20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 38640 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Daniel: det har jo med form å gjøre at spillere ikke klare prestere hele kampen.
Vi presterer kun i 2omg mot Sunderland fordi vi trenger scoring. Mot Wolves og Norwich presterer vi kun i 1omg. Hvordan kan dette ha med form å gjøre?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Det er vel rimlig klart at Torfinn skal forsvare Pardew med nebb og klør :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Skjelden de som leder etter 3 km tar 5 mila.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
At man ikke presterer bra hele kamper er jo helt klart tegn på formsvikt! Vi trengte mål i førsteomgang mot Sunderland også.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Rart hvordan folk ikke helt klarer å akseptere en vanlig formsvikt. Da går ting gjerne litt tråere, før det blir bedre etterhvert...
En formsvikt på over 3 måneder er noget spesielt da?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil

Ikke like klart som at du vil kritisere han ved enhver (u)passende anledning. ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Herlig sammenligning, Einstein.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Ikke like klart som at du vil kritisere han ved enhver (u)passende anledning. ;)
Jeg er absolutt ikke ute etter å "ta" Pardew, men nå mener jeg at denne møkkafotballen har pågått såpass lenge at det må være plass til en diskusjon rundt det.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Absolutt. Det tror jeg vi alle er enige om. Det vi ikke ser ut til å være enige om er hva som er hovedårsaken.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Poenget er jo at de klarer ikke prestere igjennom 90 min. Er ustabile. Det betyr formsvikt!!! Spiller ingen rolle om de prestere i 1. Omgang eller 2. De klarer ikke 90 min!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Poenget er jo at de klarer ikke prestere igjennom 90 min. Er ustabile. Det betyr formsvikt!!! Spiller ingen rolle om de prestere i 1. Omgang eller 2. De klarer ikke 90 min!
Formsvikt i 3 måneder? Den siste gode kampen vi gjorde var mot ManU hjemme 4 januar.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Kall det hva du vil. Svikt er kanskje i drøyeste laget når vi tross alt har 18 poeng på de 10 siste siden Manu-kampen. At vi ikke har hatt på langt nær den samme stabiliteten i midtforsvaret er også en sterkt medvirkende årsak. Skade, ANC og andre forfall en annen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Nortug har ikke vært noe siden starten på tour de ski... Tar bøe ble sjuk på nyåret. Kom aldri tilbake i formen. 3 mnd er ikke unormalt lenge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vel - nå lider vel ikke noen av våre spillere med sykdom, gjør de vel? Går ikke an å sammenligne slikt overhodet.
Ettersom Jonas spilte back - var da Perch ving?!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Nortug har ikke vært noe siden starten på tour de ski... Tar bøe ble sjuk på nyåret. Kom aldri tilbake i formen. 3 mnd er ikke unormalt lenge.

Nå Nortug har hatt lang formsvikt, er det jo naturlig at Newcastle også kan ha det. Ser den. :)
"If Newcastle finish in the bottom three, they will get relegated."

- Michael Owen