20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Middlesbrough  (Lest 14341 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle - Middlesbrough
« på: 25. April 2005, 15:30 »
27. april spiller vi mot boro på St James Park.

Kampen går ikke på Canal+.

Vinner vi, taper vi eller spiller vi uavgjort?
Toon, Toon,
Black and white army

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #1 på: 25. April 2005, 15:32 »
taper 2-0
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #2 på: 25. April 2005, 16:21 »
Derbyer SKAL vinnes. Og det er på tide å ta hevn for den seieren vi ble frarøvet i serieåpningen. For den som husker tilbake til bortekampen, husker man kanskje at Handselbainks utligning aldri skulle vært godkjent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

  • Gjest
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #3 på: 25. April 2005, 16:29 »
jeg tror vi vinner 3-1
Dyer, Shearer og Kulivert punkterer kampen etter at vi får et selvmål mot oss i 85 min til 2-1 som skaper spenning...
Etter det bytter Souness inn Kluivert som putter inn 3-1 med en lekker chip over keeperen i 91 minutt på en kontring etter hardt middelsborough press...
:D
haha *drømme drømme drømme*

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #4 på: 25. April 2005, 16:42 »
Har ikke tro på seier i denne kampen!! Det er blitt så ille med Souness som manger at jeg nesten håper vi taper.. UNSKYLD!! Vet at laget går foran manager og spillere, men 13.plass eller 17.plass betyr vel ikke så mye??

Boro ligger og kjemper om Uefa cup plass og virker å være på sporet etter knuseseiren mot WBA!!

Begge lag kommer til å score i denne kampen og jeg tipper 1-2 til Boro. Men om vi er heldige klarer vi å spille uavgjort mot Boro!!

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #5 på: 25. April 2005, 16:49 »
Ja jeg håper også vi taper for vi har jo ikke noe å spille for nå. Det vi har å spille for er isåfall og få Souness ut av klubben og da må vi tape.

Det er vel ikke så skikkelig derby oppgjør mot Middlesbrough vel?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #6 på: 25. April 2005, 17:05 »
Sitat fra: "Torjus"

Det er vel ikke så skikkelig derby oppgjør mot Middlesbrough vel?


Så lenge ikke Sunderland er i PL har Middelsbrough vært våres nærmeste rivaler!!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #7 på: 25. April 2005, 20:24 »
Tenker nok at det blir uavgjort her. 1-1 blir vel sluttresultatet. Alan Shearer scorer så klart for oss. Hasseilbank for gjestene.

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Hm...
« Svar #8 på: 25. April 2005, 20:57 »
Skal prøve meg på litt positive tanker...

Seier roper jeg ut så det jaller i veggene på min 15kvm hybel....:D

Bjørn W. W
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #9 på: 25. April 2005, 22:21 »
Selvfølgelig vinner vi denne.  Det skulle bare mangle, bare Souness sender utpå de beste spillerne.  Enten 1-0 eller 2-0 til oss.

DET hadde smakt godt det!! :P

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #10 på: 26. April 2005, 09:48 »
Sitat fra: "NUFCern"
Selvfølgelig vinner vi denne.  Det skulle bare mangle, bare Souness sender utpå de beste spillerne.  Enten 1-0 eller 2-0 til oss.

DET hadde smakt godt det!! :P
Kan du være så snill å si hvem som er de beste spillerne da? Det er jo ikke bare bare å finne de...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #11 på: 26. April 2005, 13:42 »
Sitat fra: "Torjus"
Ja jeg håper også vi taper for vi har jo ikke noe å spille for nå. Det vi har å spille for er isåfall og få Souness ut av klubben og da må vi tape.


Håper vi taper resten dei siste ligakampane eg og så satsar eg max på at noko skjer med Souness før neste sesong.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #12 på: 26. April 2005, 13:46 »
Det mest fornuftige er nok å håpe på tap. Men det klarer ikke jeg.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #13 på: 26. April 2005, 14:10 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Torjus"
Ja jeg håper også vi taper for vi har jo ikke noe å spille for nå. Det vi har å spille for er isåfall og få Souness ut av klubben og da må vi tape.


Håper vi taper resten dei siste ligakampane eg og så satsar eg max på at noko skjer med Souness før neste sesong.


Joda, det er lov å håpe på at noe skjer md Souness, men ikke håpe på tap resten av kampene, det blir for dumt, da rykker vi ned før vi vet ordet av det, og da blir det ingen derby kamper til neste år!!

Skal veffal ikke tape mot Boro, skal faen meg vise dem hvem som er det beste laget i Nord-England...!! Da kan vi heller tape for Palace hjemme eller no sånnt...da tror jeg det smeller!!

Men det er likevel stygt å håpe på tap, får det ikke helt til...kan godt tro på tap, men faen ikke håpe...!!

Bjørn....
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Newcastle - Middlesbrough
« Svar #14 på: 26. April 2005, 15:05 »
Vi kan godt håpe på å tape.
For hvorfor i helvette skal vi vinne mot Middlesbrough?
Blir vi best i nord da?
Nei. Middlesbrough blir best i nord uansett p.g.a de er nå langt forqan Newcastle på tabellen. Så uansett om du har venner som plager deg for at Middlesbrough ligger foran Newcastle, så vil de ikke stoppe på grunn av at Newcastle vant kampen.

Man må da håpe på klubbens beste og det er at Souness blir sparket.
Derfor må vi håpe på tap og tap fordi nå kan vi tape. Nedrykk er det åtte poeng til og 17.plass er det 8 poeng til. 16plass er det tre poeng til så nedrykket vil ikke komme. Newcastle blir ikke å spille dårligere uansett om vi ønsker det. Derfor kan man håpe på tap. Men det er ikke sikkert man tror på tap. Jeg håper at vi akkurat berger oss men jeg tror ikke vi gjør det. Jeg tror vi berger oss men ikke akkurat.


Hvorfor hadde det egentlig smakt med en seier nå?
Hva har det å si?
Newcastle har ingenting å spille for lenger, og er det noe så er det å tape for å få Souness sparket, som jeg har sagt.
I morgen håper jeg vi blir knust og at alle i Newcastle demonstrerer mot Souness.

Dette er faktisk ikke å håpe på og tape. Det handler om å håpe på klubbens beste.