20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship  (Lest 27876 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #135 på: 06. Aug. 2016, 10:22 »
Ble et annet lag etter at Shelvey kom inn. Fordelte baller ut til kantene og ting ble mer uforutsigbart offansivt. Han og Hayden, med Aarons- Diame - Ritchie foran samt Gayle på topp. Da har motstanderen litt å tenke på. Mbemba må inn for Hanley.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #136 på: 06. Aug. 2016, 10:43 »
Så ikke kampen, men et smått skuffende resultat, samt prestasjon ut fra hva som kommenteres. Det sagt, litt tidlig å starte hylekoret 😊

Med så mye nytt inn, vil det nok ta litt tid å sette laget skikkelig. Manglet også flere i går som kommer til å spille mye utover sesongen. Tipper vi ser bedring allerede mot Huddersfield.
No fate but what you make

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #137 på: 06. Aug. 2016, 11:36 »
Etter kampen vil jeg mene at vi skal stille følgende i neste:

----------------Selz--------------------
Anita----Mbemba--Lascelles--Gamez
-----------Hayden---Shelvey---------
--Ritchie-------Diame----------Aarons
-----------------Gayle-----------------

Ut med Janmaat pga transfer eller kvalitet. Anita har unektelig hatt sine beste kamper på HB i Newcastle. Inn med Jesus er jeg veldig for. For meg et ubeskrevet blad, men reservene til Atletico skal i teorien holde Championshipnivå uten at fotball er matematikk med to streker under svaret. Men hovedargumentet er å få inn en "farsfigur" der bak. Forsvaret med Mbemba, Lascelles og Sels er fullt av atletisk styrke og pågangsmot, men mangler rutine.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #138 på: 06. Aug. 2016, 16:13 »
Synd med tap i åpningskampen, men ingen katastrofe. Vi må lære av dette, og til motsetning av hva noen mener her inne etter en kamp, tror jeg fortsatt vi kommer til å kjempe om 1 eller 2 plassen som gir direkte opprykk.

Jeg fikk sett kampen uten hakking og i meget god HD kvalitet. Anita og Colback på midten blir altfor lite kvalitet som mange sier. Vi hadde god ballbesittelse igår, men svært få sjanser. Ricthie hadde en ekstremt stor sjanse han dog burde ha putta på.

Fulham er ikke bedre. Vi taper denne kampen pga. Et elendig dommerteam som blåser mot oss på to soleklare straffer vi skulle hatt, samt som nevnt, at de klarer å gi frispark til Janmaat hvor han er i en opplagt scoringposisjon etter forseelse .

Hadde dommerteamet vært våkene er jeg sikker på at vi hadde vunnet denne kampen, selv med dårlig spill.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #139 på: 06. Aug. 2016, 19:54 »
Synd med tap i åpningskampen, men ingen katastrofe. Vi må lære av dette, og til motsetning av hva noen mener her inne etter en kamp, tror jeg fortsatt vi kommer til å kjempe om 1 eller 2 plassen som gir direkte opprykk.

Jeg fikk sett kampen uten hakking og i meget god HD kvalitet. Anita og Colback på midten blir altfor lite kvalitet som mange sier. Vi hadde god ballbesittelse igår, men svært få sjanser. Ricthie hadde en ekstremt stor sjanse han dog burde ha putta på.

Fulham er ikke bedre. Vi taper denne kampen pga. Et elendig dommerteam som blåser mot oss på to soleklare straffer vi skulle hatt, samt som nevnt, at de klarer å gi frispark til Janmaat hvor han er i en opplagt scoringposisjon etter forseelse .

Hadde dommerteamet vært våkene er jeg sikker på at vi hadde vunnet denne kampen, selv med dårlig spill.

Er enig med deg her! Vi hevet oss når shelvy kom på banen, han gjør mye bra med ballen.. Riktige passnings alternativer, desuten så manglet vi mitro. Vi sleit i duellene på fulhams banehalvdel, mitro kommer til å dominere denne ligaen i luftrommet, og ut med dummet.. Så ser det bra ut fremmover, og da har vi mange flere strenger å spille på vis laget ikke skulle funke neste kamp heller, vi har tross alt en tropp som kunne stilt to lag som kunne havnet 1. Og 2.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #140 på: 07. Aug. 2016, 22:42 »
Okei, takk for svar. Og VPN er? Hvordan får jeg dette?

Hei Mats,

Du må laste ned VPN. Dette gjør du ved å logge inn og følge instruksene. Når du har lastet ned VPN kommer denne opp som "OpenVPN" nederst til høyere i skrivebordet. Logg inn med mail og passord som du har mottatt på mail. Du må sikkert logge inn med samme e-mail og passord på Sky Sports også. Husk og endre tidssone på pcen din til London tid. Håper du får dette til før kamp!

Dette er jo rene julaften  :)

Ordna seg! Takk og pris. Blir helt svett av det her.

Flere enn meg som ikke komemr inn nå? Får bare opp invalid username or password....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #141 på: 08. Aug. 2016, 11:21 »
Tror vi må motstå fristelsen til å få panikk. Jeg kjenner at jeg blir urolig av borteformen vår, men vi har mange nye spillere, og jeg tror vi trenger en borteseier for å lette litt på komplekset vårt.
Samtidig tror jeg Rafa bør tørre mer også borte. Enten må vi få inn en ny playmaker sentralt, eller så må vi få i gang Shelvey. For han er den spilleren med størst playmakerpotensiale av våre sentrale midtbanespillere. Han har også alt som skal til for å dominere kamper i Championship.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #142 på: 08. Aug. 2016, 11:59 »
Noen som har peiling på hvorfor Mbemba ikke spilte? Han er jo kanskje vår beste spiller. Må være ute av form?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #143 på: 08. Aug. 2016, 12:10 »
Vært småskadet opp mot kampen. Tror nok han kjapt er tilbake i startoppstillinga mot Huddersfield.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #144 på: 08. Aug. 2016, 14:22 »
Vært småskadet opp mot kampen. Tror nok han kjapt er tilbake i startoppstillinga mot Huddersfield.
Stusset på at han satt på benken. Unødvendig om han var skadet. Håper å se han på lørdag.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #145 på: 08. Aug. 2016, 17:45 »
Mbemba må helt klart inn ja. Helst for Hanley, selv om Lascelles ikke hadde noen god match mot Fulham.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #146 på: 08. Aug. 2016, 18:14 »
Okei, takk for svar. Og VPN er? Hvordan får jeg dette?

Hei Mats,

Du må laste ned VPN. Dette gjør du ved å logge inn og følge instruksene. Når du har lastet ned VPN kommer denne opp som "OpenVPN" nederst til høyere i skrivebordet. Logg inn med mail og passord som du har mottatt på mail. Du må sikkert logge inn med samme e-mail og passord på Sky Sports også. Husk og endre tidssone på pcen din til London tid. Håper du får dette til før kamp!

Dette er jo rene julaften  :)

Ordna seg! Takk og pris. Blir helt svett av det her.

Flere enn meg som ikke komemr inn nå? Får bare opp invalid username or password....

Prøvde nå, og jeg har ingen problemer. Håper dette har ordnet seg.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #147 på: 08. Aug. 2016, 18:54 »
Mbemba må helt klart inn ja. Helst for Hanley, selv om Lascelles ikke hadde noen god match mot Fulham.

Mbemba inn, Hanley ut. Tror dette er Rafa sitt føstepar, selv om han må rotere og er glad i det. Hadde han ikke 99 kamper eller noe i Pool uten å stille samme lag to ganger på rad (fritt fra hukommelsen).
Og man tar ikke ut kapteinen mm skader osv. etter runde 1. Hvis man ikke ønsker å ydmyke noen da, som en viss portugiser... Han hadde ikke lært ALT av Sir Bobby... Noe plukket han opp hos van Gaal også:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."