20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 49285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Enkelt og greit en must-win kamp mot et Norwich lag som det virkelig bør være mulig å slå. Elleveren bør si seg selv.
4-4-2: Krul, Simpson-Williamson-Coloccini-Santon, Ben Arfa-Tiote-Cabaye-Jonas, Cisse-Ba

Kunne nesten være fristende å sette Simpson som stopper og Raylor på back da Williamson dessverre virker helt ute av det for tiden, Simpson var da godkjent på stopperplass i oppgjøret på Carrow Road, discuss  ;)


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
MEN - mot spisser som Morrison og spesielt Holt er jo en stopper som Williamson helt lost. Så er vel greit å beholde Willie der. Forøvrig ellers en kjekk tanke egentlig - for Simpson syns jeg egentlig at var ganske god på Carrow Road. Men enkeltkamp dog..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Var vel omtrent akkurat det vi tapte på mot Norwich sist, at vi hadde null hodestyrke i eget forsvar, den ene tingen Williamson faktisk kan. Men støtter første lagoppsettet, Andymag!

Christian

  • Gjest
Kunne tenkt meg å flyttet Santon opp på høgreving. Han minner meg litt om Bale, som er litt for offensiv til å spele back. Itilegg har Santon i ungdomsårene vært høgreving/spiss. Jonas på høgreback i VM var ingen suksess, men trur det kan gå bedre i PL på venstreback. Itilegg har Cabaye vært under pari i det siste, og dermed kan eg tenke meg å gi Vuckic sjangsen sentralt med Tiote. Evnt. Guthrie. Grunnen til eg ønsker Vuckic er han var positiv for Cardiff og Vuckic treng kamper. (Ser ikkje poenget med å hente han tilbake frå Cardiff, for å sette han på benken)

Krul
Simpson-Willy-Colo-Jonas
Santon-Vuckic-Tiote-Ben Arfa
Cisse-Ba

Forventer forslaget mitt blir slaktet. Mitt meir "normale" forslag vil bli:

Krul
Simpson-Willy-Colo-Santon
Ben Arfa-Cabaye-Tiote-Jonas
Cisse-Ba

Men det laget vil sikkert 95% av forumet forslå, og ikkje minst Pardew gå for.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Har null tro på seier.
Nei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Ja, er det en kamp jeg virkelig vil ha Willy på banen, er det denne. Av de grunner Kristoffer nevner.

Ellers er vel lagoppstilling i førstepost ganske bankers håper jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Har null tro på seier.

wiiiiiii
Same old Shearer, always scoring!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Selvfølgelig skal vi vinne denne. Tipper det løsner 4-0.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Jeg går såpass hardt ut at jeg sier at jeg FORVENTER seier i denne kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Om man ikke regner med laga nede i sumpa så er dette laga som slipper inn mest mål i PL. Norwich er ganske begredelige i forsvar. Mye tull og mye rart som foregår bake der. På tide vi klarer å kontrollere en kamp i to omganger og ikke bare første 20 eller siste 20.

Ba 2, Cisse   3-0

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Jeg går såpass hardt ut at jeg sier at jeg FORVENTER seier i denne kampen.
Absolutt!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Var vel omtrent akkurat det vi tapte på mot Norwich sist, at vi hadde null hodestyrke i eget forsvar, den ene tingen Williamson faktisk kan. Men støtter første lagoppsettet, Andymag!

Jo, men allikevel så vant Simpson et imponernde antall hodedueller mot nettop Holt og Morison på Carrow Road. Det var heller perch som slet tungt der, men er enig i at Willy er det klareste valget til denne ;)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Selvfølgelig forventer man seier, men jeg har ingen tro på at det blir seier. Gjetter det blir 3-3. Newcastle leder tre null, og slipper inn tre mål i løpet av de siste 23:46 minuttene av kampen.
Nei.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Norwich er rimelig mye bedre enn wolves, så tipper heller vi leder 3-0 og taper 3-5 :)
Same old Shearer, always scoring!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Norwich er rimelig mye bedre enn wolves, så tipper heller vi leder 3-0 og taper 3-5 :)
Vi må iallefall ikke legge oss bakpå så inn i hampen vist vi får et mål, og ikke slutte å spille ball, og bli løpende imellom nok en gang. Slutte å vere så feige på heimebane og slipp spillerne litt løs!