20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship  (Lest 27807 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
ENDELIG seriestart!

Fulham avsluttet pre-season med å slå Crystal Palace, men vi som kjent slo Vitesse Arnhem!

Ross McCormack spilte ikke kampen mot Palace, og spiller sannsynligvis ikke mot oss på fredag. Han har scoret i bøtter og spann for et Fulham-lag som har slitt på nedre enden av tabellen de siste årene..

Det jeg tror blir laget:

Sels
Janmaat-Lascelles-Hanley-Dummet
Hayden-Colback
Ritchie-Perez-Aarons
Gayle

Eneste usikkerhetsmomenter jeg kan se, er om Darlow starter i stedet for Sels, Diame for Colback eller Diame for Aarons (Perez ut på kant)..

Kampen sendes på Unibet-TV, eneste jeg har fanget opp så langt! Ellers vil det finnes stream.

For å se stream på Unibet TV må man enten ha satt et spill de siste 24 timene eller ha penger stående på kontoen. 100 % sikker  ;)

Men det er ikke fullskjerm, så da får man bare zoome inn 😝
« Siste redigering: 03. Aug. 2016, 21:09 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #1 på: 03. Aug. 2016, 19:24 »
Skal ikke reklamere for mye for Unibet, men eneste man trenger der, er å opprette konto. Ingen innskudd nødvendig (99% sikker). Men det er ikke fullskjerm, så da får man bare zoome inn 😝

For å se stream på Unibet TV må man enten ha satt et spill de siste 24 timene eller ha penger stående på kontoen. 100 % sikker  ;)

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #2 på: 03. Aug. 2016, 20:52 »
Jeg virker kanskje gal, men jeg skal se ALLE tellende kamper for Newcastle. Jeg har kun gått glipp av 2 tellende kamper med Newcastle de siste 3 årene. Jeg har sett kampene i reprise kl. 20.30/21.30 på Tv2 Premium med alt av elektronisk utstyr avskrudd i mellomtiden etter live sending eller da Newcastle faktisk har blitt sendt direkte.  Dere som er lei av å høre om dette ber jeg se bort i fra dette innlegget.

Har utprøvd unibet og man må nok ha innskudd etc. Som Severin nevner, og det er greit for meg.

Sitter nå å ser København og det fungerer greit i 1920x1080 oppløsning på skjem og 300 x zoom i Chrome. Litt grøtete bilder, men så lenge jeg unngår  hakking så fungerer dette utmerket inntil videre.

Takk, Anders! Godt jobba!  :)



 
« Siste redigering: 03. Aug. 2016, 20:58 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #3 på: 03. Aug. 2016, 21:07 »
Hehe, lett desperat etter noe selv, så da deler jeg gjerne!

Visste ikke det om Unibet, men tipper ganske ofte der, har som regel penger stående, og ser ytterst få kamper. Men skal rette opp det i første innlegg!

Men tviler på at du får med deg alle tellende kamper Øyvind. Er rett og slett et lite fåtall som sendes på TV! :(

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #4 på: 04. Aug. 2016, 02:26 »
Midtukekampene sendes vel ikke i det hele tatt, kun kamerarer som tar med høydepunktene. Er vel et av grepene som ble tatt for å få folk på kamp om jeg husker riktig.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #5 på: 04. Aug. 2016, 08:19 »
Må innrømme at jeg håper på enten Shelvey, Anita eller Diame fremfor Colback i den lagoppstillinga di Anders :P
Ellers er det vel ganske sannsynlig at du treffer bra her.

Dæven, nå gleder jeg meg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #6 på: 04. Aug. 2016, 08:30 »
Jeg kan også gjenta til det kjedsommelige at jeg har sansen for Anita. Selvom han har mange svakhet også. Var en artikkel i Chronicle forleden om hvor godt Rafa også liker ham. Syns det var synd han ikke var høyere slik at han også kunne vurdert ham i mål.
Men nå har jeg maltraktert forumet for nå. Takkformeg!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #7 på: 04. Aug. 2016, 09:13 »
Gud ja Kristoffer. Colback bør ikke være i nærheten av en lagoppstilling mener jeg. Han er treig, og kommer seg dermed ikke raskt nok opp i ryggen på motstanderen. Derfor er det lett å vende ham vekk, noe som forklarer hvorfor han sanker så mange gule kort. I tillegg mener jeg han er alt for dårlig i sine pasningsvalg. Jeg vet ikke om dere hørte hva Deila sa under EM om defensive midtbanespillere? Han sa at i dag er det ikke nok at en defensiv midtbanespiller vinner ballen, det er minst like viktig hva spilleren gjør med ballen etter at han erobret den. En god defensiv midtbanespiller setter i gang angrep/overganger ved at han slår konstruktive og raske pasninger gjennom ledd eller ut på kanten hvor vi er i overtall. Der mener jeg Colback svikter. Det går for sakte og pasningene blir for enke, dvs. tversover eller bakover. 

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #8 på: 04. Aug. 2016, 09:33 »
Jeg syns ihvertfall at vi kan tillate oss litt mer offensive fibre blant de to sentrale i Championship. Der mener jeg jo alle de tre jeg nevner har mer å bidra med.
Angående Anita virker det jo i tillegg til oss siddis at nettopp Benitez har god tru på ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #9 på: 04. Aug. 2016, 09:37 »
Lett å være enig med Deila her. Vis mann. Shearer har vært inne på det samme i MOTD-studio. Med den tiden moderne fotball gir deg med ball i det du har vunnet ballen (Pep-skolen), nytter det heller ikke at en "jordfreser" dytter ballen videre til den kreative uten å være helt fri for et kreativt gen selv... Lagene i Championship vil også sannsynligvis fokusere på stram defensiv organisering og være i balanse. Det vil være lettere å få sendt den avgjørende ballen på 1-2 touch i eller etter gjenvinningen. Således krever dette mer komplette fotballspillere enn det Colback er. Han er fin å ha i troppen og kan komme inn med trøkk i kamper det trengs, men han er ikke i min 11'er. Håper han ikke er i Rafa sin heller:/
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #10 på: 04. Aug. 2016, 11:32 »
Må innrømme at jeg håper på enten Shelvey, Anita eller Diame fremfor Colback i den lagoppstillinga di Anders :P
Ellers er det vel ganske sannsynlig at du treffer bra her.

Dæven, nå gleder jeg meg!

Haha, visste noen kom til å bemerke den.. Men han har spilt brukbart mye i pre-season, så derfor seg jeg ikke på det som umulig at han starter.. Eneste er Anita muligens, som kan erstattes.. Men kan være han starter på kant i stedet for Aarons også. Så vi får bare vente til i morgen kveld å se. Jeg personlig har ikke noe stort ønske om å se Colback, men sikker på at også han kan gjøre en meget god jobb i Championship. Han blir akkurat ikke god nok for et lag som skal kjempe blant topp 8 i PL, men skal være for god (tror jeg) for Championship :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #11 på: 04. Aug. 2016, 11:42 »
Håper på en god kamp og seier! Viktig med momentum fra start for å unngå usikkerhet og mas fra media. Tipper en del av de nyeste starter på benken, men får sine innhopp. Blir nok uansett jevnt med rokkeringer, så godeste Colback får nok av minutter denne sesongen vil jeg tro. 😊
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #12 på: 04. Aug. 2016, 11:51 »
Vi har bruk for alle midtbanespillerne våre ja, og kjenner jeg Benitez rett kommer han jo til å rotere mellom alle. Sist hadde vi jo Smith, Butt, Guthrie og Barton som alle fikk nok av spilletid når de var tilgjengelige.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #13 på: 04. Aug. 2016, 23:38 »
Står på NUFC.com at kampen blir vist på Viasat Sport Premium. Stemmer det?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #14 på: 04. Aug. 2016, 23:45 »
I Sverige har viasat rettighetene, så de sender nok den ja.. Men tvilsomt at de gjør det her i Norge.


EDIT: Nei, den står ikke oppført på sendeskjemaet dems.
« Siste redigering: 04. Aug. 2016, 23:51 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒