Newcastle United > Kamper

Newcastle - Brentford lørdag 16.09. kl 18.30.

(1/3) > >>

Geordie:
Endelig er landslagspausen over, og ordentlig fotball kan rulle igjen!

Vi møter Brentford hjemme, et lag vi har hatt godt taket på i senere tid, med 3 strake seire. Brentford har startet greit, med 1-3-0 på sine første fire. 

Vi har flere usikre inn mot denne kampen i Botman, Anderson og Tonali. Får håpe disse kan spille.

Trenger en seier her for å få sesongen på rett kjøl!

Howay the lads!

Captein_Kane:
Helt enig! Trenger en sier får å få litt pusterom og en god følelse! Hjemme er vi vanligvis gode! Så satser på en opptur! Howay the lads!

Geordie:
Har forøvrig kvitta meg med Isak på Fantasy, så vil tro han slår til med et hattrick e.l.  ::)

Eriksen:

--- Sitat fra: Geordie på 15. Sep. 2023, 14:24 ---Har forøvrig kvitta meg med Isak på Fantasy, så vil tro han slår til med et hattrick e.l.  ::)

--- Slutt sitat ---

Jeg valgte å gi han en sjanse til, takk for at du tok en for laget! ::) Kan fort hende Wilson får sjansen i denne dog, spent på å se om Isak får spille, og i så fall hvor på banen han vil spille.

lgrinde:
Håpar me finn tilbake til «formen» og prestasjonen me hadde mot Villa og at alt sitter. Vore litt mykje unøyaktighet, uflaks og merkelege ting i dei siste 3 kampane. No er det på tide at me greier halde nullen og skårar sjølv minst 1 mål ::)
Howay the lads!

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning