20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30  (Lest 11896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #45 på: 13. Feb. 2016, 20:21 »
Tok på meg drakten før jeg gikk på jobb i kveld. Sykedag i morgen. Mobbing og hetsing på arbeidsplass. Snakkes
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #46 på: 13. Feb. 2016, 20:25 »
Skrudde av etter 10 min, 2 superbillige mål......

Uavgjortspesialisten Chelsea banker oss 5-1......

Gud bedre  :o

No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #47 på: 13. Feb. 2016, 20:27 »
Godt det er lenge til neste kamp. Er så lei av å se på denne gjengen.

Det er det verste. Me er jo alltid elendige etter lang pause får PL fotball. 2 veker med prating og likavel kjem Stoke til å knusa oss.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #48 på: 13. Feb. 2016, 20:28 »
Townsend viser i alle fall at han IKKE er en kopi av Obertan. Pent satt.

Korrekt.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #49 på: 13. Feb. 2016, 20:29 »
Godt det er lenge til neste kamp. Er så lei av å se på denne gjengen.

Det er det verste. Me er jo alltid elendige etter lang pause får PL fotball. 2 veker med prating og likavel kjem Stoke til å knusa oss.
Elendige etter pausen er vi sikkert, men får iallefall "fri" for å se nufc kamper på noen uker. Skal bli godt å ikke tenke fotball på en stund.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #50 på: 13. Feb. 2016, 20:34 »
Townsend viser i alle fall at han IKKE er en kopi av Obertan. Pent satt.
Urettferdig å kalle ham en kopi av Obertan. Ikke en klassespiller, men en spiller som i alle fall forsøker. Synes det er mange andre "Obertan'er" på banen enn Townsend i dag. Taylor, Janmaat, Aarons (dog ingen back), Coloccini, Wijnaldum presterer langt verre. Halvhjertet og forferdelig prestasjon defensivt i dag. Måtte vi aldri mønstre et slik forsvarsrekke igjen. Colo og Taylor har rykket ned før men de bryr seg åpenbart ikke om det skulle gjenta seg - for de skal jo ikke spille i klubben neste sesong likevel.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #51 på: 13. Feb. 2016, 21:13 »
Townsend viser i alle fall at han IKKE er en kopi av Obertan. Pent satt.
Urettferdig å kalle ham en kopi av Obertan. Ikke en klassespiller, men en spiller som i alle fall forsøker. Synes det er mange andre "Obertan'er" på banen enn Townsend i dag. Taylor, Janmaat, Aarons (dog ingen back), Coloccini, Wijnaldum presterer langt verre. Halvhjertet og forferdelig prestasjon defensivt i dag. Måtte vi aldri mønstre et slik forsvarsrekke igjen. Colo og Taylor har rykket ned før men de bryr seg åpenbart ikke om det skulle gjenta seg - for de skal jo ikke spille i klubben neste sesong likevel.
Altså - de ligner jo både av utseende og spillestil. Obertans problem er at han har en fotball-IQ på under 70, mens Townsend faktisk har vist at han gjør eller prøver å gjøre gode valg. Han har vært bedre enn jeg fryktet, bor en del fotball i han.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #52 på: 13. Feb. 2016, 21:33 »
Mitro kan me i allefall bytta ut!!!!
Litt uenig. Jeg mener Mitro trenger en makker og mer bevegelse rundt seg dersom han skal prestere. Vi har sett det så altfor mange ganger at når han blir ensom på topp blir det tungt og tøft.

Problemet er at forsvaret skaper total ubalanse som brer seg framover på banen. Det er roten til alt vondt i dag.
Det eg meinar er at Mitro ikkje pressar nok på forsvaret til Chelsea, og lar dei upressa får slå pasningar forbi vår midtbane. Han taper også dei fleste duellane, og slår ut med armane mot dommaren.
Skjønnar at han blir nok litt aleine, men bør jobbe og slite allikevel !!!!

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #53 på: 13. Feb. 2016, 22:06 »
Tror slåingen med armene var ment som kritikk til motspillere til tider, ettersom de fleste pasningene ble så høye at han ikke kunne gjøre mer enn å stusse, og da er det 0 vits å hoppe opp for å stusse siden det ikke er noen til å gå på løp i bakrommet.

Helt fortjent tap selvsagt, vi er rævva. Men straffen vi ikke får, irriterer meg så til di grader, selv om vi hadde tapt uansett. Det er en stygg stempling bakfra, og dommeren står 1 meter ifra med ingen spillere i veien og ser direkte bort på situasjonen. Det er ingen mulighet overhode for at det er noe annet enn straffe. Det er rett og slett ingen annen mulighet enn at dommeren ikke tørr å dømme borte mot ett lag som Chelsea, og derfor lar situasjonen gå. Selv om det ikke er avgjørende i denne kampen så er det helt idiotisk.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #54 på: 14. Feb. 2016, 10:31 »
Noen som har link til kampsammendrag?

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #55 på: 14. Feb. 2016, 11:19 »


Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #57 på: 14. Feb. 2016, 19:32 »
Frykter særlig Willian og Costa. Tror dette kan bli en spennende kamp!
Som jeg sa. Men hvorfor får Willian så mye rom mellom midtbane og forsvaret å boltre seg på? Steven Taylor er feit, treg og lat og Aarons er forvirret og generelt lite smart fotballspiller. Skrekkelig forsvar vi har, samtlige stinker.

Litt spesielt å dømme en offensiv vings fotballsmarthet basert på hans prestasjoner som venstreback. Tror Colo hadde sett rimelig dum ut som spiss. Det er McClaren som har plassert Aarons på back.

Edit: Ikke høyrebent, my bad. ;)
« Siste redigering: 15. Feb. 2016, 11:35 av Eriksen »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #58 på: 14. Feb. 2016, 20:02 »
Aarons er venstrebent..

Og klarte seg ganske bra der sist! Ser ikke helt alternativet egentlig. Tviler på at Colback var klar for 90 min. Han var elendig i går, men vanskelig å forvente for mye av en ung, urutinert ving på backen. Selv om han burde ha gjort det bedre i går..

Men nei, jeg ville heller ikke kalt Aarons fotballdum!

Tiote var tilbake på det nivået vi kjenner han, og jeg skulle veldig gjerne ha sett Saivet i går.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle 13.02 18:30
« Svar #59 på: 15. Feb. 2016, 10:25 »
Litt spesielt å dømme en offensiv og høyrebent vings fotballsmarthet basert på hans prestasjoner som venstreback. Tror Colo hadde sett rimelig dum ut som spiss.
Må vel erkjenne at det å kalle han generelt lite smart fotballspiller var noe urettferdig siden han spiller ut av posisjon (selv om vingspillere kan prestere på backplass også) og med PL desidert verste forsvarslinje.