20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.  (Lest 6009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

langgeita

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #15 på: 03. April 2013, 23:53 »
Noen her som kan/vil joine friends and family eller? Skal over til Liverpoolkampen og trenger en billett til  :toon:
"He's a fantastic player. When he isn't drunk."
Brian Laudrup closely analyses the performances of former England hero Paul Gascoigne.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #16 på: 15. April 2013, 14:18 »
Hei! Er det noen som IKKE skal på Liverpoolkampen som kan tenke seg å adde meg på friends and family? Skulle gjerne kjøpt 2 billetter til den kampen. Du skal selvsagt få muligheten til å kjøpe billett på mitt medlemskap når jeg ikke skal på kamp. Har supporternummer 2089569

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #17 på: 15. April 2013, 15:31 »
Du får to biletter til Liverpool kampen på eit medlemskap. (var kun mackems kampen det var ein billett per medlemskap)

edit: Ser ut som det er kun ein.  :koko:
« Siste redigering: 15. April 2013, 15:44 av Christian »

LASL

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #18 på: 15. April 2013, 15:42 »
Mitt første innlegg her på forumet, men trofast leser i et par år. Skal selv over på Newcastle-Liverpool, reiser faktisk opp med tog fra Liverpool, noe som kan bli spennende. Uansett, leste på nufc.co.uk, hvor det virker som det er kun én billett per medlem.

"Kick-off on Saturday, 27th April is 5.30pm and tickets for the Category A+ match go on sale from 10am on Tuesday with a limit of one per Member."

Skal over med en kompis, men bare jeg er medlem. Hvis noen kunne tenke seg å legge meg til som "friends&family", send meg en PM. Gjenytelser vil selvsagt bli gitt.

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #19 på: 17. Aug. 2013, 19:50 »

når det gjelder F&G-grupper så kan det maks være 10 stk i hver grupper, og en kan kun være medlem i en F&F-gruppe om gangen.

Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Kjøpe billetter fra nufc.co.uk, friends and family.
« Svar #20 på: 15. Jan. 2014, 17:16 »
Hei!

Jeg og to kompiser skal over for å se Newcastle - Tottenham 12.februar. Noen som vet hvor mange billetter man kan kjøpe med medlemskapet som koster £30? I denne tråden er det mange som snakker om 2 billetter. Jeg snakker selvfølgelig om førsalget (ikke general sale). Setter pris på svar! :)