20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2022  (Lest 46190 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #300 på: 19. Jan. 2022, 12:38 »
Snart inne i siste del av overgangsvinduet og det er under enhver kritikk det som har skjedd her.

ALLE viste vi måtte handle i alle ledd for å beholde plassen og det vi har fått inn per nå er 2 spillere? 1 stor oppgradering og ett ventekjøp? Jeg er enormt skuffet og nedrykket er per nå nesten garantert.

Meget uenig. Som Kristoffer påpeker er det ikke noe nytt i at januarvinduet er vanskelig. Heller ikke noe nytt i at det først er siste uken at ting virkelig begynner å skje, så får avvente litt.

Hvilke konkrete spillere mener du vi kunne/burde ha hentet som vi ikke har klart? Har jo vært rapportert om flere spillere som ikke vil til oss grunnet tabellsituasjonen vår (nå sist Van de Beek). Lite vi kan gjøre med det.

Hjelper heller ikke at de spillertypene vi trenger ikke akkurat vokser på trær. I Wood fikk vi en spiss soam har scoret 10+ mål i PL de siste 4 sesongene, meget bra. Vi fikk Trippier som er en outstanding høyreback (som vel var vår svakeste posisjon), meget bra.

Nå trenger vi sårt en stopper og defensiv midt. Carlos virker å være på vei, meget bra.

Hvor mange gode defensive midtbanespillere klarer du å nevne i en fei som er innenfor vår rekkevidde? Bissouma vil nok ikke til en nedrykkskandidat, og vil ha langt bedre beilere. Han er den eneste jeg ser som akuell for oss i den posisjonen i PL.

Alltids lov å håpe på en ny Tiote fra kontinentet, men da må vi virkelig punge ut. Og på hvem?
« Siste redigering: 19. Jan. 2022, 12:46 av Andymag »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #301 på: 19. Jan. 2022, 12:53 »
Skal også sies at det øyeblikket vi enkelt gir etter for skyhøye priskrav så mister vi forhandlingskraft i andre forhandlinger.. Dersom noen krever dobbel pris av verdien og vi bare gir etter for å få noen inn kjapt, hvilke signaler sender det til andre klubber som vi skal forhandle med? Nå som det begynner å nærme seg slutten ser jeg helst at de betaler litt ekstra for å få en solid stopper over linja, men jeg kan godt forstå at de ønsker å være litt strenge i forhandlingene.
« Siste redigering: 19. Jan. 2022, 13:00 av Eriksen »

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #302 på: 19. Jan. 2022, 14:00 »
Skal også sies at det øyeblikket vi enkelt gir etter for skyhøye priskrav så mister vi forhandlingskraft i andre forhandlinger.. Dersom noen krever dobbel pris av verdien og vi bare gir etter for å få noen inn kjapt, hvilke signaler sender det til andre klubber som vi skal forhandle med? Nå som det begynner å nærme seg slutten ser jeg helst at de betaler litt ekstra for å få en solid stopper over linja, men jeg kan godt forstå at de ønsker å være litt strenge i forhandlingene.

Chris Wood

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #303 på: 19. Jan. 2022, 14:12 »
Skal også sies at det øyeblikket vi enkelt gir etter for skyhøye priskrav så mister vi forhandlingskraft i andre forhandlinger.. Dersom noen krever dobbel pris av verdien og vi bare gir etter for å få noen inn kjapt, hvilke signaler sender det til andre klubber som vi skal forhandle med? Nå som det begynner å nærme seg slutten ser jeg helst at de betaler litt ekstra for å få en solid stopper over linja, men jeg kan godt forstå at de ønsker å være litt strenge i forhandlingene.

Chris Wood

Det sykeste med dagens fotball (eller mer PL) er jo at 25mp for Wood ikke er helt hinsides overbetaling heller. Selvfølgelig altfor mye, men spisser i PL selges jo helt jævlig dyrt. Prisen sier selvfølgelig mer om PL enn Wood.

Darren Bent gikk vel for ish det samme for ti år siden.
« Siste redigering: 19. Jan. 2022, 14:13 av Andymag »

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #304 på: 19. Jan. 2022, 14:37 »
Watford nærmer seg sin 4. signering for vinduet ser jeg.

Carlos får vi nok ikke. Sevilla har drevet med det her spille i flere år, bare se på Kondue.

Jeg er skuffet, enkelt og greit. Hva du sier endrer ikke min mening.

Dyrere å rykke ned å ha en sesong nede enn å kaste bort litt ekstra penger nå.

https://twitter.com/GuillemBalague/status/1483786502027063299?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1483786502027063299%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fnewcastle-online.org%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Fmobile.twitter.com%2FGuillemBalague%2Fstatus%2F1483786502027063299
« Siste redigering: 19. Jan. 2022, 14:40 av snkz »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #305 på: 19. Jan. 2022, 14:50 »
Skal også sies at det øyeblikket vi enkelt gir etter for skyhøye priskrav så mister vi forhandlingskraft i andre forhandlinger.. Dersom noen krever dobbel pris av verdien og vi bare gir etter for å få noen inn kjapt, hvilke signaler sender det til andre klubber som vi skal forhandle med? Nå som det begynner å nærme seg slutten ser jeg helst at de betaler litt ekstra for å få en solid stopper over linja, men jeg kan godt forstå at de ønsker å være litt strenge i forhandlingene.

Chris Wood

Ingen kommer til å tenke at vi er villige til å kaste rundt penger fordi vi brukte 25mill pund på en spiller som hadde en utkjøpsklausul på 25mill. Det var ikke engang forhandlinger i bildet her. Jeg tenkte mer på de store summene som 45-50 mill+.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #306 på: 19. Jan. 2022, 14:51 »
Stor forskjell på det Watford signerer og vi er linket til/har signert.

Jeg for min del er fornøyd. Ryktes at 2 spillere nærmer seg medical. Er vel Carlos og Jesse det snakkes om. 2 meget gode signeringer om det stemmer.

Vi vil nok signere 5-6 nye spillere i dette vinduet og kan virke som de alle vil forsterke vår 11 øyeblikkelig

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #307 på: 19. Jan. 2022, 14:55 »
Stor forskjell på det Watford signerer og vi er linket til/har signert.

Jeg for min del er fornøyd. Ryktes at 2 spillere nærmer seg medical. Er vel Carlos og Jesse det snakkes om. 2 meget gode signeringer om det stemmer.

Vi vil nok signere 5-6 nye spillere i dette vinduet og kan virke som de alle vil forsterke vår 11 øyeblikkelig

Carlos kommer ikke, dette er jo 99% sikker på. Lukter hestemøkk av det spillet der fra Sevilla sin side.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #308 på: 19. Jan. 2022, 14:56 »
Stor forskjell på det Watford signerer og vi er linket til/har signert.

Jeg for min del er fornøyd. Ryktes at 2 spillere nærmer seg medical. Er vel Carlos og Jesse det snakkes om. 2 meget gode signeringer om det stemmer.

Vi vil nok signere 5-6 nye spillere i dette vinduet og kan virke som de alle vil forsterke vår 11 øyeblikkelig

Du er fornøyd med at vi med troppen vi har nå og at troppen vi stilte med mot Watford og Leeds ser ut som den vil gjøre nå, når dette var kanskje årets viktigste kamper?

Du er fornøyd med en sesong til i Championship du.

Og vi signerer nok ikke 5-6 nye spillere heller nei.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #309 på: 19. Jan. 2022, 15:52 »
Stor forskjell på det Watford signerer og vi er linket til/har signert.

Jeg for min del er fornøyd. Ryktes at 2 spillere nærmer seg medical. Er vel Carlos og Jesse det snakkes om. 2 meget gode signeringer om det stemmer.

Vi vil nok signere 5-6 nye spillere i dette vinduet og kan virke som de alle vil forsterke vår 11 øyeblikkelig

Du er fornøyd med at vi med troppen vi har nå og at troppen vi stilte med mot Watford og Leeds ser ut som den vil gjøre nå, når dette var kanskje årets viktigste kamper?

Du er fornøyd med en sesong til i Championship du.

Og vi signerer nok ikke 5-6 nye spillere heller nei.

Goddag mann økseskaft

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #310 på: 19. Jan. 2022, 17:23 »
Jeg er fornøyd med at våre nye eiere i alle fall prøver. 

Alle vet at januar vinduet er vanskelig. De spillerne klubber vil kjøpe er de spillerne klubbene helst vil beholde.

Alle vet nå at Newcastle har penger, og det presser gjerne opp prisene litt ekstra.

Og alle vet hvor Newcastle ligger på tabellen, og det gjør at spillere nøler og klubber kan forlange mer når de vet at Newcastle etter hvert blir mer og mer desperate.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #311 på: 19. Jan. 2022, 17:31 »
Stor forskjell på det Watford signerer og vi er linket til/har signert.

Jeg for min del er fornøyd. Ryktes at 2 spillere nærmer seg medical. Er vel Carlos og Jesse det snakkes om. 2 meget gode signeringer om det stemmer.

Vi vil nok signere 5-6 nye spillere i dette vinduet og kan virke som de alle vil forsterke vår 11 øyeblikkelig

Du er fornøyd med at vi med troppen vi har nå og at troppen vi stilte med mot Watford og Leeds ser ut som den vil gjøre nå, når dette var kanskje årets viktigste kamper?

Du er fornøyd med en sesong til i Championship du.

Og vi signerer nok ikke 5-6 nye spillere heller nei.

Goddag mann økseskaft

Noe du er uenig i?:)

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #312 på: 19. Jan. 2022, 17:51 »
Snkz: jeg reagerte på at det så ut til å være lite sammenheng mellom dit svar og TooNs meninger.

Det skulle være morsomt fra min side, noe det kanskje muligens ikke ble :b

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #313 på: 19. Jan. 2022, 18:12 »
Haha, sikkert bare jeg som ikke tok den :p

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #314 på: 19. Jan. 2022, 23:16 »


Carlos kommer ikke, dette er jo 99% sikker på. Lukter hestemøkk av det spillet der fra Sevilla sin side.
[/quote]

Hvordan kan du mene dette? Spilleren selv har levert transfer request. I de aller fleste tilfeller betyr dette at salg står på døra. De vil ikke ha en spiller som ikke vil være der. Er jo et spill. De ønsker mest mulig penger, vi vil gi minst mulig. Jeg er faktisk veldig sikker på at han vil signere ila januarvinduet, men til hvilken pris ? Er nok bare der det trykker