20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningen begynner snart!  (Lest 2981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
Treningen begynner snart!
« på: 02. Juli 2005, 11:59 »
While the majority of our players return to pre-season training on Monday, Newcastle have granted Jean-Alain Boumsong, Jermaine Jenas,  Shay Given and Stephen Carr an extra week off.  

The gesture has been made in view of the fact that their quartet were involved in  post-season international action for their countries.

However it's possible that any or all of them may choose to return earlier - especially in view of the fact that the return of Craig Bellamy (and Hugo Viana) threatens to turn Monday into something of a media circus.

No such luck though for the three England lads who played out in Toulon barely a month ago, with Steven Taylor, Darren Ambrose and James Milner all due in on Monday.

They are expected to be joined by Robbie Elliott, Michael Chopra and Tony Caig, who we understand have all now agreed new one-year deals to stay at Newcastle.  



Mange overaskelser her.. Spessielt i det siste avsnittett!
CAIG? Hva gjør han i klubben?

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Treningen begynner snart!
« Svar #1 på: 02. Juli 2005, 12:06 »
Blir Given eller Harper skadet er det lurt å ha en ok 3. keeper i bakhånd. Verre om vi da måtte ha hatt en ekstra fjortiss på benken!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

  • Gjest
Treningen begynner snart!
« Svar #2 på: 02. Juli 2005, 12:08 »
Synes heller vi kunne tatt opp Barlett (?) eller Smith!

Eller kjøpt Kasper Schemichel (skrivefeil??)

Noreng

  • Gjest
Treningen begynner snart!
« Svar #3 på: 04. Juli 2005, 13:55 »
Er det mulig å finne bilder fra trenigen i dag?

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Treningen begynner snart!
« Svar #4 på: 04. Juli 2005, 14:00 »
Sitat fra: "Noreng"
Er det mulig å finne bilder fra trenigen i dag?


er et på den offisielle siden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

  • Gjest
Treningen begynner snart!
« Svar #5 på: 04. Juli 2005, 14:04 »
Det med Jenas og Bramble du mener?

Noreng

  • Gjest
Treningen begynner snart!
« Svar #6 på: 04. Juli 2005, 14:16 »







Noreng

  • Gjest
Treningen begynner snart!
« Svar #7 på: 05. Juli 2005, 23:44 »
Fra Online!

Da er vel Parker`s nr. klart! ;D

P.S Alan Shearer was not present at Tynemouth and Scott Parker wore the No.11 on his training bib/shirt/shorts, the number vacated by Patrick Kluivert. Oh, and lets hope those Champions League bags are an indication of what is to come...
 
 
:p

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Treningen begynner snart!
« Svar #8 på: 06. Juli 2005, 02:29 »
Aaah, der har jeg vært, på NU Training Centre that is....:)

oh the memories...:D

Hadde bare et engangskamera med meg på den turen desverre, har mange feite bilder jeg skulle likt å vise dere fra den turen, men det blir heller dårlig med...kan heller ta dem med en gang vi skal se fotball i Oslo sammen ;)

Bjørn - faens engangskamera
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads