel ikke akkurat imponert på overgangsmarkedet?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #44 på: 03. Aug. 2016, 06:57 »
Dette får du ikke se på norsk TV i år

Ingen norske TV-kanaler har kjøpt rettighetene til å vise den engelske mesterskapsserien, FA-cupen eller Ligacupen.
Rolando Aaron feirer etter å ha skåret for Newcastle mot Tottenham
INGEN NORSKE SENDERETTIGHETER: Men norske Newcastle-supportere kan foreløpig ikke følge laget via norske TV-kanaler i år

Om bare tre dager spaker Fulham og Newcastle i gang mesterskapsserien (Championship, den nest øverste divisjonen). Men ingen norske TV-kanaler har rettigheter til å vise kampene for Englands nest høyeste nivå, skriver Adresseavisen.

Heller ikke søndagens Community Shield-kamp mellom ligamester Leicester og FA-cupvinner Manchester United har senderett i Norge.

Frem til å år har mesterskapsserien, Community Shield, FA-cupen og Ligacupen blitt vist på TV 2. Men foreløpig inneholder TV-kanalens engelske fotballtilbud kun Premier League.

Ifølge Adresseavisen betyr det at supportere av Newcastle, Blackburn, Norwich og Leeds må bruke andre metoder enn norske TV-kanaler for å se sine favorittlag i aksjon.

Økte prisen på kanalpakken
Tidligere i år meldte Dagbladet at TV 2 samlet norsk og engelsk fotball i kanalpakken TV2 Sport Premium, og økte prisen til 449 kroner i måneden.

Foreløpig betyr det at det engelske fotballtilbudet til TV 2 kan bli dyrere og dårligere enn det var i fjor.

Assisterende kommunikasjonssjef i TV 2, Bjarne Laastad, sier til Dagbladet at det pågår forhandlinger om rettighetspakken som inkluderer FA-cupen, ligacupen og Championship, og at de håper på en snarlig avklaring.

– Siden det ikke foreligger en signert avtale for neste avtaleperiode kan vi dessverre ikke bekrefte at de nevnte rettighetene vil tilbys hos TV 2 fra høsten, men understreker samtidig at dette er attraktive rettigheter for TV 2 og at forhandlingene om å sikre disse fortsetter, sier Laastad til Dagbladet.

Verken Discovery eller Viasat har overfor Adresseavisen ønsket å kommentere om de vil legge inn bud.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.