20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 49089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Nei Igrinde, skrev det ikke selv. Det ville vært litt for sykt om jeg skulle lire av meg noe slik ;)
Var bare en persons meninger jeg kom over et sted som jeg synes være litt interessant.

Også sitetert fra noen andre som jeg føler meg veldig enig i.

Tror at når pardew stikker, om det er 1 år eller 5 år til  - kommer han til å bli mislikt på samme måte som Souness og Allardyce, dog kanskje for andre grunner.
« Siste redigering: 19. Mars 2012, 10:45 av snkz »

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Er det spillerene våre som plutselig mister alt som kan minne om form i pausen?
[/quote]

vi har variert utroli mye i hele år men har hatt mindre marginer med oss i det siste enn
i starten...mye av det skyldes jo taylor vs willi. men ta f.eks qpr kampen,vi ble
totalt rævkjørt i 90min værre enn mot spurs,men slapp unna og reddet 1poeng,mot en
nedrykkskandidat. det var flere kamper der vi var heldige mot svak motstand wolves kampen
skulle vel vi bare hatt 1poeng i også. mens mot topplagene gjorde vi gode kamper men
fekk ingenting igjen som mot chelsea da dommeren ødela kampen.. noe annet enn
at vi skal variere mye denne sesongen med så mye utskiftninger blir å håpa for mye,
men seff,skulle vi klart å styre 2omg når vi overkjører et lag i første omg.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Latterlig å kritisere pardew..

Det er absolutt ikkje latterleg. Det som eg finn latterleg er å starta ein diskusjon om at me bør få oss ein ny manager.
Våre sist 10 kampar har vore prega av mykje dårleg spel og slurv. Me evnar ikkje å spela godt i 90min+overtid. I går var me veldig gode i ein omgang og slokna totalt i 2 omg. Akkurat som mot Wolves. Det er kritikkverdig at Pardew ikkje har snudd dette endå. Ta for eksempel i går, kvifor slepp me oss ned fleire hakk etter skåringa? Når me ser kva me kan gjere fram til skåringa, med 3-4 store målsjansar.

Hvem har sagt at vi bør ha ny manager?

Simmi

  • Gjest
Tuller du, Eriksen? Det er jo en hel haug.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Jeg kritiserer Pardew, men ønsker han absolutt ikke vekk. Bare ønsker at han forandrer litt på filosofien sin.

Simmi

  • Gjest
Så snakker vi ikke om deg nå heller da.  ???

Du spurte om det var noen som ville ha Pardew vekk, og det er det. Snkz, Flatline osv

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Eg meinar det er ein blanding av dårleg form på flesteparten av spelarane og det at Pardew sliter med å snu den dårlege trenden.

Hvordan kan du snakke om dårlig form når vi rundspillere motstanderene våre i den de fleste 1. omganger for deretter å komme ut etter pause og legge oss ned for å ta i mot straffen?

Nei, jeg begynner å bli rimlig lei av den formsnakken din nå :D

Vi har altså en form som tilsier vi kan dominere en omgang, for deretter bli rævpult i den neste?`

Eg skriv at det er ei blanding. Og at det ikkje er so svart/kvitt som du vil ha det til med at Pardew i pausen ber heile laget leggja seg bakpå og at han har ber Cabaye om å bomma på kvar jevla pasning, Williamson om å dribla som reine Messi i eigen boks, Hatem om å dribla seg ut frå eigen 16m kvar gong heilt til det går gale, Krul om å sleiva kvart utspark til kast, Simpson til å stå sova 1-2 gonger, Guthrie bruke lang tid med ball, Colo med svakt tilbakespel til keeper, Ba skli minst 10 gonger osv. Det er so mykje slurv, individuelle feil og dårlege prestasjonar at eg ikkje kunn skuldar på praten til Pardew i pausen som mogleg årsak til våre utstabile prestasjonar.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Hvem har sagt at vi bør ha ny manager?

Det er fleire det, både her og på andre forum. Og det finn eg latterleg :koko:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Tror at når pardew stikker, om det er 1 år eller 5 år til  - kommer han til å bli mislikt på samme måte som Souness og Allardyce, dog kanskje for andre grunner.


Skal ikke ta med Joke Inhere med det samme også da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Hvem har sagt at vi bør ha ny manager?

Det er fleire det, både her og på andre forum. Og det finn eg latterleg :koko:

Det er jeg enig i, og jeg regner med at en del av folkene som kritiserer han skjønner at det blir helt feil å ønske han bort på dette tidspunktet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Jeg ønsker han ikke bort på akkurat dette tidspunktet.

Men jeg hadde ikke blitt nevneverdig lei meg om Pardew forsvant i løpet av neste sesong.
Men nå vet jeg ikke om alternativene er så mye bedre. Er jo ikke hvem som helst som vil lede
Newcastle.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Enhver utenforstående person vil si at Pardew har gjort mirakler med laget vårt.
Selv er jeg selvfølgelig uenig i enkelte prioriteringer og kanskje også måten vi fremstår på som lag iblant - men folk må også evne se det store bildet her. Vi har, uten noen som helst tvil, tatt store steg fremover fra forrige sesong. Det å overhodet snakke i ny manager nå syns jeg faller på sin egen åpenbarte urimelighet.

Neste sesong blir en ny "acid test" for Pardew. Det er varslet at han vil få penger å bruke i sommer - og med de investeringene som har blitt gjort i transfermarkedet via Carr - kan vi nok ha greie forhåpninger om at Pardew vil kjøpe inn ytterligere kvalitet som vil hjelpe oss i å bli både sterkere defensivt og som et spillende fotballag. Så får vi se hvordan han da makter komponere laget og videreutviklet spillet vårt. Skulle vi utover neste sesong da se at vi ikke ser tegn til utvikling da heller, så kan vi kanskje begynne diskutere i større grad stillingen til Pardew.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Per nå er jeg veldig fornøyd med å ha en manager som går hånd i hanske med vår kjære eier. De får det beste ut av hverandre :feiring:

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Enhver utenforstående person vil si at Pardew har gjort mirakler med laget vårt.
Selv er jeg selvfølgelig uenig i enkelte prioriteringer og kanskje også måten vi fremstår på som lag iblant - men folk må også evne se det store bildet her. Vi har, uten noen som helst tvil, tatt store steg fremover fra forrige sesong. Det å overhodet snakke i ny manager nå syns jeg faller på sin egen åpenbarte urimelighet.

Neste sesong blir en ny "acid test" for Pardew. Det er varslet at han vil få penger å bruke i sommer - og med de investeringene som har blitt gjort i transfermarkedet via Carr - kan vi nok ha greie forhåpninger om at Pardew vil kjøpe inn ytterligere kvalitet som vil hjelpe oss i å bli både sterkere defensivt og som et spillende fotballag. Så får vi se hvordan han da makter komponere laget og videreutviklet spillet vårt. Skulle vi utover neste sesong da se at vi ikke ser tegn til utvikling da heller, så kan vi kanskje begynne diskutere i større grad stillingen til Pardew.
   :thumbu: :thumbu: :thumbu: :thumbu:

kvitte seg med pardew blir som rbk og real drev med når de vinner serien og samtidi sparker trener og en hel fotball verden ler av deg( kankje ikke fotball verden ler av rbk men fotball norge gjor).

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Ja, la oss alle krype på kne og tilbe Pardew. Hva for noe tull er det? Pardew kan ikke kritiseres fordi vi ligger der vi ligger? Se hvordan laget opptrer om dagen. Det er under enhver kritikk.

Du hater Pardew sant? :) begynner faktisk å bli latterlig disse kommentarane dine. Er du overbevist om at Pardew er skyld i at Simpson og Willo ikkje evna å spille fotball, f.eks. Vi har no og under Pardew vist at han vil spille fotball, men av og til går det på evnene til spillerane. Ser du på laget og sammensetninga i går burde vi fornøyd med 3 poeng på Norwich, og slutte å henge oss opp i at det skrangler litt!